Iemand ervaring met Ramlux?
Heb half februari 6 lampenkappen online besteld op lampenkappen.online en deze ook gelijk betaald.
Na een week kreeg ik van de heer [edit-redactie] een reactie dat de levering van deze lampenkappen vertraging had opgelopen.
Hij kon me nu 2 lampenkappen leveren maar heb hem toen aangegeven dat ik liever alles in 1 keer wou hebben.
Daarna heb ik alleen nog 1 reactie van hem gehad via de whatsapp en vervolgens is hij zowel telefonisch, als ook via mail niet bereikbaar.
Ben nog bij zijn bedrijf in Hilversum langs geweest maar daar was ook niemand aanwezig.
Iemand ervaring met [edit] en zijn bedrijf Ramlux?
Probeert u het nog eens via een formulier.
Hier ook nog wat revieuws.
https://nl.trustpilot.com/review/ramlux.nl
https://www.ramlux.nl/c-1923005/contact/
Als u even op internet gezocht had, had u daar waarschijnlijk niets besteld.
lees erns hier.
https://nl.trustpilot.com/review/ramlux.nl
Vandaag is de zaak in ieder geval gesloten ...
Ook ik heb meteen al de reviews op trustpilot.com gevonden, die collegá's eerder al gelinkt hebben.
Met zo'n on-betrouwbare zaak moet je helemaal geen ervaring willen hebben. Mogelijk komen de lampenkappen uit China en klopt de logistiek helemaal niet, maar dan de zaak dichthouden ... en niet antwoorden ... :(
Zet uw klacht alvast erbij op >klachtenkompas.nl/bedrijf/ramlux<
Hallo Jan Timmermans ,
Dien schriftelijk een klacht in , klik op de rode regels .
https://www.ramlux.nl/c-2075015/klachtenafhandeling/
Helpt dit niet , dien dan een klacht in bij Qshops :.
https://www.qshops.org/webshop/view/ramlux-nl
4. Komt er geen onderlinge oplossing bij een klacht, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de
Geschillencommissie Qshops. U kunt ook eerst een beroep doen op bemiddeling door het Qshops
Keurmerk. Van dit recht kunt u gebruik maken via het online klachtenformulier op de website van
Qshops Keurmerk. Zie: https://www.qshops.org/pages/klacht_melden De klacht wordt dan naar Qshops
gestuurd. Zowel wij als u krijgen hiervan een afschrift. Qshops bemiddelt binnen drie maanden in een
oplossing tussen u en ons. Wanneer bemiddeling door Qshops niet lukt of niet binnen de termijn van
drie maanden lukt, kunt u de klacht alsnog voorleggen aan de Geschillencommissie Qshops in Den
Haag, zie artikel 16.
4. Wanneer u een klacht heeft, kunt u deze ook altijd aanmelden bij het Europees ODR platform via
http://ec.europa.eu/odr
Artikel 16 Geschillen
Geschillen tussen u en ons over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten kunnen zowel door u
als door ons worden voorgelegd aan de onafhankelijke Geschillencommissie Qshops, Postbus 90600, 2509
LP te Den Haag (www.geschillencommissie.nl). Hierbij gelden de volgende regels:
1. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, wanneer u uw klacht
eerst aan ons heeft voorgelegd.
https://www.qshops.org/pages/klacht_melden
https://www.scamadviser.com/check-website/ramlux.nl
U bent niet de enige met deze klacht ,
https://www.google.nl/search?client=opera&hs=jyf&ei=KdnRWr_MH5CkwAK4h4xY&q=ramlux&oq=ramlux&gs_l=psy-ab.3..0l10.6805.11332.0.11830.16.10.0.0.0.0.122.817.6j3.9.0....0...1.1.64.psy-ab..9.6.539...0i131k1.0.U5Tptt_mK-U#lrd=0x47c66b17ed6d009d:0x1487ff4ce9538273,1,,,
Ik heb begin januari 2 kapjes besteld en per ongeluk 2x betaald. Dit bedrag is ook meteen teruggestort. Kapjes ontvangen maar deze bleken niet te passen ivm de fittingsmaat (stond foutief vermeld). Kapjes 2 maanden terug meteen retour gezonden en tot op heden is mijn geld niet teruggestort op mijn rekening. Er wordt niet meer gereageerd op mijn mails, telefoon wordt niet opgenomen en ook het formulier ingevuld waarin wordt aangegeven dat je binnen 24 uur antwoord krijgt is tot op heden niet beantwoord. Ik begin het ergste te vermoeden, dat er iets aan de hand is en dat ik het geldbedrag kwijt ben. Mocht dhr. [edit-redactie] dit lezen dan kan hij de zaak goed maken door voor het einde van de maand april het geld op mijn rekening te retourneren incl. de verzendkosten.
@Jan Timmerman ...
u heeft uw klacht nog niet geplaatst op >https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/ramlux<
Ja! En hele slechte. Onze ervaring gaat terug naar begin 2016. Ook lampenkappen besteld; nooit geleverd. Gebeld, ge-emailed, contact formulier ingevuld, maar geen enkele reactie. Ramlux had zo'n keurmerk op hun website staan en die hebben wij ingeschakeld. De eigenaar [edit-redactie] had zelfs het gore lef om te zeggen dat "de klant niet zo moest zeuren". Dankzij het keurmerk is ons geld terug gestort. Ik heb toen op trustpilot een pittige reactie achter gelaten. Daar was De heer [edit-redactie] niet blij mee en heeft er alles aan gedaan om het te laten verwijderen, maar wij hadden alle correspondentie met het keurmerk dus de recentie bleef gewoon staan. Toen is Dhr [edit-redactie] zelf allemaal valse reviews gaan maken. Echt heel duidelijk te zien bij Trustpilot, zelfs een keer onder z'n eigen naam. Ook dat heb ik onder de aandacht gebracht van Trustpilot en die hebben hem toen van hun site gegooid. Sindsdien geen enkele positieve reactie meer en is waardering voor Ramlux gekeldered. KOOP NOOIT BIJ DEZE BOEF.
PS. Alle correspondentie hebben wij nog als bewijs van deze charlatan.
[edit redactie]
Verder verkopen ze ook onder de volgende websitehadden www.lampenkappen.online.nl / www.lampenkappen-outlet.nl,
het keurmerk zijn ze inmiddels kwijt: https://www.keurmerk.info/Leden_Partners/LidDetails/7277?f=1
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer