bi
door biancabianca Apr 20, 2018 om 11:00
Winkels & webshops

Agradi leverd vies en kapot artikel

wat moet ik doen????
die thuiswinkel org doet ook niets, ja bemiddelen maar agradi wil niets doen.
mijn artikel zat onder de haren , stiksels zaten los e.d.
agradi meldt steeds weer iets anders, maar wil m niet teruggenem.
ik moet nu 10 euro betalen om n weer terug te krijgen en anders wordt ie vernietigd

1160 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 20, 2018 om 11:10
7210 Antwoorden / 3 Vragen
0

U hebt waarschijnlijk een artikel gekocht bestemd voor dieren, (borstel) denk dat het moeilijk bewijsbaar is dat u het niet gebruikt hebt.
Er staat een soortgelijke klacht op klacht .nl 
En nog reviews: https://www.trustedshops.nl/verkopersbeoordeling/info_XC689EE276F5B8C5F3F3AB7D50800D448.html
 https://www.klacht.nl/agradi/klacht/kapot-en-vies-artikel/


marita5
door marita5 Apr 20, 2018 om 11:17
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@sjoppie , een borstel met een stiksel ?

bi
door biancabianca Apr 20, 2018 om 11:18
0 Antwoorden / 1 Vragen

ja klopt idd. heel lastig is dit, maar had wel foto s gemaakt toen ik hem terugstuurde en hij was schoongemaakt door mij, dus schoon verstuurd. kapotte stiksels kunnen niet door n paard komen dan komen er eerder gaten in. die stiksels willen zij ook niet laten maken terwijl er toc ook zoiets als n garantie op n artikel bestaat. dacht ik???

marita5
door marita5 Apr 20, 2018 om 11:20
11534 Antwoorden / 15 Vragen

U heeft geen borstel gekocht , maar een paardendeken . https://www.klacht.nl/agradi/klacht/agradi-wil-garantie-niet-naleven-van-product/

sjjoppy
door sjjoppy Apr 20, 2018 om 11:56
7210 Antwoorden / 3 Vragen

@biancabianca, garantie vervalt in uw geval vanwege het schoonmaken.

tenormin
door tenormin - Apr 20, 2018 om 11:13
16847 Antwoorden / 108 Vragen
0

Ik zie dat u de klacht al op Klacht.nl hebt gezet. Zo te zien zijn ze niet zo snel met oplossingen, helaas voor u.

marita5
door marita5 - Apr 20, 2018 om 11:24
11534 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo BiancaBianca , 

Gaat het product binnen zes maanden na aankoop kapot? Of is er binnen zes maanden iets mis met het product? Dan moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld was .
 
Voor verdere informatie klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 20, 2018 om 11:25
7210 Antwoorden / 3 Vragen
0

@biancabianca,
dat u de deken hebt schoongemaakt is voor het bedrijf aanleiding om het als gebruikt te kenmerken.

diumenge
door diumenge - Apr 20, 2018 om 11:48
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Waarom heb je het artikel in eerste instantie dan wel in gebruik genomen?

mijn artikel zat onder de haren , stiksels zaten los e.d.

DOOR BIANCABIANCA 20 APR. 2018 OM 11:18 
0 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

ja klopt idd. heel lastig is dit, maar had wel foto s gemaakt toen ik hem terugstuurde en hij was schoongemaakt door mij, dus schoon verstuurd. kapotte stiksels kunnen niet door n paard komen dan komen er eerder gaten in. die stiksels willen zij ook niet laten maken terwijl er toc ook zoiets als n garantie op n artikel bestaat. dacht ik???

gerbera
door gerbera - Apr 20, 2018 om 12:01
7372 Antwoorden / 14 Vragen
1

U heeft uw klacht ook hier geplaatst en is volgens hen opgelost. U zou het deken 5 dagen gebruikt hebben alvorens de klacht in te dienen. Tenminste als u Wanka blijkt te zijn. https://www.klacht.nl/agradi/

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer