Hoe lang mag het duren, voor dat je klacht wordt opgelost?
Wij hebben op 8 januari bij jaloezien-fabriek.nl houten jaloezien besteld.
Zij hebben de verkeerde maat geleverd.
We wachten nu al weken op de juiste maat, maar elke keer wordt de datum van afleveren weer opgeschort. 10 maart was de laatste datum, dat hebben ze nu weer verschoven naar 24 maart. Inmiddels hebben we geen vertrouwen meer in dit bedrijf. We worden maar aan het lijntje gehouden. Ze reageren soms pas na 1 week op onze vragen. Kunnen wij nu ons geld terug vragen? Hoe lang mogen ze ons nog laten wachten? Inmiddels hebben we een boek werk aan mail verkeer en foto's als bewijs materiaal, die ze steeds van ons willen ontvangen.
[afbeelding verwijderd ivm privacy - redactie]
Hallo Maxkim ,
jaloezen-fabriek.nl is nergens bij aangesloten .
Het hele internet staat vol klachten , klik op de rode regels .
https://nl.trustpilot.com/review/jaloezieen-fabriek.nl
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/jaloezieen-fabriek.nl/details?companyId=e2d9b1ca-34ef-46ad-acb0-780dada4da16
https://www.klacht.nl/jaloezieen-fabriek/
Neem eens contact op met Consuwijzer ,
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer
Of Juridisch Loket in uw gemeente , scroll naar beneden .
https://www.juridischloket.nl/contact/#
Alle vragen met betrekking tot gedane bestellingen of klantenservice moet worden gedaan via onze contact pagina. Omdat we producten uitbesteden in het gehele Verenigd Koninkrijk en Europa zijn we niet in staat om ondersteuning te bieden via de telefoon gezien eerst contact moet worden opgenomen met de leveranciers. 1 tot 2 werkdagen zijn nodig om te reageren op al uw vragen.
https://www.jaloezieen-fabriek.nl/algemene-voorwaarden.html
De productie wordt uitbesteed. Je weet niet wie die het materiaal voor de lamellen maakt. Mogelijk China?
In Europa worden ze in elkaar gezet.
En overal heerst het Coronavirus. Dus het kan nog wel even duren voor
Gelet op de steeds indringender wordende maatregelen m.b.t. het heersende Q virus lijkt het mij het meest zinvol om toch het nodige geduld te hebben en in ieder geval nog een paar weken af te wachten. Zie ook deze: https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/aankopen/koop-ongedaan-maken/
@Heremiet Het is alleen geen Q-virus.
Covid19 is bedoeld.
Van een bedrijf dat nergens bij aangesloten is, weet je dus niets. Als je niet de moeite wilt nemen, je daarover vooraf te informeren, houdt het dus bij klachten gewoon op.
Als het bedrijf een product levert dat niet aan uw verwachtingen voldoet moet het: een gelijkwaardig product leveren dat wel voldoet of u uw aankoopbedrag terugbetalen.
ik denk dat u met recht de koop kunt annuleren en uw aankoopbedrag kunt terugvorderen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer