HeinDiessen
door HeinDiessen Oct 21, 2024 om 12:18
Winkels & webshops

FixItFaster

Heb mogelijk op de site van FixItFaster gezocht naar een manual maar die niet gevonden en dus ook niets gedownload.
Kreeg daarna nota van € 30 voor 'bewezen diensten' zonder te melden wat dat dan was en nog € 20 boete omdat ik te niet heb betaald.
Zijn er kosten verbonden aan een dienst moet dat wettelijk vooraf duidelijk zijn aangegeven maar achteraf zag ik dat die melding ergens
in veel te kleine lettertjes in een hoekje stond vermeld. Volkomen onterechte nota dus! Maar ben ik het enige slachtoffer??
Zie: https://nl.trustpilot.com/review/fixitfaster.nl      Graag advies en Kassa, kunnen jullie wat aan deze oplichterrij doen?

306 4 Rapporteer
Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Oct 21, 2024 om 12:29
2280 Antwoorden / Vragen

Mijn advies is gewoon niet betalen, dan kom je er vanzelf achter of die nota nou inderdaad onterecht was, zoals je zo stellig beweerd, of niet.

sira
door sira - Oct 21, 2024 om 12:57
2566 Antwoorden / 24 Vragen

Heb mogelijk op de site van FixItFaster gezocht èn ook uw gegevens ingevuld èn ook een vinkje geplaatst.

Als u werkelijk uitsluitend gekeken heeft en niets meer, volg dan het advies van Henk de Zevende op.

ro
door ronny530 - Oct 21, 2024 om 13:27
2904 Antwoorden / 41 Vragen

Fixitfaster is helder over de kosten want op de zoekpagina staan de kosten en de algemene voorwaarden ook vermeldt en pas als u met die kosten en algemene voorwaarden akkoord bent gegaan wordt het manual indien voorhanden ook getoond.
U kunt het manual ook direct downloaden maar ook in die download knop staat dat u een betaalplicht heeft.
Is dat oplichting nee maar meer een geval van zomaar al uw gegevens klakkeloos invullen en het vinkje van akkoord aanklikken zonder te lezen wat de kosten zijn.