Th
door Thalia2017 Sep 1, 2017 om 19:53
Winkels & webshops

Geen service aankoop kinderwagen joolz bij babyboom ten Kate markt amsterdam

Heb afgelopen december kinderwagen van joolz gekocht die heb afgelopen dinsdag voor reparatie bij retailer gebracht zodat hij gerepareerd kan worden. Zegt men dat het 2 weken duurt. Nu heb ik gevraagd om een leenwagen zodat ik mijn dochter kan vervoeren ben al bijna een week verder heb tot op heden geen leenwagen mogen ontvangen van babyboom ten katemarkt Amsterdam. Kan mijn dochter niet vervoeren dan wordt er verder bij de aanschaf niet gezegd dat alles via de retailer moet verlopen en nu sjouw ik mij dochter al een week lang op de arm kan de deur niet uit ik vindt dit een zeer slechte service van de retailer en joolz

1953 17 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gerbera
door gerbera - Sep 2, 2017 om 22:13
7368 Antwoorden / 14 Vragen
1

Ja helaas het zij zo maar ook ik kan u niet aan een kinderwagen helpen, als dat uw vraag is.

ge
door george321 - Sep 2, 2017 om 22:47
390 Antwoorden / 1 Vragen
0

Een reparatietermijn van 2 weken inclusief transport van de retailer naar de reparateur en terug is bepaald niet overdreven lang.
Dat er bij de aankoop niet gemeld wordt dat u geen "leenwagen" krijgt is niet realistisch te noemen, dit zou u bij elke verkoper gebeuren, tenzij u het nadrukkelijk vraagt en op de verkoopnota laat noteren.
Kunt u niet een wagen lenen van familie, vrienden of buren die er een, al of niet tijdelijk, over hebben of niet (meer) gebruiken?
Die "slechte service" zult u vermoedelijk, lees vrijwel zeker, overal ervaren. Garantieherstellingen gaan ALTIJD via de retailer / verkoper en exceptioneel via de importeur verlopen.

tijger1
door tijger1 - Sep 2, 2017 om 23:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

U kunt de deur niet uit omdat u uw dochter moet dragen? Hoe zwaar weegt die baby dan?

Uiteraard moet u bij de retailer zijn. Ga even naar de kringloop en koop er daar een voor weinig.

jo
door jorisw - Sep 3, 2017 om 10:58
4340 Antwoorden / 1 Vragen
1

Hebben ze bij aankoop van de kinderwagen een "mobility service" gegeven zodat je recht hebt op een vervangende kinderwagen? (zoals sommige automerken doen). Zo niet, dan hoeft een winkelier geen leenwagen te leveren. Kan hij hoogstens doen als service, mits er spulen voorradig zijn natuurlijk.

aurora1
door aurora1 - Sep 3, 2017 om 12:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

Ga naar de kringloper of Leger des Heilswinkel en koop daar een tweedehandsje voor een vriendelijk prijsje. 
Wat een drukte voor 2 weken. Overdrijven is ook een kunst.
Ik heb nog nooit iets gekocht waarover bij verkoop iets toegezegd werd over een leenversie.
Voortaan dan misschien in de P.C. Hooft kopen ipv op de Ten Cate markt? Misschien krijgt u daar dan de door u zo gewenste service? Ik vind dat u deze winkel/retailer ongegrond in een slecht daglicht stelt.


Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 3, 2017 om 18:26
3449 Antwoorden / 25 Vragen
1

U bracht een kinderwagen ter reparatie, geen Rolls Royce.
De service bestaat uit het innemen van de wagen en hem opsturen ter reparatie waarna u weer netjes gebeld wordt.
Prima service toch?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer