Geen tickets van Ticketmaster ontvangen!
Van ticketmaster nog steeds geen tickets ontvangen, na betaling op 7 december 2015!
Het is behoorlijk curieus!
Na een betaling te hebben gedaan voor 'Collectors' concertkaarten van Rihanna plus een parkeerkaart op 7 december 2015, heb ik ze NOG STEEDS NIET ontvangen!
Ten eerste waren ze een kerstkado - dat ging dus de mist in!
Ten tweede zouden deze 'collectors'kaarten binnen 3 (!!) werkdagen per post worden verzonden - nou, dat is nu wel heeeeeel lang geleden!
Ten derde heb ik al twee (2!) maal een email gezonden, waar je dan een TM# voor krijgt, maar nog niet eens een bevestiging van krijgt - wat voor 'zaken' zijn dat?
Nu heb ik vandaag wederom een mail via het contactformulier verzonden - met NOGMAALS de vermelding, dat er nog steeds!! niets is ontvangen!
De frustratie ligt hoog - en wat een onzin, om contact te leggen met een 'gerenomeerde firma?' als je geen reactie krijgt op een vraag/probleem/klacht....
Waarschijnlijk ben ik niet de enige Nederlander die zijn concertkaarten niet ontvangt - ik zou graag willen dat KASSA hierin onderzoek zou willen doen.....
Ik heb afgelopen vrijdag, eergisteren dus, zelf 2 kaarten besteld via Ticketmaster voor het concert van Bruce Springsteen op 14 juni 2016. Na een uur zenuwachtig achter mijn pc gezeten te hebben, was het mij gelukt. Besteld, betaald én kaarten ontvangen! Ongeveer een kwartier nadat ik betaald had. Hier dus niets aan het handje.
Niet te vergelijken met jouw verhaal. En zeker niet curieus.
Gefeliciteerd, dat wordt weer een groot feest in juni.
Wordt de termijn van drie dagen in een orderbevestiging vermeld of heeft u daar een bewijs van?
Het zou dus kunnen dat ze al eerder worden verzonden.
Je kan niet kiezen wanneer je dit ticket wil ontvangen, maar wij zorgen natuurlijk dat deze voor de show bij je in huis is.
http://ticketmasternl.inbenta.com/?q=Collector+Ticket&l=default&sessionId=0h5v60a756sjv1l87av27f1mu0#
Rihanna staat overigens niet bij de voorbeelden (in Nederland):
http://www.ticketmaster.nl/feature/collectorticket/?language=nl-nl
Welja, waarom niet direct justitie er onderzoek naar laten doen?
Als u de redactie wilt bereiken dan even naar beneden scrollen en op Contact klikken, u bent nu op een openbaar forum.
Heeft u al gecontroleerd of de betaling wel goed gegaan is?
Heeft u Ticketmaster al erover gebeld?
Oplichting?!
Oplichting?!
Doe niet zo dwaas 1953 en dan nog in tweevoud.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer