Ervaringen met de Hazelshop (gendringen)
Wij hebben op 28 mei een automatisch inschuifbaar zonnescherm besteld bij de Hazelshop. Leek erg mooi! Voor 23.oo uur besteld, de volgende dag besteld. Echter, ondanks vele mailings die we reeds gedaan hebben, nog geen product, sterker nog, geen reacties op onze mails.
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met de Hazelshop? Weet iemand hoe we, behalve via de mail, in contact kunnen komen met dit bedrijf?
Wij krijgen inmiddels het gevoel opgelicht te zijn.
Marijke
En de volgende. U hebt besteld bij een dropshipper. Geen algemene voorwaarden, geen idee wie de verkoper is, geen adres, geen telefoonnummer, enkel een mailadres. En maar liefst 3 artikelen. Hoe kan een verkoper overleven met maar 3 artikelen?
Uw spullen zullen onderweg zijn vanuit China. Daar gaat een tijdje overheen.
Wat u in het vervolg kan doen? Eerst kijken waar u gaat bestellen. NAW gegevens en het KVK nummer zijn verplichte zaken die zichtbaar op de site moeten staan.
En die drie artikelen zijn ÓÓK nog uitverkocht
Hallo Matrouska ,
Deze site is geregistreerd op 6 - 5 - 2020 , de spullen komen uit China .
Contact alleen via e- mail , geen tel.nr/ Kvk nr / adres niks .
Shipping Policy
Bestelling en levering
Bij Hazel Shop houden we van unieke en kwalitatieve producten. Waar we absoluut niet van houden is te veel betalen.
Onze producten worden direct vanuit de leverancier verzonden zodat wij kunnen besparen op opslag- en transportkosten. Dit zorgt ervoor dat we je een lagere prijs kunnen bieden dan de concurrent en de verzendkosten van onze producten voor eigen rekening kunnen nemen.
De standaard levertijd van onze producten bedraagt 4-5 werkdagen. Door corona kan de levertijd langer zijn door dat de post bedrijven het druk hebben!
Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen
Er staat vandaag besteld, binnen 1 dag verzonden. Er staat nergens volgende dag in huis. Sterker nog, levering duurt 3/5 dg zonder corona.
De bestelling komt uit China . Ga maar uit van 3 tot 5 WK. ( Kijk even bij AliExpress, betaal je z.n 10 max 15 euro Inc verzendkosten)
dit al geprobeerd? Bestelling via "feestboek"gedaan zeker, geen adres, telefoonnr, algemene voorwaarde en keurmerk te vinden, foto's lijken erg veel op die van Amazon. Ben bang dat uw bestelling uit China moet komen en dat kan wel een tijdje duren en dat u het dubbele betaald. Opvallend dat ze van alle producten er nog maar 5 op voorraad hebben. Ook de site is pas van 2020
En u moet, als het al aankomt, ook rekening houden met extra inklaringskosten en btw (voor alles duurder dan 22 euro, excl verzendkosten)
Ik heb dezelfde ervaring. Nog wel 2 keer e-mail contact gehad met Anne. Nu hoor ik niks meer. Ik heb het automatisch inschuifbaar zonnescherm 25 mei gekocht.
Ik heb ook het gevoel dat Ik opgelicht ben.
Vooral omdat er geen telefoonnummer is te vinden en geen reacties meer via de e-mail.
Audrey
Waarom denkt u opgelicht te zijn als u op een site besteld die aan geen enkele voorwaarde voldoet? U bent uzelf aan het oplichten. Nou ja, niet echt oplichten, wel is het natuurlijk dom te noemen om te bestellen op een site waar een blinde kan ruiken dat het niet een echte winkel is.
Sorry, dan ben ik een blinde. Het is wel bijzonder dat ze dan nog wel steeds op Facebook staan. Hoezo wordt deze site dan niet verwijderd?
Zij kopen reclameplekken op facebook. Net zo goed dat iedereen een advertentie in de krant kan zetten.
Ze hebben maar 3 producten en alle 3 uitverkocht. Einde Hazelshop.
https://www.hazelshop.nl/collections/alle-producten
wij hebben ook 2 maanden geleden een zonnescherm besteld. Ook diverse keren gemaild. In het begin kreeg we antwoord. Daar na op geen 1 mail meer
Dit geeft een raar gevoel van oplichting
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat
Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen.
terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand
Lees meerPopulair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer