Bestelling webshop Large.nl niet geleverd?
Ik heb afgelopen 25 november jl. een bestelling gedaan via de webshop van Large.nl. Voorheen geen problemen mee ondervonden en altijd prima service en levering binnen 3 werkdagen.
Helaas niet deze keer. Tot op de dag van vandaag zit ik te wachten tot mijn bestelling geleverd wordt. Ik heb na bestelling enkel een bevestiging ontvangen van mijn bestelling van €92. Daar is het bij gebleven. Ik heb meerdere malen telefonisch contact proberen te leggen maar kreeg geen gehoor. Dit heeft mij per poging 30 minuten gekost en ben geen stap verder.
Via Facebook getracht in contact te komen om na te gaan waar mijn bestelling bleef of te horen wat de reden is dat het zo lang duurt.
Ik heb één reactie mogen ontvangen op maandag 11 december na het plaatsen van een negatieve recensie. En dat was dat ze zouden proberen contact met mij op te nemen op de dag zelf of uiterlijk de dag erna. Dit heeft tot op heden nog niet mogen gebeuren.
Ik vind het heel erg jammer dat een bedrijf waar ik al jaren een trouwe klant van ben, mij zo in het ongewis laat over wat de stand van zaken is van mijn bestelling. Herkennen anderen zich in deze situatie?
Altijd prima service, jarenlang trouwe klant en dan gaat het een keer mis en haalt u ze door het slijk. Fraai.
Ik vind me niet in je antwoord. Ik heb de zelfde probleem als Mark.
Als ik als persoon werd behandelt had ik er nog vrede mee. En ik heb dit vaker met large in het veleden gehad. Daarom een jaar of 4 niks besteld bij hun.
natuurlijk halen we ze door het slijk het zijn oplichters , lees maar op hun facebook . alleen maar negatief, misschien vroeger oke maar nu niet meer. Zelfs het personeel loopt weg,
Misschien nog wat geduld hebben?
Hoeveel geduld is geduld als je voor eind november/begin december je kerstinkopen doet en het bedrijft beloof je alles voor de kerst op te zenden.( gegarandeerd voor de kerst in huis) Er zijn inmiddels zoveel mensen die hun geld kwijt zijn door Large.nl. Geen kadoo's en geen geld terug. Mag je dan je geduld verliezen?
Van mij wel, maar helpt niets.
Large.nl is aangesloten bij thuiswinkel waarborg. Lees onder punt 10 hoe je een klacht kunt indienen:
https://www.thuiswinkel.org/leden/large-popmerchandising/certificaat
Hallo Mark123 ,
Lees deze informatie eens door .
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd
Precies het zelfde probleem maar dan extreme. Eind november net zoals jouw besteld. Eerste bestelling ging ook mis. Zelf achter aan moeten mailen naar 4 dagen. Kreeg toen een excuse en me bestelling toegezonden. Het probleem was. Niet alles was leverbaar volgens hun. Toen ik bestelde stond er nergens iets van bij ( zoals x aantal dagen pas leverbaar of zo). Toen ik de bestelling thuis kreeg zater er artikellen bij die volgens hun niet leverbaar waren...maar iets wat wel leverbaar was zat er niet bij.
Korting gekregen. En die was zo leuk dat ik dacht kerst cado's te kopen. Het kan niet nog een keer mis gaan. Mijn fout.
3 december een bestelling. 1 item pas leverbaar 4 december.
6 december een mail. het ene item is pas leverbaar 7 december.
14 december mail ik hoe het met me bestelling gaat ( item staat nu op 20 december leverbaar) ik mail hoe het zit deze dag.
16 december krijg ik een automatische mail dat niet alles leverbaar is. Met de lijst er onder wat wel en niet leverbaar is. Alles is volgens die lijst/bon gewoon leveraar. Ik kijk online...en staat mijn 1 item als uitverkocht... Meteen terug gemailt hoe het zit.
18 december nog steeds geen antwoord.
Bellen heeft geen nut....3x er zijn telefoon problemen.2x krijg ik het wachtmuziekje en naar 20min+ word ik van de lijn gegooit.
Ik heb in het verleden wel eens met bol.com ( toen het daar slecht ging) problemen gehad...maar dit spant de kroon. Ik kan niet eens een persoon aan de mail/telefoon krijgen. Alleen maar automatische antwoorden die zichzelf ook nog eens tegen spreken.
Ik snap dat het druk is . Maar totaal niks horen, geen antwoord krijgen en je kerst cado's blijven maar wachten is echt niet leuk. Door deze optie kan ik niet eens meer online vervangende cado's bestellen ivm kerst die er aan komt.
ik heb nu net tijdens dit te type weer 15 min aan de telefoon gehangen...weer niks.
Ga naar een gewone winkel, dan kunt u het meteen meenemen. Wat een gezeur.
@tijger1, het is weer zover: + 10
Niet vreemd dat contact zo lastig gaat, op het opgegeven adres staat een ander bedrijf ingeschreven. En het pand staat ook nog eens te koop.
In middels zijn tientallen klanten al de dupe van Large.nl. Ik ook. We hebben de kerstkadoo's vooruit betaald en het bedrijf vertikt het om mensen nog telefonische te woord te staan, emails worden ook niet beantwoord en facebook is ook afgesloten voor commentaren. Gelukkig heb ik zelf maar voor een klein bedrag besteld maar er zijn mensen die voor honderden euro's kerst inkopen hebben gedaan bij Large.nl en ze krijgen niks, men wil ook geen geld retour sturen heb ik gehoord van een gedupeerde. Als je blijft volhouden krijg je op een geven moment een standaart mailtje dat er aan gewerkt word, verder gebeurd er niets. Dit bedrijf voert het logo van Thuiswinkel Waarborg en daar heb ik mijn beklag gedaan,het is niet juist dat dit bedrijf dit logo draagt, ik kijk zelf altijd of een bedrijf het Thuiswinkel logo heeft en voel me nu er ingetrapt. Ik ben bang dat we geen van alle ons geld terug zien gezien het bedrijf nu helemaal wel van de aardbodem verwenen lijkt.
Ik heb precies hetzelfde!
Mails worden genegeerd en bellen heeft geen nut want word niet opgenomen.
Gelukkig is mijn bedrag maar 30 euro.
Is er wat aan de hand daar of zo?
Er is wel degelijk wat aan de hand, sinds begin November is het daar goed mis. Ik heb gehoord van mensen die al jaren klant bij LARGE.NL waren dat ze er ook niets meer van begrijpen. Voorheen ging alles prima daar, ik heb zelf ook wel besteld bij hun en mijn bestelling kwam keurig aan binnen 1 week. Er worden van allerlei smoesjes en onzin verhalen verteld door het personeel ( o.a ene Tijn), nu zijn ze helemaal niet meer te bereiken,mailen ,via facebook of telefoon. Ik ben er achter gekomen dat het waarschijnlijk een duits bedrijf is met ook hier in Nederland een filiaal. Of er niet meer naar nederland geleverd word en waarom niet?, geen idee. Ook heb ik wel gelezen dat het bedrijf failliet is, maar niets is zeker. Voor spullen die niet meer leverbaar zijn krijgen de mensen hun geld niet meer terug. Mensen die al 1 a 2 mnd op hun vooruitbetaalde kerst kadoo's zitten te wachten krijgen hun geld ook niet terug. Dus ik denk dat de boel daar definitief op zijn kont ligt. Ze hebben nog wel ff een fiks bedrag van de kerst inkopen van de mensen verdonkeremaand, dat zien we niet meer terug denk ik. Maak svp wel ff melding bij de Thuiswinkel Waarborg, die hebben een juridische afd. die er achteraan moet gaan omdat ze hun logo misbruiken.
Ik heb inmiddels mijn geld terug.
Maar op de website is 1 van de 2 producten nog wel bestelbaar.
Vreemde gang van zaken is wat het is.
Bedankt voor je uitleg.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer