vd
door vdwj Apr 9, 2017 om 08:41
Winkels & webshops

Goedkoopste supermarkt????

waar blijven de Boni en Hoogvliet?? ook niet een van de kleinste
ik kom bij verschillende De Plus een van de duurste kom daar alleen voor de aanbiedingen A.H het zelfde.
Hoogvliet en de boni zijn gewoon de goedkoopste of meestal maar dat is mijn mening dus de test klopt niet.
fijne zondag

3473 7 Rapporteer

ne
door neodutchio - Apr 9, 2017 om 08:47
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Is dit de nieuwe manier van reageren? Dit is al het derde topic over supermarkten binnen 24 uur. Dit is vraag en aanbod. Reageren kunt u het beste doen onder het topic.

edrick3
door edrick3 Apr 9, 2017 om 09:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dit is vraag en aanbod. Dacht dat je daarvoor naar MP oid moest. ;-)

ficus
door ficus - Apr 9, 2017 om 08:49
147 Antwoorden / 2 Vragen

Geachte VDW,

Een bijna kopie van dit bericht staat al op Vraag en Beantwoord. In de antwoorden worden ook Boni en Hoogvliet genoemd.. Daar kunt u verder da antwoorden lezen. Ik wens u nog een fijne zondag toe

Met vriendelijke groet,
Ficus

marita5
door marita5 - Apr 9, 2017 om 08:52
11534 Antwoorden / 15 Vragen
el
door elcondor32 - Apr 9, 2017 om 09:03
1 Antwoorden / 2 Vragen

Waar is de prijsmeting met Dirk van den Broek ?

lo
door lovewinnie - Apr 9, 2017 om 09:16
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Ik koop alles bij de ah en ben goedkoop uit hoor. Pas mijn weekmenu aan aan de aanbiedingen. Daarnaast hebben ze vaak erg goede aanbiedingen voor ao wasmiddel en bijv tandpasta. Kwaliteit fruit en groente in stukken beter dan de jumbo. Dan misschien ook wat duurder maar blijven wel ruim week goed terwijl je bij de jumbo naar 24 uur al fruit kunt weggooien. Dan is goedkoop nog duur. Ook is bij de ah alles op voorraad en zijn ze klantvriendelijk. Jumbo zit alleen onbehulpzaam personeel dat net uit de luiers is en totaal geen respect hebben voor de klanten door naar elkaar te gillen, op mobiel te zitten etc. Maar ja niet investeren in personeel dan krijg je dat. Plus is indd erg duur en kom daarom zelden in die winkel.

marita5
door marita5 Apr 9, 2017 om 09:21
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Lovewinnie , geen idee waar u deze onzin vandaan haalt beteft Jumbo , ik heb hier bij de Jumbo juist het tegenovergestelde . niet alle winkels zijn hetzelfde .

ne
door neodutchio Apr 9, 2017 om 09:22
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Tja, uw ervaringen bij de Jumbo die u bezocht is natuurlijk niet representatief voor alle Jumbo's. Net zoals dat ik geen stap meer over de vloer zet bij AH ivm vaak lege schappen, slechte bezetting bij de kassa (zeer lange wachtrijen), lomp personeel dat met karren over mijn voeten rijdt, magazijndeuren die opergezwaaid worden terwijl je er achter staat bij de lege flessen automaat, enz. Dan kom ik liever bij de Jumbo. Fruit blijft gewoon tot een week in de fruitmand liggen, ik grijp nooit mis en voldoende hulp in de winkel

Alles valt of staat met de eigenaar van de supermarkt en hoe goed hij/zij alles onder controle heeft.

me
door mein33 - Apr 9, 2017 om 10:14
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Hoogvliet en de boni zijn gewoon de goedkoopste of meestal maar dat is mijn mening dus de test klopt niet.

En misschien maar heel zelden omdat u geen prijsvergelijking kunt gaan maken.
De test klopt overigens als een zwerende vinger, maar is wel een moment opname en daarmee gelijktijdig waardeloos en dat is mijn mening. ;-)) (voor wat mijn mening waard is en dat is zeer waarschijnlijk niets).

costnix
door costnix - Apr 9, 2017 om 10:19
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt beter uw bezwaar en vraag indienen bij de redactie van Kassa:
https://kassa.vara.nl/pagina/contact