Agradi leverd vies en kapot artikel
wat moet ik doen????
die thuiswinkel org doet ook niets, ja bemiddelen maar agradi wil niets doen.
mijn artikel zat onder de haren , stiksels zaten los e.d.
agradi meldt steeds weer iets anders, maar wil m niet teruggenem.
ik moet nu 10 euro betalen om n weer terug te krijgen en anders wordt ie vernietigd
U hebt waarschijnlijk een artikel gekocht bestemd voor dieren, (borstel) denk dat het moeilijk bewijsbaar is dat u het niet gebruikt hebt.
Er staat een soortgelijke klacht op klacht .nl
En nog reviews: https://www.trustedshops.nl/verkopersbeoordeling/info_XC689EE276F5B8C5F3F3AB7D50800D448.html
https://www.klacht.nl/agradi/klacht/kapot-en-vies-artikel/
@sjoppie , een borstel met een stiksel ?
ja klopt idd. heel lastig is dit, maar had wel foto s gemaakt toen ik hem terugstuurde en hij was schoongemaakt door mij, dus schoon verstuurd. kapotte stiksels kunnen niet door n paard komen dan komen er eerder gaten in. die stiksels willen zij ook niet laten maken terwijl er toc ook zoiets als n garantie op n artikel bestaat. dacht ik???
U heeft geen borstel gekocht , maar een paardendeken . https://www.klacht.nl/agradi/klacht/agradi-wil-garantie-niet-naleven-van-product/
@biancabianca, garantie vervalt in uw geval vanwege het schoonmaken.
Ik zie dat u de klacht al op Klacht.nl hebt gezet. Zo te zien zijn ze niet zo snel met oplossingen, helaas voor u.
Hallo BiancaBianca ,
Gaat het product binnen zes maanden na aankoop kapot? Of is er binnen zes maanden iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was .
Voor verdere informatie klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
@biancabianca,
dat u de deken hebt schoongemaakt is voor het bedrijf aanleiding om het als gebruikt te kenmerken.
Waarom heb je het artikel in eerste instantie dan wel in gebruik genomen?
mijn artikel zat onder de haren , stiksels zaten los e.d.
ja klopt idd. heel lastig is dit, maar had wel foto s gemaakt toen ik hem terugstuurde en hij was schoongemaakt door mij, dus schoon verstuurd. kapotte stiksels kunnen niet door n paard komen dan komen er eerder gaten in. die stiksels willen zij ook niet laten maken terwijl er toc ook zoiets als n garantie op n artikel bestaat. dacht ik???
U heeft uw klacht ook hier geplaatst en is volgens hen opgelost. U zou het deken 5 dagen gebruikt hebben alvorens de klacht in te dienen. Tenminste als u Wanka blijkt te zijn. https://www.klacht.nl/agradi/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer