Er wordt door Delta Fiber agressief verkocht aan klanten en bij accorderen van d
Er wordt door mensen van Delta Fiber, agressief aan de deur verkocht. En dan met mooie praatjes en beloftes wordt er een according van je gevraagd. Zodra je die hebt getekend krijg je een overeenkomst in de mail en als je die gaat lezen staat er plotseling heel iets anders dan afgesproken hieronder een aantal afspraken die niet in de overeenkomst staat,maar wel tijdens het gesprek afgesproken;
- Zou 1000 mb krijgen in de overeenkomst 150 mb
- Zou voor 3 apparaten internet veilig krijgen in de overeenkomst maar voor 1
- Heb diverse keren aangegeven dat mijn huidig contract met provider oktober 2023 afloopt en in de overeenkomst staat per 31 mei 2023 overstappen.
Na dit gezien en gelezen te hebben gelijk gebeld met het telefoonnummer wat in de brochure staat kom je bij een afdeling waar zelfs mijn postcode niet is te vinden. Zou worden worden doorgezet naar andere medewerker duurde ongeveer 25 minuten werd de verbinding verbroken. Opnieuw gebeld en het zelfde verhaal weer gedaan en toen werd ik dan na veel aandringen doorgezet naar de afdeling waar ik kon annuleren en op mijn herroepingsrecht aan kon spreken. Daarnaast ook nog een een mail gestuurd met de zelfde inhoud als boven en dan krijg je te horen dat hier niet kan annuleren. Dit allemaal te hebben gelezen en gehoord hebbende kan ik niet anders concluderen dat het een zeer misleidende verkoop van Delta Fiber is. En zodra je een paraaf zet dan is het bijna niet mogelijk om een beroep te doen op je herroepingsrecht. Misschien dat kassa hier eens een onderzoek naar kan in stellen, want in mijn beleving worden hier veel mensen door gedupeerd. [edit gegevens - red.]
Van uw beschrijving waarop u zich het bos in heeft laten sturen kunnen anderen weer leren (verkopers te woord staan, in mooie praatjes en beloften trappen, uw paraaf zetten, uw persoonlijke gegevens verstrekken en tot slot ervan af zien te komen). Maar u hebt wel bewust dat hele proces zelf stap voor stap doorlopen, dus het was mi. duidelijk twee richting verkeer.
Ongevraagde verkopers willen maar 1 ding: bonus. En die bonus halen ze binnen met hele leugens en halve waarheden. Dat is iets dat altijd al gebeurd is, nu nog gebeurd en in de toekomst zal blijven gebeuren. Want zo lang mensen blind ja zeggen aan de deur of aan de telefoon, gaan ze door. Het loont immers.
Herroepingsrecht geldt voor alle consumenten, hebt u een consumentenovereenkomst gesloten (dus niet op naam van een eigen bedrijf), dan hebt u altijd recht om binnen 14 dagen te herroepen.
Met u bellen heb ik geen behoefte aan.
Als u 150Mb krijgt ipv 1000Mb, dan heeft u ook een lagere maandprijs. Ga dan na 1 maand upgraden naar dit 1000Mb. Opgelost.
Uw vraag was den k ik meer bestemd voor de redactie: kassa@bnnvara.nl omdat woij als vrijwillige vraagbeantwoordes geen onderzoek kunnen doen anders dan het geven van een advies/onze mening.
Hoewel ik aanvullend op de al gegeven antwoorden mij toch ook afvraag waarom u zoals u zegt na het zetten van een paraaf hetvherroepingsrecht niet meer zou kunnen uitoefenen. Zie de wetgeving https://wetten.overheid.nl/BWBR0002896/2014-01-25 en de toelichting: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/koop-aan-de-deur-colportage en indien men zich hier dus niet aan blijkt te houden dan: https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer
Ze kwame ook bij mij aan de deur met een smoes van ikmoet in uw meter kast zijn voor de glasvezel kabel, terwijl ik 10 hoog woon. ineen flat van 20 hoog met 88 woningen 5 woningen per verdieping , ik heb ze gewoon van de deur getrapt
Dit is vermoedelijk geen smoes wat doorgaans loopt de bekabeling via de meterkasten in uw geval dus ook naar de bovenburen en die zouden dan door uw weigering ook geen glasvezel kunnen krijgen.
Ze kwame ook bij mij aan de deur met een smoes van ikmoet in uw meter kast zijn voor de glasvezel kabel, terwijl ik 10 hoog woon. ineen flat van 20 hoog met 88 woningen 5 woningen per verdieping , ik heb ze gewoon van de deur getrapt
Dit is vermoedelijk geen smoes wat doorgaans loopt de bekabeling via de meterkasten in uw geval dus ook naar de bovenburen en die zouden dan door uw weigering ook geen glasvezel kunnen krijgen.
Hallo Cock Visser ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/zit-ik-ergens-aan-vast/wanneer-heb-ik-bedenktijd
Bij deurverkoop heeft u 14 dagen afkoelingsrecht. U k7nt tot veertien dagen na aankoop de koop ontbinden. Stuur een email met uw afwijzing, een reden hoeft u niet op te geven, en ze mogen u niet aansluiten. Licht evt ook uw huidige provider in dat u niet akkoord bebt met de voorwaard3n van delta
Dus laat ik iedere aanbieding eerst per e-mail opsturen. Aan de deur teken ik enkel plaatjes, meer nooit een handtekening.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Valante produkt retourneren
Wat kun je doen als je een produkt retour hebt gestuurd aan Valante en ze weigeren je het geld terug te betalen. Ik heb bewijs van retourzending. Ze reageren niet op mail en pakken al helemaal geen telefoon op. Ook een incasso bureau krijgt geen contact met ze. Hoe krijg ik nu mijn geld terug? Gaat toch nog wel om € 129.95.
website is valante.nl en is gevestigd in Almere.
Lees meer
Ervaringen met het NRBI
Wij hebben onlangs een bindend adviestraject en deskundigenonderzoek laten uitvoeren via het NRBI (Nederlands Register Bouwinspecteurs) in het kader van de verduurzaming van onze woning. Helaas zijn we tijdens dit proces tegen een aantal problemen aangelopen, waarover we graag jullie ervaringen willen horen. Het bindend advies dat we ontvingen was naar onze mening onvolledig, vooral bij belangr ... Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer