diandra
door diandra Sep 18, 2015 om 16:03
Winkels & webshops

Geen snelle levering Blokker

Onze zoon besteld verleden week donderdag 2 treinkaartjes via het internet bij de Blokker die hij de volgende dag kan ophalen bij zijn aangegeven Blokker (Kalverstraat) hij heeft een vrije dag gevraagd om vrijdags naar zijn vaders verjaardag te kunnen gaan in de achterhoek. Hij gaat vrijdags naar het filiaal maar geen treinkaartjes en de vraag om dan 2 te geven uit de winkel was geen optie ze zouden de volgende dag rond 12 uur binnen komen en weer gaat ie de volgende dag naar de Blokker en weer geen treinkaartjes en dit gaat zo 5 dagen door helaas moest ie via het internet meteen betalen en de financiën om in de winkel nieuwe te kopen was geen optie voor een student. Nu heb ikzelf gisteren via internet een aanbieding besteld bij de Blokker en ik kreeg vanmorgen netjes een track and trace dat het geleverd zou worden tussen 15 en 17 uur. Wat schets mijn verbazing als ik net weer het track and trace bekijk heeft de levering vertraging. Ben ontzettend boos ! Snelle levering bij de Blokker is dus bullsh*t ! De Blokker service via internet is dus GEEN aanrader ! Ik wilde dit gewoon ff kwijt !

750 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 18, 2015 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is dan 2 x hetzelfde verhaal en gemopper in de rubriek Vraag en beantwoord.
Wat is uw vraag?

ve
door verwijderd - Sep 18, 2015 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vermoed dat de verjaardag onverwacht was. Anders waren de kaartjes op tijd gekocht worden.

ve
door verwijderd - Sep 18, 2015 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo diandra,

.....Ik wilde dit gewoon ff kwijt !.....
Kan ik me voorstellen.

Zou m'n klacht op klachtenkompas.nl plaatsen.

En schrijf een brief naar Blokker.
Klik En klik op punt 7

Suc6

ve
door verwijderd - Sep 19, 2015 om 08:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat mijn bericht 2x is geplaats is mij niet bekend dus ik weet niet hoe dat heeft kunnen gebeuren. Aurora1, lees de laatste zin. En Jugendstil, stom antwoord, als op de site word aangegeven dat het de volgende klaar ligt bij het aangegeven filiaal dan ga je daar ook van uit !
Edrik3, bedankt voor je antwoord daar heb ik tenminste wat aan. Ga het zeker doen, dank je wel ! En ja er is een mail naar de Blokker !

ve
door verwijderd - Sep 19, 2015 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

diandra schreef op zaterdag 19 sep 2015, 08:36: Dat mijn bericht 2x is geplaats is mij niet bekend dus ik weet niet hoe dat heeft kunnen gebeuren. Aurora1, lees de laatste zin. En Jugendstil, stom antwoord, als op de site word aangegeven dat het de volgende klaar ligt bij het aangegeven filiaal dan ga je daar ook van uit !
Edrik3, bedankt voor je antwoord daar heb ik tenminste wat aan. Ga het zeker doen, dank je wel ! En ja er is een mail naar de Blokker !

Dan belandt uw boosheid daar waar het hoort: bij Blokker.....