Yv
door Yvonne Wiersma Nov 8, 2016 om 11:03
Winkels & webshops

Fotoalbum.nl

Ik heb een fotoboek bij Fotoalbum.nl samengesteld, besteld en betaald, echter er wordt niet geleverd. Ik zie aan reacties van derene klanten op de Fotoalbum Facebook pagina dat er al vanaf augustus niet geleverd wordt maar wel geïnt!

Op de website van Fotoalbum kun je nog gewoon bestellingen doen - dus betalingen - terwijl er niet geleverd wordt. Dit moet gestopt worden om meerdere slachtoffers te voorkomen.
Hebben jullie hier al meer klachten over ontvangen?
Yvonne Wiersma

1577 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 8, 2016 om 11:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zijn ze ergens bij aangesloten? Een keurmerk of zo? Dan kunt u daar ook nog klagen. Of Klachtenkompas, Klacht.nl en ga maar door.

marita5
door marita5 - Nov 8, 2016 om 11:08
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Yvonne Wiersma ,

Lees hier eens de reactie van fotoalbum.nl , maar ondanks dat leveren ze niet , lees ook de reacties van de mensen , klik op de rode regels .

http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/10-10-2016/mediateam-10102016/

Neem eens contact op met het Juridisch Loket in uw gemeente ,

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact

Wi
door Wil_H - Nov 8, 2016 om 11:28
270 Antwoorden / Vragen

In de laatste aflevering van Kassa werd gezegd dat deze firma niet betrouwbaar is. Het wordt afgeraden om zaken te doen met hen.

zoekster1
door zoekster1 - Nov 8, 2016 om 11:38
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Nee, het was de laatste aflevering van Radar, die van gisteravond om precies te zijn. U kunt deze terug zien op uitzending gemist. Deze verkoper had beloofd alles op te lossen, maar helaas is dit niet het geval gebleken.

Dien allereerst een klacht in bij de ACM. Vertel daarbij dat er vele andere gedupeerden zijn en dat de verkoper, ondanks het verzoek van Radar om de klachten op te lossen, niets heeft gedaan en zelfs gewoon blijft doorgaan met adverteren.

Klik HIER

zoekster1
door zoekster1 - Nov 8, 2016 om 11:41
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Verder kunt u dit ook plaatsen op

opgeletopinternet.nl

klacht.nl

klachtenkompas.nl

JM
door JMF Peeters - May 2, 2017 om 17:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

recent heb k, helaas zonder kennis te hebben genomen van de klachten, op 27 maart j.l een album besteld voor 40,00 euro.
Tot op heden geen reactie op mail en na 5 telefoongesprekken met 020-2611424.
Bestel geen foto's of anderszins bij deze firma je wordt bewust opgelicht!

user123
door user123 - May 7, 2017 om 08:24
1346 Antwoorden / 3 Vragen

De website is nu "in onderhoud" en er kunnen geen bestellingen meer worden geplaatst.