ma
door maxkim Mar 14, 2020 om 19:53
Winkels & webshops

Hoe lang mag het duren, voor dat je klacht wordt opgelost?

Wij hebben op 8 januari bij jaloezien-fabriek.nl houten jaloezien besteld.
Zij hebben de verkeerde maat geleverd.
We wachten nu al weken op de juiste maat, maar elke keer wordt de datum van afleveren weer opgeschort. 10 maart was de laatste datum, dat hebben ze nu weer verschoven naar 24 maart. Inmiddels hebben we geen vertrouwen meer in dit bedrijf. We worden maar aan het lijntje gehouden. Ze reageren soms pas na 1 week op onze vragen. Kunnen wij nu ons geld terug vragen? Hoe lang mogen ze ons nog laten wachten? Inmiddels hebben we een boek werk aan mail verkeer en foto's als bewijs materiaal, die ze steeds van ons willen ontvangen.

[afbeelding verwijderd ivm privacy - redactie]

3520 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Mar 14, 2020 om 20:05
11534 Antwoorden / 15 Vragen
4

Hallo Maxkim ,

jaloezen-fabriek.nl is nergens bij aangesloten . 

Het hele internet staat vol klachten ,  klik op de rode regels . 

https://nl.trustpilot.com/review/jaloezieen-fabriek.nl 

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/jaloezieen-fabriek.nl/details?companyId=e2d9b1ca-34ef-46ad-acb0-780dada4da16 

https://www.klacht.nl/jaloezieen-fabriek/ 

Neem eens contact op met Consuwijzer ,  

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer  

Of Juridisch Loket in uw gemeente  , scroll naar beneden . 

https://www.juridischloket.nl/contact/#

panter22
door panter22 - Mar 15, 2020 om 11:20
6599 Antwoorden / Vragen
1

Alle vragen met betrekking tot gedane bestellingen of klantenservice moet worden gedaan via onze contact pagina. Omdat we producten uitbesteden in het gehele Verenigd Koninkrijk en Europa zijn we niet in staat om ondersteuning te bieden via de telefoon gezien eerst contact moet worden opgenomen met de leveranciers. 1 tot 2 werkdagen zijn nodig om te reageren op al uw vragen.
https://www.jaloezieen-fabriek.nl/algemene-voorwaarden.html
De productie wordt uitbesteed. Je weet niet wie die het materiaal voor de lamellen maakt. Mogelijk China?
In Europa worden ze in elkaar gezet. 
En overal heerst het Coronavirus. Dus het kan nog wel even duren voor

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 15, 2020 om 11:23
16885 Antwoorden / 202 Vragen
0

Gelet op de steeds indringender wordende maatregelen m.b.t. het heersende Q virus lijkt het mij het meest zinvol om toch het nodige geduld te hebben en in ieder geval nog een paar weken af te wachten. Zie ook deze: https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/aankopen/koop-ongedaan-maken/

ma
door manwijf Mar 16, 2020 om 10:12
574 Antwoorden / 1 Vragen

@Heremiet Het is alleen geen Q-virus.

heremietkreeft
door heremietkreeft Mar 16, 2020 om 10:13
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Covid19 is bedoeld.

ma
door manwijf - Mar 16, 2020 om 10:14
574 Antwoorden / 1 Vragen
2

Van een bedrijf dat nergens bij aangesloten is, weet je dus niets. Als je niet de moeite wilt nemen, je daarover vooraf te informeren, houdt het dus bij klachten gewoon op.

mo
door mof - Mar 16, 2020 om 12:49
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

Als het bedrijf een product levert dat niet aan uw verwachtingen voldoet moet het: een gelijkwaardig product leveren dat wel voldoet of u uw aankoopbedrag terugbetalen.

ik denk dat u met recht de koop kunt annuleren en uw aankoopbedrag kunt terugvorderen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer