Th
door Theodebruyn50 Jan 21, 2018 om 13:56
Winkels & webshops

Aldi is al volens hen zelf al zeven jaar op rij uitgeroepen tot beste bedrijf?

Ali beste bedrijf in groente en fruit, door wie, dat vraag ik mij al jaren af?????

430 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 21, 2018 om 14:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb ze dat nog nooit horen beweren, bent u niet in de war met Lidl?

tdmduc
door tdmduc - Jan 21, 2018 om 14:07
704 Antwoorden / 2 Vragen

Volgens mij was dat de LIDL

(bron: GFK Versrapport 2017)

Meer achtergrond

emcede
door emcede - Jan 21, 2018 om 14:31
960 Antwoorden / 4 Vragen

Theodebruyn50 bedoelt inderdaad Lidl, maar dat heeft hij dan weer in een apart topic gemeld, om het overzichtelijk te houden.

aurora1
door aurora1 - Jan 21, 2018 om 15:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U bedoelt dus Lidl. Wat u zou kunnen doen is deze vraag aan Lidl mailen. Ik zou dan wel al die vele extra en overbodige vraagtekens achterwege laten.
Verder is het ook altijd handig als u tevoren even goed kijkt naar wat u wilt vragen en over wie.

Gr
door Grunn1 - Jan 21, 2018 om 15:55
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als je goed oplet is bijna elke winkel/supermarkt al wel als beste winkel uitgeroepen door een of andere organisatie. Ook bijna alle artikelen/producten zijn al wel eens als beste uitgeroepen door een of andere consumente organisatie. Als je dit allemaal mag geloven is alles het beste.
Kijk eens naar die uitzending van de keuringsdienst van waarde over wijn met een predikaat beste wijn. Er zijn tientallen bedrijven waar je wijn kan laten testen, deze testen worden uitgevoerd door mensen zoals jij en ik die tegen betaling duizenden wijnen proeven. Uiteindelijk is er wel ergens een test waar een wijn als beste getest wordt ook al is het sloot water en krijgt het een oorkonde beste wijn.