pa
door paolo Dec 10, 2014 om 14:36
Winkels & webshops

AH bezorgservice

Ik maak regelmatig gebruik van de AH bezorgservice. Maar de kwaliteit is erg slecht. Producten worden niet geleverd maar staan wel op de rekening. Producten die je besteld hebt en volgens de website op voorraad zijn kunnen niet geleverd worden. Niet bestelde producten worden geleverd. deze staan dan niet op de rekening. Bezorgers die fouten maken bij het berekenen van statiegeld en uiteraard in het nadeel van de klant.
De klantenservice is telefonisch slecht bereikbaar. op e-mails met daarin een opsomming van klachten wordt simpelweg niet gereageerd.
Terugbetalen van niet geleverde producten doet men in principe alleen maar door verrekening met de volgende bestelling. Je bent dus gedwongen om je geld terug te krijgen wederom te bestellen.
Na een foute berekening wordt de zaak voorgelegd aan de afdeling boekhouding. Die komen dan vervolgens terug met de boodschap dat het allemaal toch wel klopt. Dat terwijl de rekening een duidelijke rekenfout bevat.
Kortom. Ik zou iedereen die overweegt gebruik te maken van de AH bezorgservice aanraden eerst erg goed na te denken. En als je het dan toch doet, alles ter plekke bij het bezorgen te controleren. Dat is voor de bezorger wel vervelend want die heeft maar tien minuten per klant. Maar dat is dan helaas het probleem van AH. het alternatief is dat je teveel betaalt en gefrustreerd raakt om je klachten goed afgehandeld te krijgen.
Het vorenstaande is overigens niet gebaseerd op een incident. Het is bij ons structureel.
Ik ga nu maar weer naar de winkel. Wij zij bijna 35 jaar wekelijkse klant bij AH geweest. Maar door de wijze waarop je door hen als klant wordt behandeld willen wij daar simpelweg geen klant meer zijn. Andere supermarkten zijn overigens ook vaak goedkoper. Maar zelfs als die duurder zouden zijn zou ik daar geen probleem mee hebben. Ik wil normaal als klant behandeld worden. AH heeft dat niet begrepen.

664 7 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Dec 10, 2014 om 15:07
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Gewoon een andere leverancier vinden, die wel u als klant behandeld. Dat zou mijn reactie zijn.

komsja
door komsja - Dec 10, 2014 om 18:15
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@paolo
Gutte gutte gut wat is dat nou vervelend voor u zeg! Uw bestelde spullen worden niet naar behoren bij u aan de deur geleverd.
Het is toch logisch dat er soms wat mis kan gaan,maar ga dan voortaan de boodschappen zelf effe doen,want hoe druk men ook moge zijn,er is altijd wel een gaatje te vinden om zelf even naar de winkel te gaan,maar waarschijnlijk voelt u zich verheven boven anderen,en wenst dat alles volgens het lijstje bij u aan de deur word afgeleverd.Snap heus wel dat als u van de aangeboden diensten gebruik wenst te maken dat dat dan ook naar behoren gebeurd,maar waar gewerkt word,worden fouten gemaakt,en om nou gelijk uit de hoogte te gaan doen vind ik een beetje overdreven.

pa
door paolo - Dec 10, 2014 om 18:44
1 Antwoorden / 1 Vragen

@Komsja.

Jammer dat je te beperkt bent om normaal te reageren. Wel knap dat jij zicht hebt in mijn privé omstandigheden en de reden waarom ik boodschappen online bestel.

Wellicht goed in het vervolg eerst iets te lezen en te proberen het te begrijpen voordat je reageert en voordat je een zinloze en volstrekt stupide reactie geeft. Als je het had begrepen had je kunnen weten dat dit geen incident was.

Jouw reactie is te zielig om verder serieus op in te gaan.

pi
door pieterwolters - Dec 10, 2014 om 21:30
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=paolo schreef op woensdag 10 dec 2014, 14:36] En als je het dan toch doet, alles ter plekke bij het bezorgen te controleren. Dat is voor de bezorger wel vervelend want die heeft maar tien minuten per klant.

Tien minuten per klant? Dat is toch meer dan genoeg om te checken of er bezorgd is wat je besteld hebt?

ha
door haverkamp - Dec 11, 2014 om 00:22
54 Antwoorden / 1 Vragen

Het valt toch ook allemaal niet mee.
Wat een groot leed toch weer.
Wellicht kan een ander het beter hoeft u niet zo sneu te huilen.

aurora1
door aurora1 - Dec 11, 2014 om 09:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Toch maar die 10 minuten gebruiken om e.e.a. te controleren zou ik denken en anders doen wat @valerius-2 adviseert?

komsja
door komsja - Dec 11, 2014 om 17:14
1064 Antwoorden / 218 Vragen

@paolo
Geachte Heer/Mevr/Mej
Vraag me af hoe u uw boodschapjes in huis heeft gekregen Voordat de bezorgservice van de supermarkten hun intrede deden,tuurlijk is het makkelijk dat de schapjes aan de deur worden geleverd maar er zijn tegenwoordig ook een hoop supermarkten op zondag open dus dan gaat u toch even op zondag naar de winkel dan is het lekker rustig en heeft u binnen no-time uw kaviaar of bitterballen etc etc in huis en hoeft u zich niet meer te ergeren.