diandra
door diandra Sep 18, 2015 om 16:04
Winkels & webshops

Geen snelle levering Blokker

Onze zoon besteld verleden week donderdag 2 treinkaartjes via het internet bij de Blokker die hij de volgende dag kan ophalen bij zijn aangegeven Blokker (Kalverstraat) hij heeft een vrije dag gevraagd om vrijdags naar zijn vaders verjaardag te kunnen gaan in de achterhoek. Hij gaat vrijdags naar het filiaal maar geen treinkaartjes en de vraag om dan 2 te geven uit de winkel was geen optie ze zouden de volgende dag rond 12 uur binnen komen en weer gaat ie de volgende dag naar de Blokker en weer geen treinkaartjes en dit gaat zo 5 dagen door helaas moest ie via het internet meteen betalen en de financiën om in de winkel nieuwe te kopen was geen optie voor een student. Nu heb ikzelf gisteren via internet een aanbieding besteld bij de Blokker en ik kreeg vanmorgen netjes een track and trace dat het geleverd zou worden tussen 15 en 17 uur. Wat schets mijn verbazing als ik net weer het track and trace bekijk heeft de levering vertraging. Ben ontzettend boos ! Snelle levering bij de Blokker is dus bullsh*t ! De Blokker service via internet is dus GEEN aanrader ! Ik wilde dit gewoon ff kwijt !

583 3 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Sep 18, 2015 om 16:16
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Duidelijk geen "Toet toet" zoals een reclame van lang geleden.

diumenge
door diumenge - Sep 18, 2015 om 16:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het is een rommeltje bij Blokker, ze nemen bestellingen en betalingen aan terwijl ze niet kunnen leveren. Hoewel dat volgens sommige ^^^^^ prima is en ook zou mogen, is dat natuurlijk geen goed zaken doen en mag dat uiteraard niet.

edrick3
door edrick3 - Sep 18, 2015 om 18:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....DUBBELPOST.....

Klik HIER