bi
door biancabianca Apr 20, 2018 om 11:00
Winkels & webshops

Agradi leverd vies en kapot artikel

wat moet ik doen????
die thuiswinkel org doet ook niets, ja bemiddelen maar agradi wil niets doen.
mijn artikel zat onder de haren , stiksels zaten los e.d.
agradi meldt steeds weer iets anders, maar wil m niet teruggenem.
ik moet nu 10 euro betalen om n weer terug te krijgen en anders wordt ie vernietigd

1155 6 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 20, 2018 om 11:10
7188 Antwoorden / 3 Vragen

U hebt waarschijnlijk een artikel gekocht bestemd voor dieren, (borstel) denk dat het moeilijk bewijsbaar is dat u het niet gebruikt hebt.
Er staat een soortgelijke klacht op klacht .nl
En nog reviews: https://www.trustedshops.nl/verkopersbeoordeling/info_XC689EE276F5B8C5F3F3AB7D50800D448.html
 https://www.klacht.nl/agradi/klacht/kapot-en-vies-artikel/

marita5
door marita5 Apr 20, 2018 om 11:17
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@sjoppie , een borstel met een stiksel ?

bi
door biancabianca Apr 20, 2018 om 11:18
0 Antwoorden / 1 Vragen

ja klopt idd. heel lastig is dit, maar had wel foto s gemaakt toen ik hem terugstuurde en hij was schoongemaakt door mij, dus schoon verstuurd. kapotte stiksels kunnen niet door n paard komen dan komen er eerder gaten in. die stiksels willen zij ook niet laten maken terwijl er toc ook zoiets als n garantie op n artikel bestaat. dacht ik???

marita5
door marita5 Apr 20, 2018 om 11:20
11513 Antwoorden / 15 Vragen

U heeft geen borstel gekocht , maar een paardendeken . https://www.klacht.nl/agradi/klacht/agradi-wil-garantie-niet-naleven-van-product/

sjjoppy
door sjjoppy Apr 20, 2018 om 11:56
7188 Antwoorden / 3 Vragen

@biancabianca, garantie vervalt in uw geval vanwege het schoonmaken.

tenormin
door tenormin - Apr 20, 2018 om 11:13
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zie dat u de klacht al op Klacht.nl hebt gezet. Zo te zien zijn ze niet zo snel met oplossingen, helaas voor u.

marita5
door marita5 - Apr 20, 2018 om 11:24
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo BiancaBianca ,

Gaat het product binnen zes maanden na aankoop kapot? Of is er binnen zes maanden iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was .

Voor verdere informatie klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 20, 2018 om 11:25
7188 Antwoorden / 3 Vragen

@biancabianca,
dat u de deken hebt schoongemaakt is voor het bedrijf aanleiding om het als gebruikt te kenmerken.

diumenge
door diumenge - Apr 20, 2018 om 11:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Waarom heb je het artikel in eerste instantie dan wel in gebruik genomen?

mijn artikel zat onder de haren , stiksels zaten los e.d.

DOOR BIANCABIANCA 20 APR. 2018 OM 11:18
0 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

ja klopt idd. heel lastig is dit, maar had wel foto s gemaakt toen ik hem terugstuurde en hij was schoongemaakt door mij, dus schoon verstuurd. kapotte stiksels kunnen niet door n paard komen dan komen er eerder gaten in. die stiksels willen zij ook niet laten maken terwijl er toc ook zoiets als n garantie op n artikel bestaat. dacht ik???

gerbera
door gerbera - Apr 20, 2018 om 12:01
7364 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft uw klacht ook hier geplaatst en is volgens hen opgelost. U zou het deken 5 dagen gebruikt hebben alvorens de klacht in te dienen. Tenminste als u Wanka blijkt te zijn. https://www.klacht.nl/agradi/