mi
door miranda starrenburg Jun 27, 2016 om 19:43
Winkels & webshops

CrownCard

Ook ik ben benaderd door CrownCard. Ik zou na de zgn. 'Opname' een welkomstmailmail ontvangen met daarin de duidelijk(er) uitleg over de werking en methodiek van CrownCard ontvangen. Die moet nóg komen. In geen enkele 'bron' van mijn mailbox is iets te vinden de firma. Wat ik wél ontving is een factuur van €99,- . Ik heb gemaild dat ik nog steeds wachtte op de  'welkomstmail'. In plaats daarvan ontving een in vrij dreifende bewoordingen een laatste aanmaning tot betalen met de tegenwoordige gebruikelijke dreiging van de verhoging met incassokosten. Gek genoeg heb ik dus nog steeds geen flauw idee waar dat CrownCard gedoe nu voor staat en wat de feitelijke levering op welke voorwaarden dit nu werkt. Komt een tikje frauduleus over. En hogelijk irritant. Wat te doen? Ik ben zeker niet van plan één of andere vage tent te gaan verrijken met €99,- zonder enige informatie, laat staan tegenprestatie.

2066 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 27, 2016 om 19:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat doen? Helemaal niets. Voortaan zulke telefoontjes durect afkappen en al helemaal geen gegevens verstrekken.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jun 27, 2016 om 19:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Tik hier bij zoek een vraag Crown Card in en lees de andere vragen over dit zelfde onderwerp eens.

co
door cocobee - Jul 5, 2016 om 13:45
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik heb een aan maaning van crowncard gekregen wat moet ik doe had verder na een tel contact nooit iets van ze gehoord .help me

ma
door margriet-h - Aug 19, 2016 om 12:33
1 Antwoorden / Vragen

Zojuist anoniem nummer op de telefoon, ik dacht laat ik weer eens iemand weigeren en nam op.
een dame van Crown card, ik zeg voordat ze haar praatje kan doen dat ik geen interesse heb.
zij zegt redelijk brutaal dat ik helemaal niet weet waarvoor ik bel.
ik zeg dat klopt maar ik heb toch geen interesse, dame aan de andere kant raakt geïrriteerd omdat ze door heeft dat ze mij niets kan verkopen.
ik zeg nogmaals, ik wil niks kopen, ik wil niks winnen en ook niks gratis ontvangen.
dame zegt, nou dan verwijs ik u naar het bel me niet register.
als of dat zin heeft, want op de een of andere manier wordt ik daarna toch nog altijd gebeld.

Natuurlijk toch even op in internet opgezocht wat ik heb misgelopen.
en zie dat ik juist gehandeld heb, mijn dag is weer goed hahaha.

reflecs
door reflecs Aug 19, 2016 om 12:41
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Vreemd. Kloppen de gegevens nog wel? https://www.bel-me-niet.nl/

ro
door ronaldkreeft - Dec 5, 2016 om 16:13
1 Antwoorden / Vragen

helaas wel betaald je komt er niet van af. Ze zeggen inderdaad dat je ermee accoord ging met de voorwaarden, de oplichters

marita5
door marita5 Dec 5, 2016 om 17:55
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@Ronaldkreeft , lees deze informatie eens door , klik op de rode regel  http://kassa.vara.nl/gemist/nieuws/veel-klachten-over-crowncard-b-v

tijger1
door tijger1 Dec 5, 2016 om 18:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als je al betaald hebt, kan je het wel vergeten.

Ma
door Mat Matheij - Dec 5, 2016 om 17:10
986 Antwoorden / 3 Vragen

Het onderwerp is hier meermalen verschenen. Geen zaken doen met Crowncard.