Iemand nog meer negatieve ervaring met Mustdeals ?
Op 9 September bij mustdeals een 'leren' jack aangeschaft , voor een bedrag van € 49,95 en €6,95 verzendkosten.
De bestelling en betaling was snel afgerond, echter bleeft een bevestiging op de mail uit. Na contact te zoeken bleek dit in de spam te zijn gekomen ? Dit was niet het geval en na meermaals aandringen werd de bevestiging alsnog naar een mail adres gestuurd.
De bestelling had een levertijd van 2 tot 3 weken , niet helemaal meer van deze tijd maar hoogstwaarschijnlijk zal het ergens uit china moeten komen dus vandaag akkoord gegaan met deze levertijd.
In de tussentijd geen bericht meer ontvangen , op 6 oktober nog maar eens contact gezocht met het bedrijf, het bestelde product zal 16 oktober worden afgeleverd.
19 Oktober nog steeds niet ontvangen , nogmaals contact gezocht met Mustdeals. Het volgende werd aangegeven: "Ik ben het even nagegeaan een paar maten van die jasjes zitten in een partijverzending die nog bij de douane ligt. Hier zitten ook tasjes met een pistoolafdruk in en de douane checkt wellicht of dit geen echte pistolen zijn. We moeten even wachten tot dat het vrijgegeven wordt . Er is afgelopen vrijdag hier een mail over uitgegaan".
Een week later nog maar weer eens gereageerd hierop , en op 4 november kwam het bericht dat het nog eens 30 dagen zou kunnen duren. Er wordt het verzoek gedaan nog even geduld te hebben op de bestellint te annuleren en dan retouneren we binnen 14 dagen het bedrag.
Nou die keuze was snel gemaakt , het vertrouwen was er niet meer dus dan maar snel het geld terug en nooit meer zaken doen met mustdeals. Onderussen is er meermaals aangegeven te willen annuleren echter leven we vandaag op 14-01-2016 en heb ik nog geen geld retour ontvangen nog geen jasje ontvangen en verzendkosten betaald voor ? Ja tot nu toe voor niks
Benieuwd naar andere verhalen en eventuele tips , een telefoonnummer hebben ze niet
Alvast bedankt
Topantwoord
Hallo mwklacht,
Mustdeals is ook actief op Facebook en twitter.
ze werken momenteel aan hun website.
Momenteel werken wij aan de website. We gaan zsm weer live.
Indien u contact zoekt, kunt u een berichtje sturen naar info@mustdeals.com of mustdealscom@gmail.com.
vr, gr.
Dit klint als een oplichtersbedrijf of een bedrijf dat illegale of neppe producten uit China importeerd. Het feit dat ze een gmail adres gebruiken en zover ik zie bij geen enkel keurmerk zijn aangesloten wekt ook niet veel vertrouwen.
Ik hoop voor jouw dat je je je product nog krijgt, maar zo niet laat dit dan een les zijn om niet lukraak geld uit te geven aan random bedrijven op het internet.
Zie ook hier:
http://www.ervaringen.nl/themusthaves.nl&co=293&scrll=400
let op dat de 5 sterren reviews medewerkers kunnen zijn.
Ik heb hetzeflde vermoeden , vanuit begingsel was alles erg betrouwbaar , veel aandacht op social media veel positieve reacties op Facebook van verschillende mensen.
Echter kan dit natuurlijk ook allemaal voor op gezet zijn.
Inderdaad en datzelfde is het geval bij veel van die toko's op FB. Veel fake reviews. Niet meer intrappen dus.
Ik heb hetzeflde vermoeden , vanuit begingsel was alles erg betrouwbaar , veel aandacht op social media veel positieve reacties op Facebook van verschillende mensen.
Echter kan dit natuurlijk ook allemaal voor op gezet zijn.
Bij zulke lage prijzen, gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen.
elf koop ik kleding in een stenen winkel en voor merkkleding is een hele stad vlak bij mij, waarvan de naam met een B begint en op een A eindigt.
Topantwoord
type hier www.mustdeals.com in en u ziet het resultaat site Verenigde Staten , er staat benedenaan een telefoonnr, het tel.nr werkt vraag daar inlichtingen .
http://www.scamadviser.com/
Dank voor de reactie :) , ik heb het telefoonnummer eens gebeld . Blijkt degene te zijn die de website beheerd en heeft gebouwd. Zou wel alles gaan regelen , ik wacht mijn mail geduldig af. Ik zal jullie op de hoogte houden
@mwklacht ,
Ik heb uw reactie hier geplaatst ,
Dank voor de reactie :) , ik heb het telefoonnummer eens gebeld . Blijkt degene te zijn die de website beheerd en heeft gebouwd. Zou wel alles gaan regelen , ik wacht mijn mail geduldig af. Ik zal jullie op de hoogte houden
@mwklacht ,
Bedankt voor het terug melden .
En nu maar hopen dat u alsnog u leren jack krijgt .
Succes .
Met vr, gr.
Nee, geen ervaring mee want ik bestel nooit bij vage websites. Jammer dat u niet een onderzoek heeft gedaan alvorens iets te bestellen.
De website is uit de lucht: "omdat we aan de website werken".
Ik zou de url eens in de adresbalk van de scamadviser plakken en bekijken wat daar uit komt.
Het adres zou zijn Edisonstraat 91 A in Den Haag en dat is een bovenwoning. Tik het adres eens in bij Streetview.
Topantwoord
Goedemiddag,
Ik heb op 12 September het pistooltasje besteld.
En mij is EXACT het zelfde overkomen als jou.
Eerst kreeg ik de melding dat het inderdaad 3 weken zou duren.
4 weken later een mail gestuurd met de vraag hoe het met de levering van het tasje was.
Toen kreeg ik precies het zelfde verhaal over de douane als jij.
Ik stuurde terug dat ik het begreep en dat ik nog wel even af zou wachten tot ze bij de douane goedgekeurd waren.
2 weken later heb ik weer een bericht gestuurd via hun facebookpagina en toen kreeg ik geen reactie meer.
nergens op!
Ik ben naar hun website gegaan en zag dat de site plat lag.
Ik heb naar beide emailadressen die worden aangegeven als contactadres op de platte website een email gestuurd met de vraag waar in hemelsnaam mijn tasje bleef.
dit is inmiddels alweer een week geleden en heb nog steeds geen reactie.
Ik heb vanmorgen besloten om een behoorlijk boos bericht openbaar op hun facebook te plaatsen.
Ze reageren nergens meer op dus ik dacht wie weet zo wel.
Tot mijn verbazing wordt er dus wel degelijk gekeken op deze facebook pagina want mijn boze bericht is snel verwijderd.
Ook nu heb ik weer een bericht geplaatst dat ik het schandalig vind dat er dus wel gekeken wordt en dat de klant dus blijkbaar niet serieus genomen wordt...
Ik las net dat jij gebelt had naar een of ander nummer?
wat zeiden zij precies tegen jou?
Groetjes,
Bonita
Goedenavond ,
Kon haast niet anders dan dat er meer gedupeerden zouden zijn, zoals bovenstaand beschreven kun je via scamadvisor de gegevens waarvan onder andere de eigenaar van de website achterhalen.
Dit nummer heb ik gebeld , daarop geen reactie ontvangen. Vervolgens stond er ook een mail adres, ook hiernaar heb ik gemaild op een dergelijke toon dat het wel eens tijd werd te reageren of dat ze graag wouden dat de identiteit openbaar werd gemaakt voor andere schuldeisers. Binnen 20 minuten ontvingen we een reactie dat de bestelling is geannuleerd en dat we binnen 14 dagen het geld retour krijgen. Heb aangegeven dat dit te lang is omdat het al geannuleerd is op 7 december dus het recht van 14 dagen is verlopen ...
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer