Geen service aankoop kinderwagen joolz bij babyboom ten Kate markt amsterdam
Heb afgelopen december kinderwagen van joolz gekocht die heb afgelopen dinsdag voor reparatie bij retailer gebracht zodat hij gerepareerd kan worden. Zegt men dat het 2 weken duurt. Nu heb ik gevraagd om een leenwagen zodat ik mijn dochter kan vervoeren ben al bijna een week verder heb tot op heden geen leenwagen mogen ontvangen van babyboom ten katemarkt Amsterdam. Kan mijn dochter niet vervoeren dan wordt er verder bij de aanschaf niet gezegd dat alles via de retailer moet verlopen en nu sjouw ik mij dochter al een week lang op de arm kan de deur niet uit ik vindt dit een zeer slechte service van de retailer en joolz
Een reparatietermijn van 2 weken inclusief transport van de retailer naar de reparateur en terug is bepaald niet overdreven lang.
Dat er bij de aankoop niet gemeld wordt dat u geen "leenwagen" krijgt is niet realistisch te noemen, dit zou u bij elke verkoper gebeuren, tenzij u het nadrukkelijk vraagt en op de verkoopnota laat noteren.
Kunt u niet een wagen lenen van familie, vrienden of buren die er een, al of niet tijdelijk, over hebben of niet (meer) gebruiken?
Die "slechte service" zult u vermoedelijk, lees vrijwel zeker, overal ervaren. Garantieherstellingen gaan ALTIJD via de retailer / verkoper en exceptioneel via de importeur verlopen.
U kunt de deur niet uit omdat u uw dochter moet dragen? Hoe zwaar weegt die baby dan?
Uiteraard moet u bij de retailer zijn. Ga even naar de kringloop en koop er daar een voor weinig.
Hebben ze bij aankoop van de kinderwagen een "mobility service" gegeven zodat je recht hebt op een vervangende kinderwagen? (zoals sommige automerken doen). Zo niet, dan hoeft een winkelier geen leenwagen te leveren. Kan hij hoogstens doen als service, mits er spulen voorradig zijn natuurlijk.
Ga naar de kringloper of Leger des Heilswinkel en koop daar een tweedehandsje voor een vriendelijk prijsje.
Wat een drukte voor 2 weken. Overdrijven is ook een kunst.
Ik heb nog nooit iets gekocht waarover bij verkoop iets toegezegd werd over een leenversie.
Voortaan dan misschien in de P.C. Hooft kopen ipv op de Ten Cate markt? Misschien krijgt u daar dan de door u zo gewenste service? Ik vind dat u deze winkel/retailer ongegrond in een slecht daglicht stelt.
U bracht een kinderwagen ter reparatie, geen Rolls Royce.
De service bestaat uit het innemen van de wagen en hem opsturen ter reparatie waarna u weer netjes gebeld wordt.
Prima service toch?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer