br
door brabantse1983 Jul 6, 2020 om 14:36
Winkels & webshops

Iemand nog meer nare ervaringen met Media Markt?

Vorige week donderdag 2 juli 2020 een Playstation 4 controller besteld bij Media Markt, er stond bij dat het product op voorraad is (zowel online als in de winkels en staat er tot op HEDEN nog!) Netjes de bestelling geplaatst en gelijk afgerekend met iDeal. Vervolgens een aantal uren later die dag komt er een mail dat het product niet leverbaar is aangezien het niet op voorraad is, ons geld zou teruggestort worden. Donderdag na het zien van de mail gelijk een telefoontje gedaan naar Media Markt, eerst zeggen ze product is niet op voorraad tot we aangeven dat het wel op de site staat, toen opeens waren er toch 3 locaties (winkels) met een voorraad, dus de bestelling kon alsnog geleverd worden, zou vrijdag - zaterdag binnen zijn. Vrijdag weer een annulering, nogmaals weer bellen en weer alles moeten uitleggen, vervolgens kon de bestelling NOG EEN KEER weer DOORGAAN... het zou maandag uiterlijk dinsdag geleverd worden (vandaag/morgen dus), vervolgens krijgen we net een uur terug een mail dat het niet geleverd kan worden waarop we gelijk weer aan de telefoon hangen, weer heel het verhaal moeten doen, weer moest men alles uitzoeken maar geen probleem, de belofte 'morgen zal die binnen zijn' werd gedaan. Tot net een paar minuten terug weer een annuleringsmail binnenkomt, gelijk weer bellen, zegt meneer hij is vanaf de 2e al geannuleerd, niemand heeft mogen toezeggen dat de controller als nog kwam en die komt niet en er is ook niemand geweest die de toezegging heeft gedaan, best vreemd aangezien alle mails gekomen zijn en meneer aangeeft dat bij de Media Markt gesprekken worden opgenomen? Al met al komt er alsnog niks, had ons geld volgens meneer al binnen moeten zijn wat ook nog niet het geval is.

Dit was de laatste bestelling ooit bij Media Markt en ik zal jullie aanraden ook hierover na te denken voor jullie wat bestellen..

SLECHTE KLANTENSERVICE!!!

1938 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 6, 2020 om 14:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat hebt u aan de ervaringen van anderen?

Topantwoord

panter22
door panter22 - Jul 6, 2020 om 14:51
6599 Antwoorden / Vragen

Het gaat wel eens vaker mis met de voorraadadministratie van de MM.
Als het deze is, dan is de controller in 37 winkels op voorraad.
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_bigben-nacon-wired-compact-controller-voor-de-playstation-4-camo-groen-1636911.html

br
door brabantse1983 - Jul 6, 2020 om 14:54
1 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat om deze: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_sony-dualshock4-zwart-fortnite-1628085.html

Op moment van bestelling was product in 3 winkels op voorraad, nu zelfs bij 4 winkels.

MisterrMix
door MisterrMix - Jul 6, 2020 om 15:03
18 Antwoorden / Vragen

Bij bestellen (online, in de winkel ook een totaal ander topic) nooit problemen. Service is een heel ander topic.

diumenge
door diumenge - Jul 6, 2020 om 15:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb alleen maar goede ervaringen met MM tot op heden.

marita5
door marita5 - Jul 6, 2020 om 15:11
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Brabantse1983 ,

Vreemd dat er staat op voorraad , en dan niet leverbaar is . Dan moeten ze de site aanpassen , en niet een hoop geleuter .

Mediamarkt is aangesloten bij Thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels .

https://www.thuiswinkel.org/leden/mediamarkt.nl

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

Donuts
door Donuts - Jul 6, 2020 om 15:35
1203 Antwoorden / 2 Vragen

De winkelvoorraad staat los van de online voorraad. Kan best dat het product inmiddels ook weer online beschikbaar is. Dan kunt u opnieuw bestellen. Of ergens anders online kopen of naar één van de MM winkels gaan waar hij op dit moment (kan over een half uurtje weer anders zijn) op voorraad is. Keuzes genoeg.

Ik heb zelf geen vervelende ervaringen met online aankopen bij MM.

Gr
door Grunn1 - Jul 6, 2020 om 15:47
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Geen problemen met de MM.
Dat een product online niet op voorraad is en in de winkel wel beschikbaar wil niet zeggen dat je dat dan ook online kan bestellen. Er worden geen producten uit een winkel gehaald om verstuurd te worden alszijnde een online bestelling.
Had het laatst ook bij Coolblue, wilde een ipad maar die was online niet op voorraad maar wel voldoende in de winkel te krijgen. Je kon hem niet bestellen maar wel ophalen in een fysieke winkel.

mi
door miennaamishaaz - Jul 6, 2020 om 16:01
725 Antwoorden / 1 Vragen

Was er dan een aanbieding voor die Playstation 4??

Want normaal wordt je order dan als backorder aangemaakt, niet gelijk gecancelled

pe
door pebk Jul 7, 2020 om 11:09
581 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens de TS (in een eigen reply) gaat het om een limited edition controller. (Zwart, Fortnite). Vaak worden dat soort controllers in een zeer beperkte oplage gemaakt.

aurora1
door aurora1 - Jul 6, 2020 om 18:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

[edit redactie, bijdrage verwijderd. graag geen kapitalen gebruiken en respectvol reageren op de forumvragen]