Hunkemoller
Goedemiddag,
Ik heb een bestelling gedaan bij hunkemöller van 3 bh's. Ik heb ze alle 3 retour gedaan maar ik ben momenteel hoogzwanger en ik heb niet gezien dat het retour niet goed verwerkt is. Na contact met de klantenservice zeggen ze dat het gewicht niet klopt van de retourzending en dat ik maar 1 bh heb teruggestuurd. Ik kan niet bewijzen dat ik ze alle 3 heb teruggestuurd. Nu moet ik betalen voor 3 bh's die ik niet heb. Omdat ik net niet binnen 30 dagen contact heb opgenomen willen ze niks voor me doen.
Het is nu eenmaal standaard bij Hunkemöller dat je een recht tot retourzending hebt van 30 dagen. Dus als je net daarna reageert dan kan ik me voorstellen dat zij zeggen jammer maar helaas. Maar misschien kun je vragen of ze coulant willen zijn.
Toen je de bh's terugstuurde heb je dat via PostNL gedaan? If so, heb je toen een ontvangstbevestiging met een T&T gekregen? Heb je dat gehad, heb je het toen bewaard. Zo niet, dan heb je zoals je zelf al zegt geen bewijs dat je er drie teruggestuurd hebt.
Mijn ervaring met Hunkemöller is zeer positief. Nooit moeite met retour sturen, maar ik bestel online en laat het altijd in de winkel hier in mijn woonplaats bezorgen. Kan ik daar ter plekke passen en als er iets niet past of tegenvalt kan ik het via de winkel meteen terugsturen. Nog een tweede gratis tip... bij Hunkemöller kun je via Klarna (achteraf betalen) kopen... je kunt dan in je account aangeven dat je iets retour gestuurd hebt. Zo heb je, mijns inziens, ook nog een bewijs dat je ze retour gestuurd hebt.
Dat je momenteel hoog zwanger bent, vind ik leuk voor je, maar dat is niet echt een geldige reden om een en ander niet in de gaten te houden. Hoop dat je een voorspoedige bevalling gaat hebben.
Ik heb de track and tracé bewaard die hebben ze gewoon ontvangen. Alleen ze zeggen dat ik maar 1 bh heb teruggestuurd in plaats van 3.
U kunt niet minder gewicht terug sturen als u ontvangen heeft. Maar hoe dat te bewijzen? Kunt u het gewicht wat u ontvangen heeft en op het verzend recu kunt u ook een gewicht vinden. Dus probeer die te vinden.
Dan nog is het lastig om aan te tonen dat alles ontvangen is. Het gewicht dat gemeten is bij verzending is niet het belangrijkst. Het gewicht bij ontvangst wel. De verzender is verantwoordelijk voor het pakket, totdat het ontvangen is.
Echt klantvriendelijk van Hunkemoller is het niet.
Heb je de track en trace code dan ook niet bewaard? Iedereen loopt vandaag de dag met een gsm in de hand, had er een foto van gemaakt, het is het enige belangrijke bewijsstuk dat je krijgt en inderdaad, dat je hoogzwanger bent, staat daar helemaal los van.
Hunkemöller zegt dat ze 1 bh hebben ontvangen, dan betaal je niet voor 3, maar voor 2 en ook dat is zonde.
Als ik hoogzwanger was (volgens de statistieken kan dat niet meer), dan zou ik liever in een winkel passen en kopen. Er verandert zoveel aan een lichaam dat je een maat niet kunt gokken en in de winkel krijg je ook nog advies.
Ik vind het heel idioot dat een winkel zeurt over gewicht, terwijl ze makkelijk kunnen zien WAT iemand besteld heeft en dat kunnen vergelijken met wat die persoon teruggestuurd heeft. Wat nu als je 30 dagen tijd hebt om retour te zenden, eerst denkt "ik hou het" en dan later toch besluit om het terug te sturen, maar dan de originele omdoos niet meer hebt? Gewicht is dan altijd wel verschillend. Een winkel moet daar niet over kunnen zeuren, tenzij het om eten gaat waar je een klein deel van mag proeven(bijv Amazon policy) en ze het dan kunnen wegen.
Als u drie bhs heeft gekocht en Hunkemoller zdgt er 1 te hebben terugontvangen hoeft u er maar twee te betalen.
het gewicht van een pakket klopt wel vaker niet en is geen bewijs dat de produkten er niet in zaten.
Oh de naam Hunkemöller, dan krommen mijn tenen.
Had vorig jaar drie bh's uitgezocht in het filiaal in Heerlen, maar mijn maat was niet op voorraad. Dus de verkoopster bestelde ze online en ik zou ze dan met de post krijgen. Dat is ook gebeurd. Maar de maat paste niet, dus ik kon ze ook weer met de post terugsturen. Van het terugsturen had ik de t&t-code bewaard. Kreeg dan ook van hun een ontvangstbevestiging, maar geen geld retour. Mailen, mailen, mailen totdat ze gewoon geen antwoord meer gaven en ik bijna E 100,-- aan mijn broek had hangen. Dus Trust-pilot ingeschakelt, waar Hunkemöller lid van is. Via hun heb ik mijn geld teruggekregen na vier maanden mailen van mij en ook door hun.
Sowieso een slechte verkoopster aldaar, die steeds met een grotere maat cup kwam, terwijl de band zo strak zat dat ik geen adem meer kon halen. Maar dat moest volgens de verkoopster zo. Naast me in de paskamers hoorde ik ook al iemand roepen: 'Nog een grotere maat?' Voor mij geen Hunkemöller mee. Probeer via Trust Pilot je geld terug te krijgen.
Veel succes gewenst en volhouden!
Topantwoord
Nooit meer wat bij Hunkemuller Bestellen. Ze moeten leren eerlijk te blijven en worden. Vertrouwen in de mensen.
Hunkemöller heeft van mij de track and tracé ontvangen die heb ik bewaard maar ze zeggen dat het pakket 700 gram was toen het bij mij aankwam en toen het terugging 400 gram dus mijn bestelling is volgens hun niet compleet retour gegaan.
Volgens mij staat er op de ontvangstbevestiging een gewicht vermeld, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik zou zeggen kijk even op je bevestiging die je ontvangen hebt wat daar aan gewicht opstaat.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer