gi
door gijsje May 12, 2012 om 09:31
Winkels & webshops

Fa deodorant

Kunt u mij vertellen waarom Fa Sport Deodorant bij de Vomar 19 april nog € 1,29 kostte, en op 11 mei € 1,99 een verhoging van meer dat 50%

gr. gijsje

889 11 Rapporteer

diumenge
door diumenge - May 12, 2012 om 09:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Omdat ze de prijs met 70 cent verhoogt hebben.

Even serieus, misschien moet u dat bij Vomar vragen en niet hier. U kunt de verhoging natuurlijk wel aanmelden voor de prijspakker van de week.

contact

zwemmer
door zwemmer - May 12, 2012 om 09:43
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Dat zou ik nu eerst maar eens aan Vomar voorleggen. Maar goed, ik zie dat het overal zo is. Het zal dus niet direct aan Vomar liggen.

dirck
door dirck - May 12, 2012 om 11:39
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Omdat het op 19 april misschien een aanbieding was? Of nog een oude partij?

tenormin
door tenormin - May 12, 2012 om 11:44
16859 Antwoorden / 108 Vragen

gijsje, denk dat we in de zeer nabije toekomst nog wel meer prijsstijgingen gaan meemaken, zou dus nu maar bij de goedkoopste winkel wat gaan hamsteren, zolang het houdbare producten betreft.

holstein
door holstein - May 14, 2012 om 15:21
922 Antwoorden / 16 Vragen

Die prijzen zijn schrikbarend omhoog gegaan, heb ik ook al over geklaagd bij de lokale super en drogist, maar het is overal zo.
Deo roller 8x4 bijna twee keer zo duur geworden, Odorex deo roller rond de 80% verhoging, het is te gek voor woorden.
Wachten op aanbiedingen, dan betaal je de oude prijs, maar dit soort verhogingen klopt natuurlijk van geen kant en ze doen het allemaal.

rapil
door rapil - May 14, 2012 om 15:39
433 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens bij de action.

harrie
door harrie - May 14, 2012 om 16:08
765 Antwoorden / 36 Vragen

Drogisterij artikelen zijn in NL gewoon (te) duur.
Waarom? Mogelijk zijn wij heel erg beinvloedbaar voor (dure) merkreclame en geloven wij die L.L verhalen, mogelijk is het historisch gegroeid via de lokale drogist.
Aan de grens met België wonend, ga ik als daar ga tanken ook even bij Aldi langs.
De Aldi deo kost in NL 1,09 en daar 0,69. Exact dezelfde ook qua inhoud!!
Verder toiletzeep, koffie, broodbakmix voor de broodmachine, scheermesjes, tandpasta, toiletpapier, suikervrije kauwgom en soms nog wat dingen o.a gedistilleerd.
Ter info; bij de concurrent Lidl zie je dezelfde prijsverschillen aangezien zij de prijzen op elkaar afstemmen........

Ex-Haagsche Harrie

tenormin
door tenormin - May 14, 2012 om 16:13
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Bij de Hoogvliet is FA 2,19 voor 2, geldig tot 20 mei. Action heeft nu geen FA aanbieding.

rapil
door rapil - May 14, 2012 om 16:26
433 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk bij de Action eens bij de 100 nieuwste artikelen.

tenormin
door tenormin - May 14, 2012 om 16:40
16859 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=rapil schreef op maandag 14 mei 2012, 16:26]Kijk bij de Action eens bij de 100 nieuwste artikelen.

Hi rapil, heb jij zeker een andere Action, (grapje) zie van alles maar geen Fa deodorant, alleen Fa douche toestanden. Nu zie ik wel vaker iets over 't hoofd, dus dat zegt ook niet alles.

@gijsje, mijn bijna lege fa 150ml kostte €1,69 maar die heb ik bij een gewone drogist vandaan, dus geen aanbieding van een winkelketen.

loreleigil
door loreleigil - May 14, 2012 om 17:44
678 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 12 mei 2012, 09:41]Omdat ze de prijs met 70 cent verhoogt hebben.
Dank je wel! Ik had een beetje een pestdag, maar heb hier smakelijk om gelachen.