diandra
door diandra Sep 18, 2015 om 16:03
Winkels & webshops

Geen snelle levering Blokker

Onze zoon besteld verleden week donderdag 2 treinkaartjes via het internet bij de Blokker die hij de volgende dag kan ophalen bij zijn aangegeven Blokker (Kalverstraat) hij heeft een vrije dag gevraagd om vrijdags naar zijn vaders verjaardag te kunnen gaan in de achterhoek. Hij gaat vrijdags naar het filiaal maar geen treinkaartjes en de vraag om dan 2 te geven uit de winkel was geen optie ze zouden de volgende dag rond 12 uur binnen komen en weer gaat ie de volgende dag naar de Blokker en weer geen treinkaartjes en dit gaat zo 5 dagen door helaas moest ie via het internet meteen betalen en de financiën om in de winkel nieuwe te kopen was geen optie voor een student. Nu heb ikzelf gisteren via internet een aanbieding besteld bij de Blokker en ik kreeg vanmorgen netjes een track and trace dat het geleverd zou worden tussen 15 en 17 uur. Wat schets mijn verbazing als ik net weer het track and trace bekijk heeft de levering vertraging. Ben ontzettend boos ! Snelle levering bij de Blokker is dus bullsh*t ! De Blokker service via internet is dus GEEN aanrader ! Ik wilde dit gewoon ff kwijt !

750 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 18, 2015 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat is dan 2 x hetzelfde verhaal en gemopper in de rubriek Vraag en beantwoord.
Wat is uw vraag?

ve
door verwijderd - Sep 18, 2015 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik vermoed dat de verjaardag onverwacht was. Anders waren de kaartjes op tijd gekocht worden.

ve
door verwijderd - Sep 18, 2015 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo diandra,

.....Ik wilde dit gewoon ff kwijt !.....
Kan ik me voorstellen.

Zou m'n klacht op klachtenkompas.nl plaatsen.

En schrijf een brief naar Blokker.
Klik En klik op punt 7

Suc6

ve
door verwijderd - Sep 19, 2015 om 08:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat mijn bericht 2x is geplaats is mij niet bekend dus ik weet niet hoe dat heeft kunnen gebeuren. Aurora1, lees de laatste zin. En Jugendstil, stom antwoord, als op de site word aangegeven dat het de volgende klaar ligt bij het aangegeven filiaal dan ga je daar ook van uit !
Edrik3, bedankt voor je antwoord daar heb ik tenminste wat aan. Ga het zeker doen, dank je wel ! En ja er is een mail naar de Blokker !

ve
door verwijderd - Sep 19, 2015 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

diandra schreef op zaterdag 19 sep 2015, 08:36: Dat mijn bericht 2x is geplaats is mij niet bekend dus ik weet niet hoe dat heeft kunnen gebeuren. Aurora1, lees de laatste zin. En Jugendstil, stom antwoord, als op de site word aangegeven dat het de volgende klaar ligt bij het aangegeven filiaal dan ga je daar ook van uit !
Edrik3, bedankt voor je antwoord daar heb ik tenminste wat aan. Ga het zeker doen, dank je wel ! En ja er is een mail naar de Blokker !


Dan belandt uw boosheid daar waar het hoort: bij Blokker.....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Sk
Skyrider - Jun 10, 2024 om 17:20
Auto & vervoer

Auto verzekeren bij FBTO.

Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug. 

Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren. 

Lees meer

Fr
Frouwke Bakker - Jun 14, 2024 om 10:49
Voeding & gezondheid
Zou graag in jullie programma

Zou graag in jullie programma

Geachte heer/mevr.

Ik heb tijd terug foute medicijnen geslikt waar ik heel erg ziek van ben geweest
vanaf de fabriek Sandoz Almere is deze fout gemaakt en nu willen ze het niet erkennen
ik stel hun aansprakelijk voor de letselschade die ik heb gehad en nog ondervind
Heb juridisch loket geinformeerd en alle informatie door genomen en opdrachten
maar de fabrikant reage ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer