Https://<a href="//fietsonderdelenoutlet.nl/service/about/" target="_blank">www.fietsonderdelenoutlet.nl/service/about/</a>
Ik heb op bovenstaande website een slot gekocht, ik heb gekozen voor afterpay. Dit gaat via Klarna
De site heeft dus mijn gegevens
nu ontvang ik vandaag een ''pakketje'' wat dus door de brievenbus paste en alleen het etiket bevatte.
Hoe ga ik hier mee om?
Ik kan natuurlijk het spelletje meespelen en het retourneren.
Maar ben bang dat de oplichter iets met mijn gegevens doet.
WIl hierbij ook iedeereen waarschuwen voor die website, koop daar dus niet
Website is vreemd genoeg offline
SIDN informatie
https://www.sidn.nl/whois/?q=fietsonderdelenoutlet.nl%2Fservice%2Fabout%2F
Webwinkel keurmerk
https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Fietsonderdelen-Outlet_1205169
Archive links:
https://web.archive.org/web/20200421134610/https://www.fietsonderdelenoutlet.nl/
De beste koers van actie is nu contact opnemen met Webwinkelkeur
Site werkt hier prima.
@miennaamishaaz , beter controleren , de site werkt .
thx terugsturen ga ik idd doen,
Kan hij of zij nog iets met mijn gegevens doen?
en zal idd ook webiwnkelkeur contacten
Wat houdt SIDN informatie in?
Ligt het aan mij en ben ik de enige die er niets van snapt?
U besteld een slot en u krijgt een pakje binnen waar alleen een etiket in zat? Was het pakje verder dicht en onbeschadigd? Welk spelletje wilt u meespelen? En welke oplichter zou iets met welke gegevens kunnen doen?
Nee hoor, ik begrijp er ook niets van.
Ik snap t wel. Dus t zal vast niet alleen aan jou liggen, maar ook niet aan TS.
Hallo Yousss ,
Hoe ga ik hier mee om?
ik ben nummer 3 die er niks van begrijpt , als u een pakket krijgt waar niks in zit , lijkt mij het meest logische om contact op te nemen met de webshop .
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fietsonderdelenoutlet.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Een oplichter die met afterpay werkt, waarom zou een oplichter achteraf betalen mogelijk maken, bij vooraf betalen heeft hij in ieder geval het geld al binnen.
Gaat u dan toch betalen nu u geen slot ontvangen hebt?
Neem even contact op met fietsonderdelenoutlet. De webshop betaat al 3 jaar en is aangesloten bij webwinkelkeur. Wat wil je nog meer. Ben je nu al bang
Telefonisch zijn wij van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 10:00 en 12:00 en tussen 15:00 en 17:00.
Buiten deze tijden, of wanneer u ons per telefoon niet gelijk kunt bereiken, kunt u ons het beste even een mail sturen.
Kijk verder:
https://www.fietsonderdelenoutlet.nl/service/
@YOUSSS,
Welke reactie kreeg u van de webwinkel toen u hierover met hen contact heeft opgenomen ?
@mein33 , hier wordt te pas en te onpas het woord oplichter mis(ge)bruikt , zonder maar ook even contact op te nemen met de webshop .
@marita5,
Inderdaad en vandaar mijn vraag, want zonder vraag kan je ook geen antwoord verwachten.
Tevens laat Ts. maar even achterwege te vermelden in welke staat het pakket door hem is ontvangen !
Nieuw op Vraag & Beantwoord
TrackR app voor android
Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Erfrecht
Vraag, Als je in gerouwd bent en je partner overlijd, blokkeren banken alle rekeningen. Ze willen dan een verklaring van erfrecht hebben voordat je weer bij je eigen geld kan komen. Er zitten een hoop kosten aan en ergernis aan verbonden. Waarom moeten banken een verklaring van erfrecht hebben. Het is toch bij wet geregel dat de langstlevende dan alles erft. Groet, [Privégegevens ver ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer