De voorwaarden Eijerkamp
Wij hebben voor onze woonkamer een styliste in de arm genomen en zij heeft bestellingen gedaan
Dinsdag 15 nov heeft eijerkamp de eettafel + 2 bijbehorende bankjes geleverd in elkaar gezet en de verpakking meegenomen
Nu lijkt dit geheel totaal niet in ons huis (te robuust / groot) en dat hebben we gemeld bij de styliste
zij heeft gebeld met eijerkamp maar ze nemen het niet terug terwijl in de voorwaarden staat grote meubels binnen 14 dagen retourneren voor 50,-
Is deze bestelling via internet gedaan? Wil Eijerkamp de producten niet terugnemen omdat de verpakking er niet meer is? Dat laatste zou nl onzin zijn in geval van een online bestelling.
Hallo Hindriek ,
in de voorwaarden staat grote meubels binnen 14 dagen retourneren voor 50,-
Het staat niet in de voorwaarden , maar op de site zelf onder retourneren :
Eijerkamp Ophaalservice
Als u grote artikelen wilt retourneren, zoals bijvoorbeeld een bank, dan kunt u contact opnemen via 0575 - 583600 of het contactformulier voor het maken van een retourafspraak. Voor het ophalen van het meubel wordt er 50,- in rekening gebracht.
Onze styliste zegt ons vandaag en gisteren met eijerkamp gebeld te hebben en dat meubels niet terug mogen ja alleen als we 50% van de verkoopprijs inleveren
Had u beter via dat programma van Martijn Krabbee kunnen doen; daar geeft Eijerkamp alles gratis, althans, zo lijkt het. Maar inderdaad, als het alleen om de verpakking gaat,bezopen.
Geen idee of het om de verpakking gaat maar het is het enige waar we niet aan voldoen
we hebben aangegeven in een mailtje naar de styliste dat de tafel erg groot en wit is in ons huis
Ze heeft contact gezocht met eijerkamp en ons vanavond een reactie gestuurd en daarin heeft ze het vooral over de kleur dat de tafel massief is en dit de uitstraling is en eijerkamp zegt hier niks aan te kunnen veranderen
het feit dat hij te groot is en wij het niet vinden staan is blijkbaar geen reden om terug te nemen
geen idee of zij hem online heeft gekocht maar dat denk ik wel
@Hindriek ,
Als u styliste online heeft gekocht , zie dan hier :
Een online bestelling wijzigen of annuleren? Dit kan kosteloos mits uw bestelling nog niet verzonden is. Mocht u uw online bestelling willen annuleren, dan kunt u het pakket bij levering weigeren of binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het artikel en de verpakking. Wij maken dan de bestelling ongedaan en storten het betreffende geldbedrag terug op uw rekening of zullen de wijziging doorvoeren.
En zij zegt ons in eerste instantie dat als het retour gaat het er kosten aan verbonden zijn en wij hebben aangegeven prima maar vanavond zegt ze dat ze het heel vervelend vind maar het mag niet retour ik heb de ontvangstbon en zij zou de factuur moeten hebben
dus zij moet het oplossen maar wij zitten ermee we bellen morgen zelf
@Hendriek ,
Dit staat in de voorwaarden :
ARTIKEL 12 - De annulering
1. Bij annulering van de overeenkomst door de afnemer is deze een schadevergoeding verschuldigd van 30% van hetgeen de afnemer bij de uitvoering van de overeenkomst had moeten betalen, tenzij partijen bij het sluiten van de overeenkomst anders zijn overeengekomen. Het percentage als bedoeld in de vorige zin bedraagt 50%, indien de annulering van een overeenkomst door de afnemer geschiedt terwijl de afnemer er al van in kennis is gesteld dat de op- of aflevering of een deel ervan indien het een deellevering betreft kan plaatsvinden.
2. De in het vorige lid genoemde percentages zijn vaststaand, tenzij de ondernemer kan bewijzen dat zijn schade groter is of de afnemer aannemelijk kan maken dat de schade kleiner is.
U kunt aannemelijk maken dat de schade kleiner is .
Nog onafhankelijk van uw klacht is dit al de tweede klacht over het genoemde bedrijf. Uw klacht echter moet u meer zoeken bij uw styliste. Zij heeft het advies geleverd maar ook de bestellingen gedaan. In eerste instantie is zij daardoor tussenpersoon alsook verantwoordelijk voor door haar geadviseerd materiaal alsook het naleven van door Eijerkamp gestelde algemene voorwaarden. In eerste instantie moet zij zorgdragen voor retourlevering. Dat is niet aan u. Mocht u toch problemen ervaren is de styliste aansprakelijk voor een maximum van het bedrag van het door haar geleverde advies.
Het zou wat zijn als er voor zo'n groot bedrijf als Eijerkamp niet meer dan 1 klacht zou krijgen. Met zoveel klanten zou het wel heel opvallend zijn als er geen klachten zijn.
Tsja dan lijkt het meer dan gepast dat Eijerkamp hierop reageert net zoals elk ´groot´bedrijf als Vodafone die alhier gewoon probeert enige zaak op te lossen. Big is not best. Zaken oplossen wel.
Beste Hindriek,
Bedankt voor je melding bij Kassa. Ik begrijp dat je graag je meubels wilt retourneren. De voorwaarden om binnen 14 dagen te retourneren zijn inderdaad geldig voor bestellingen via het internet. In onze winkel gelden de CBW voorwaarden.
Ik kijk voor je na onder welke voorwaarden jouw bestelling valt. Wil je mij het ordernummer van de bestelling van je styliste doorgeven? Ook ontvang ik graag je telefoonnummer zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken. Je gegevens kan je mailen naar info@eijerkamp.nl.
Ik zie graag je bericht tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Eva Stern
Sale Support Eijerkamp
Van onze styliste heb ik begrepen dat ze al heel veel telefonisch met jullie aan het bakkeleien over de eethoek en jullie komen niet met een passende optie
50% laten vallen op een bedrag van over de 3000,- is erg veel voor meubels die nog geen week in huis staan na het melden van het probleem
NU KAN HET WEL, LEG UIT AUB ? eYERKAMPJES NEEN, IK LEES IETS OVER 50 PROCENT. JEE, WAT ZIJN JULLIE VREEMD, LE DIT UIT, GAAT HET ZO SLECHT OF ZO. SERVICE IK ZAL DUS NOOIT EYEREN VOOR MIJN GELD KIEZEN.
Het kan nog steeds niet hoor
Bij een online bestelling hoef je helemaal geen reden op te geven waarom je het artikel retourneert. Ervan uitgaande dat het idd een online bestelling is geweest, moet Eijerkamp je meubel retour nemen en moet je betaling binnen 14 dagen weer op je rekening staan.
Geen aanwezig verpakkingsmateriaal is natuurlijk helemaal niet relevant. Hoe zou je de verpakking nog kunnen hebben als Eijerkamp de meubels zelf in elkaar zet en het verpakkingsmateriaal mee neemt.
we hebben aangegeven in een mailtje naar de styliste dat de tafel erg groot en wit is in ons huis
Ze heeft contact gezocht met eijerkamp en ons vanavond een reactie gestuurd en daarin heeft ze het vooral over de kleur dat de tafel massief is en dit de uitstraling is en eijerkamp zegt hier niks aan te kunnen veranderen
het feit dat hij te groot is en wij het niet vinden staan is blijkbaar geen reden om terug te nemen
geen idee of zij hem online heeft gekocht maar dat denk ik wel
Hoezo 50% van de factuur laten vallen? Nogmaals: je hebt RECHT op retourneren ZONDER enige uitleg en ZONDER gebakkelei.
Van onze styliste heb ik begrepen dat ze al heel veel telefonisch met jullie aan het bakkeleien over de eethoek en jullie komen niet met een passende optie 50% laten vallen op een bedrag van over de 3000,- is erg veel voor meubels die nog geen week in huis staan na het melden van het probleem
Ze heeft de tafel met bijpassende houten bankjes online gekocht maar je kunt het niet in je winkelmandje plaatsen maar moet op offerte klikken
pas daarna blijkt dat er voorwaarden in beeld komen
je hebt keuze uit verschillende maten waar je uit kunt kiezen en dan noemen ze het speciaal voor jou op maat gemaakt dus 50% inleveren en ophaal kosten
Aha, is dat de truc die Eijerkamp uit haalt. En je maakt mij niet wijs, als ik zo kijk naar die meubels, dat ze voor ieder afzonderlijk op maat worden gemaakt. Kan wel speciaal voor jou ingekocht zijn, maar dat is heel wat anders. Niemand is in de winkel geweest, dus is en blijft het een ONLINE aankoop. Neem z.s.m. contact op met Consuwijzer.nl, kan zowel telefonisch (gaat het snelst) of via de mail.
Idd het zijn meerdere standaard maten
dankjewel ik zal kijken
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer