Ika89
door Ika89 Jun 25, 2020 om 21:35
Winkels & webshops

Emma matras besteld, maar niet ontvangen

18 juni een Emma matras met twee kussens besteld twv ruim €700. Meteen een bevestigingsmail gekregen dat de betaling was ontvangen en het matras geleverd zou worden tussen 5-9 werkdagen. Na een week kregen we een mail dat ons matras was teruggestuurd naar de fabriek en dat ze hem opnieuw zouden verzenden. Meteen gereageerd via mail, maar nooit reactie teruggehad.
Nu de 9 werkdagen zijn verstreken opnieuw gemaild naar Emma, maar weer geen contact. Ook via telefoon niet mogelijk. Ik word steeds van de lijn gegooid.
Na google onderzocht te hebben, blijken we niet de enige te zijn. Veel klachten over niet geleverde, maar wel betaalde producten. Dit terwijl ze nog wel adverteren met de voorwaarden van snelle levering. Wat kan ik verder nog ondernemen? Contact met klantenservice is dus onmogelijk...

11890 15 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jun 25, 2020 om 21:42
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Zo jammer dat u niet eerst, voor bestellen, Google heeft geraadpleegd om de slechte reviews te lezen.

ka
door kama Jun 26, 2020 om 13:07
161 Antwoorden / 19 Vragen

Het zou zo mooi zijn als je behalve plusjes ook minnetjes kon geven.

tenormin
door tenormin Jun 26, 2020 om 13:42
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Daarvoor moet u dan maar naar Facebook gaan.

tijger1
door tijger1 - Jun 25, 2020 om 22:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En bij wie heeft u dan wat gekocht?

ne
door neodutchio - Jun 25, 2020 om 22:15
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Als u op 18 juni besteld hebt, dan zitten we nu op 5 werkdagen. En ondertussen moet het toch wel bekend zijn dat door een of ander virusje de hele wereld plat ligt. Minder personeel wil zeggen langere wachttijden en langere levertijden.

aurora1
door aurora1 - Jun 25, 2020 om 22:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bij welk bedrijf gekocht?

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 25, 2020 om 22:36
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Matras zal  hier  besteld zijn.

marita5
door marita5 - Jun 25, 2020 om 22:40
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ika89 ,

Bij wie heeft u deze matras besteld , is dit emma-matras.nl ?

Wegens de huidige omstandigheden , kan het zijn dat de levertijd enigzins afwijkt .

Dit bedrijf is gevestigd in Duitsland :

Wilhelm- Leuschner-Str 78
60329  Frankfurt  Am Main
Tel .nr 020 808 11 73

Zijn aangesloten bij thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen .

https://www.thuiswinkel.org/leden/emma-matras/certificaat

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

Zijn inderdaad veel klachten over ,

https://nl.trustpilot.com/review/www.emma-matras.nl

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/emma-matras/details?companyId=c82dacb4-1ea3-4776-9a4b-93708f25eb04

https://www.klacht.nl/emma-matras/

justmeagain
door justmeagain - Jun 25, 2020 om 23:11
623 Antwoorden / 8 Vragen

Ik zou nog even wachten want als u eenmaal op een Emma slaapt bent u dit snel vergeten. Wij hebben op aanraden van familie gekocht en inmiddels hebben meerdere vrienden en collega's ook gekocht. Echt iedereen is zeer tevreden in onze omgeving.

Analoog
door Analoog - Jun 26, 2020 om 09:15
137 Antwoorden / Vragen

Als er na die 9 werkdagen nog niet is geleverd kunt u aan de bel trekken, maar zoals u zegt, ze geven aan tussen 5 en 9 werkdagen.
18 juni besteld, was een donderdag en al reken ik die besteldag mee, dan hebt u eigenlijk niet eerder recht van spreken vanaf 1 juli
en de matras is ook nog weer terug gestuurd en is opnieuw verzonden, dus er kunnen zomaar nog enkele dagen bij komen.
U doet nu voorkomen dat u enorm bent benadeeld, maar ik zou echt nog maar een weekje wachten.....

sp
door spikkel - Jun 26, 2020 om 11:11
148 Antwoorden / 5 Vragen

Op 18 juni besteld en na een week een mail gekregen ? Die mail heeft u gisteren gekregen ? Gereageerd en een dag later heeft u nooit reactie teruggehad ?

De normale verzendtermijn is tussen de 5 en 9 werkdagen. Omdat de eerste verzending niet gelukt is zou ik nu voor de zekerheid ook maar uitgaan van 5 tot 9 werkdagen. Dat kan in deze drukke tijd de termijn zijn dat het matras onderweg is. Wacht het even af tot 1 juli.

Barendrechtse
door Barendrechtse - Jun 26, 2020 om 11:41
1 Antwoorden / 1 Vragen

OOK IK heb 23 mei emma original matras besteld en betaald.
Zou vanaf 2 juni sms of mail met leverdata krijgen.
Al paar keer gebeld, wordt eraf gegooid.
Via mail: grondstoffen die niet gelevedd waren om mztrassen te maken!!
Weer weken niets horen....
Via Mail wil ik nu matras annuleren maar strenge regels en 'annuleringskosten 30%.... dus wil naar BETER BED, de winkel die m verkocht aan mij terug.
Nu vandaag 26 juni kreeg ik ze aan telefoon: blijf allemaal vaag.Nog steeds geen info, had te maken met vele bestellingen na kortingsactie.....

Waardeloos.

panter22
door panter22 Jun 26, 2020 om 13:28
6599 Antwoorden / Vragen

Lees de algemene voorwaarden, artikel 17 en dien schriftelijk een klacht in.
https://www.emma-matras.nl/algemene-voorwaarden/

the-elite
door the-elite - Jun 26, 2020 om 13:37
2 Antwoorden / Vragen

tja waarom iets duurs bestellen? de normale prijs is vast 1000+ dus 700 is dan moeilijk te geloven

mpbraaksma
door mpbraaksma - Jun 26, 2020 om 16:26
48 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan ze schriftelijk in gebreke stellen. Geef ze daarin nog bijvoorbeeld 10 dagen de tijd en dat je anders de koop ontbind.

diumenge
door diumenge Jun 26, 2020 om 17:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Waarvoor kan TS ze dan in gebreke stellen volgens jou?

mpbraaksma
door mpbraaksma Jul 6, 2020 om 13:06
48 Antwoorden / 0 Vragen

Op de beloofde levertijd.

Li
door Linda baas - Jul 7, 2020 om 21:22
1 Antwoorden / Vragen

Hier precies hetzelfde probleem! Ruim een maand geleden de matras, kussen en beschermhoes besteld maar alleen het kussen en de beschermhoes geleverd. Klantenservice onbereikbaar en op emails wordt niet gereageerd

Gerard K
door Gerard K - Sep 20, 2020 om 08:28
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben een Emma matras besteld eind mei en helaas door omstandigheden moeten annuleren. Ik zit nu nog te wachten op mijn geld.

panter22
door panter22 Sep 20, 2020 om 08:40
6599 Antwoorden / Vragen

Emma heeft je annulering geaccepteerd en je zou je geld terug krijgen?
Wat heb je intussen gedaan, gebeld, gemaild, aangetekende brief gestuurd?

marita5
door marita5 Sep 20, 2020 om 08:45
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@gerard k , bedrijf is gevestigd in Duitsland , neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel ( scroll naar beneden)  https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op

Aladin86
door Aladin86 - Sep 24, 2020 om 12:52
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben het helemaal mee eens! Ik heb z
het zelfde ervaart namelijk.

ik had ook een matras 180x200 besteld in Juni 2020...nou na paarweken bellen kreeg ik als antwoord dat het terug is verstuurd naar fabrikant bla bla bla...en dat ik het binnen 2 weken zou ontvangen...na 3 weken kont niet meer bellen alleen e-mailen. Kreeg als antwoord dat het al klaar is te verzenden omdat ze met andere koerierdiensten gaan werken en niet meer met GLS!!!(alles te bewijzen via mail van leugenaar-emma matrassen) na weken wachten weer een andere k.t smoes...u krijgt track tracé...nou wat ontvang ik? Track trace van GLS...HOE DAN!!!! Ik dacht van ok het zal wel!!Weer gemaild na een week wacht...medewerker via mail:nou meneer dat is een oude track trace....zo en dan met het leugen van hun kon ik niet op vakantie.....NOGMAALS DANKJEWEL EMMA MATRAS JULLIE HEBBEN ONS VAKANTIE SCHEMA VERZIEKT VOORAL IN DE MOEIILIJKE CORONA TIJDEN.....echt apart dit terwijl ze met mooie reclames komen....het blijkt dat ze dus bij iedereen dit spel spelen. Echt een drama dit, niet te filmen voor zo een bedrijf.

pino123
door pino123 Sep 24, 2020 om 13:26
2763 Antwoorden / 14 Vragen

@Aladin, van Emma kon je niet op vakantie? Hoe dan? Je annuleert een vakantie voor de bezorging van een matras?