is
door ischut Jun 5, 2016 om 13:04
Winkels & webshops

Heeft iemand ervaring met Bmedi in Avelgem - België?

Volgens hun website en contact via de mail konden zij nog 42x nivea zeep pH neutraal leveren. Ik moest wel vooruit betalen. Vervolgens kreeg ik slechts 6 stukjes pH neutraal zeep. De overige 36 stukjes waren niet pH neutraal. Eerst hielden ze vol dat die stukjes ook pH neutraal waren, maar de fabrikant heeft inmiddels aangeven, dat de stukjes niet pH neutraal zijn. Dat erkent Bmedi nu ook, maar zij willen het probleem dat is ontstaan niet oplossen. Inmiddels reageren ze ook niet meer op mijn mail.

1799 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jun 5, 2016 om 13:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Informeer eens bij het Europees Consumenten Centrum (ECC).


Wat doet het ECC?

Het consumentenrecht wordt steeds meer een Europese aangelegenheid. Door de Europese interne markt en de explosieve groei van het internet krijgen consumenten steeds vaker te maken met geldend recht in andere Europese landen. Consumenten vragen zich terecht af waar zij recht op hebben met betrekking tot hun grensoverschrijdende aankoop of aangeschafte dienst. Het Europees Consumenten Centrum (ECC) geeft consumenten gratis en in hun eigen taal informatie en advies. Er is een ECC in elke lidstaat van de Europese Unie en in Noorwegen en IJsland.

marita5
door marita5 - Jun 5, 2016 om 14:00
11519 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Ischut , 

Neem contact op met Bmedi via FB of plaats daar een klacht , zie hier klik op de rode regel .

https://nl-nl.facebook.com/bmedi-511214028923172/

Wi
door Wim Denolf - Jun 5, 2016 om 20:33
1 Antwoorden / Vragen
2

Beste Mevrouw Schut,

U vergeet te melden dat we u voorstelden de zepen terug te sturen en dat we u daarna de retour terugbetalen.
De transportkost heen OF terug was voor u echter een breekpunt.
Beiersdorf (de fabrikant) zette ons in aanvang van het dossier ook op het verkeerde been.
Ik betreur dat u sociale media gebruikt om het imago van bmedi te schaden.
Zoek maar op het internet ... u zal zelden tot nooit een klacht vinden. Dit is een eerste casus, waarbij we nog steeds wachten op uw retour.



is
door ischut - Jun 5, 2016 om 22:36
20 Antwoorden / 25 Vragen
0

Op mijn mails wordt uwerzijds niet gereageerd. Transportkosten bedragen 20 euro. Die ga ik niet betalen. U heeft mij bewust de verkeerde produkten toegestuurd.

Ma
door Mat Matheij - Jun 6, 2016 om 02:17
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

Een grote marktspeler als Nivea kan in willekeurig welk land leveren. U woont aldaar of heeft zich in Nederland niet of niet goed geïnformeerd. Zulke commitments moet U sowieso niet aangaan. Het kan wel zo zijn dat een fabrikant stopt met een willekeurig product. Maar dan had U een voorraad moeten aanleggen. Meestal zijn deze producten lang houdbaar. En PH neutrale zeep is door meerdere fabrikanten leverbaar indien gewenst.

is
door ischut - Jun 6, 2016 om 22:21
20 Antwoorden / 25 Vragen
0

Ik heb eerst bij de fabrikant van Nivea geïnformeerd of de pH neutrale zeep nog in Nederland verkrijgbaar was. Antwoord: Nee. Maar, zo vertelden ze mij, in België en Engeland was de zeep nog wel verkrijgbaar. Zij raadden mij aan om te proberen de zeep via webwinkels in die landen alsnog te verkrijgen. Zo ben ik bij Bmedi terecht gekomen. Door Bmedi werd de pH neutrale zeep op hun site aangeboden. Ik heb toen van tevoren gecheckt of ze echt 42 stukjes Nivea pH neutraal zeep hadden. Antwoord: ja, maar ik moest wel vooruit betalen omdat het de eerste keer was dat ik daar een bestelling deed. Dat heb ik gedaan. En vervolgens heeft Bmedi mij 6 stukjes pH neutrale zeep toegestuurd en 36 stukjes niet pH neutrale zeep. Wat heb ik nou precies verkeerd gedaan in deze? Niets toch. De fout ligt toch volledig bij Bmedi? Als zij nog slechts 6 stukjes pH neutrale zeep konden leveren hadden ze mij dat van tevoren moeten zeggen en slechts 6 stukjes op moeten sturen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer