MW
door MWKLACHT Jan 14, 2016 om 09:35
Winkels & webshops

Iemand nog meer negatieve ervaring met Mustdeals ?

Op 9 September bij mustdeals een 'leren' jack aangeschaft , voor een bedrag van € 49,95 en €6,95 verzendkosten.
De bestelling en betaling was snel afgerond, echter bleeft een bevestiging op de mail uit. Na contact te zoeken bleek dit in de spam te zijn gekomen ? Dit was niet het geval en na meermaals aandringen werd de bevestiging alsnog naar een mail adres gestuurd.

De bestelling had een levertijd van 2 tot 3 weken , niet helemaal meer van deze tijd maar hoogstwaarschijnlijk zal het ergens uit china moeten komen dus vandaag akkoord gegaan met deze levertijd.

In de tussentijd geen bericht meer ontvangen , op 6 oktober nog maar eens contact gezocht met het bedrijf, het bestelde product zal 16 oktober worden afgeleverd.

19 Oktober nog steeds niet ontvangen , nogmaals contact gezocht met Mustdeals. Het volgende werd aangegeven: "Ik ben het even nagegeaan een paar maten van die jasjes zitten in een partijverzending die nog bij de douane ligt. Hier zitten ook tasjes met een pistoolafdruk in  en de douane checkt wellicht of dit geen echte pistolen zijn. We moeten even wachten tot dat het vrijgegeven wordt . Er is afgelopen vrijdag hier een mail over uitgegaan".

Een week later nog maar weer eens gereageerd hierop , en op 4 november kwam het bericht dat het nog eens 30 dagen zou kunnen duren. Er wordt het verzoek gedaan nog even geduld te hebben op de bestellint te annuleren en dan retouneren we binnen 14 dagen het bedrag.

Nou die keuze was snel gemaakt , het vertrouwen was er niet meer dus dan maar snel het geld terug en nooit meer zaken doen met mustdeals. Onderussen is er meermaals aangegeven te willen annuleren echter leven we vandaag op 14-01-2016 en heb ik nog geen geld retour ontvangen nog geen jasje ontvangen en verzendkosten betaald voor ? Ja tot nu toe voor niks

Benieuwd naar andere verhalen en eventuele tips , een telefoonnummer hebben ze niet

Alvast bedankt

3381 14 Rapporteer

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 14, 2016 om 09:59
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo mwklacht,
Mustdeals is ook actief op Facebook en twitter.
ze werken momenteel aan hun website.
Momenteel werken wij aan de website. We gaan zsm weer live.
Indien u contact zoekt, kunt u een berichtje sturen naar info@mustdeals.com of mustdealscom@gmail.com.

vr, gr.

crewmember
door crewmember - Jan 14, 2016 om 10:42
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Dit klint als een oplichtersbedrijf of een bedrijf dat illegale of neppe producten uit China importeerd. Het feit dat ze een gmail adres gebruiken en zover ik zie bij geen enkel keurmerk zijn aangesloten wekt ook niet veel vertrouwen.

Ik hoop voor jouw dat je je je product nog krijgt, maar zo niet laat dit dan een les zijn om niet lukraak geld uit te geven aan random bedrijven op het internet.

Zie ook hier:
http://www.ervaringen.nl/themusthaves.nl&co=293&scrll=400
let op dat de 5 sterren reviews medewerkers kunnen zijn.

MW
door MWKLACHT - Jan 14, 2016 om 11:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb hetzeflde vermoeden , vanuit begingsel was alles erg betrouwbaar , veel aandacht op social media veel positieve reacties op Facebook van verschillende mensen.

Echter kan dit natuurlijk ook allemaal voor op gezet zijn.

Cookies
door Cookies - Jan 14, 2016 om 11:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Inderdaad en datzelfde is het geval bij veel van die toko's op FB. Veel fake reviews. Niet meer intrappen dus.

DOOR MWKLACHT - 14 JAN 2016 OM 11:41
ANTWOORDEN / VRAGEN

Ik heb hetzeflde vermoeden , vanuit begingsel was alles erg betrouwbaar , veel aandacht op social media veel positieve reacties op Facebook van verschillende mensen.
Echter kan dit natuurlijk ook allemaal voor op gezet zijn.

costnix
door costnix - Jan 14, 2016 om 11:55
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Bij zulke lage prijzen, gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen.
elf koop ik kleding in een stenen winkel en voor merkkleding is een hele stad vlak bij mij, waarvan de naam met een B begint en op een A eindigt.

Topantwoord

marita567
door marita567 - Jan 14, 2016 om 13:21
1576 Antwoorden / 17 Vragen

type hier www.mustdeals.com in en u ziet het resultaat site Verenigde Staten  , er staat benedenaan een telefoonnr, het tel.nr werkt vraag daar inlichtingen .

http://www.scamadviser.com/

MW
door MWKLACHT Jan 14, 2016 om 16:32
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor de reactie :) , ik heb het telefoonnummer eens gebeld . Blijkt degene te zijn die de website beheerd en heeft gebouwd. Zou wel alles gaan regelen , ik wacht mijn mail geduldig af. Ik zal jullie op de hoogte houden

marita567
door marita567 - Jan 14, 2016 om 19:02
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@mwklacht ,

Ik heb uw reactie hier geplaatst ,

DOOR MWKLACHT 14 JAN 2016 OM 16:32
ANTWOORDEN / VRAGEN

Dank voor de reactie :) , ik heb het telefoonnummer eens gebeld . Blijkt degene te zijn die de website beheerd en heeft gebouwd. Zou wel alles gaan regelen , ik wacht mijn mail geduldig af. Ik zal jullie op de hoogte houden

marita567
door marita567 - Jan 14, 2016 om 19:05
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@mwklacht ,

Bedankt voor het terug melden .
En nu maar hopen dat u alsnog u leren jack krijgt .

Succes .

Met vr, gr.

aurora1
door aurora1 - Jan 14, 2016 om 20:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen ervaring mee want ik bestel nooit bij vage websites. Jammer dat u niet een onderzoek heeft gedaan alvorens iets te bestellen.
De website is uit de lucht:  "omdat we aan de website werken".
Ik zou de url eens in de adresbalk van de scamadviser plakken en bekijken wat daar uit komt.
Het adres zou zijn Edisonstraat 91 A in Den Haag en dat is een bovenwoning. Tik het adres eens in bij Streetview.

Topantwoord

bo
door bonita harbering - Jan 15, 2016 om 14:59
1 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag,

Ik heb op 12 September het pistooltasje besteld.
En mij is EXACT het zelfde overkomen als jou.
Eerst kreeg ik de melding dat het inderdaad 3 weken zou duren.
4 weken later een mail gestuurd met de vraag hoe het met de levering van het tasje was.
Toen kreeg ik precies het zelfde verhaal over de douane als jij.
Ik stuurde terug dat ik het begreep en dat ik nog wel even af zou wachten tot ze bij de douane goedgekeurd waren.
2 weken later heb ik weer een bericht gestuurd via hun facebookpagina en toen kreeg ik geen reactie meer.
nergens op!
Ik ben naar hun website gegaan en zag dat de site plat lag.
Ik heb naar beide emailadressen die worden aangegeven als contactadres op de platte website een email gestuurd met de vraag waar in hemelsnaam mijn tasje bleef.
dit is inmiddels alweer een week geleden en heb nog steeds geen reactie.
Ik heb vanmorgen besloten om een behoorlijk boos bericht openbaar op hun facebook te plaatsen.
Ze reageren nergens meer op dus ik dacht wie weet zo wel.
Tot mijn verbazing wordt er dus wel degelijk gekeken op deze facebook pagina want mijn boze bericht is snel verwijderd.
Ook nu heb ik weer een bericht geplaatst dat ik het schandalig vind dat er dus wel gekeken wordt en dat de klant dus blijkbaar niet serieus genomen wordt...

Ik las net dat jij gebelt had naar een of ander nummer?
wat zeiden zij precies tegen jou?

Groetjes,
Bonita

MW
door MWKLACHT Jan 15, 2016 om 19:18
2 Antwoorden / 1 Vragen

Goedenavond ,
Kon haast niet anders dan dat er meer gedupeerden zouden zijn, zoals bovenstaand beschreven kun je via scamadvisor de gegevens waarvan onder andere de eigenaar van de website achterhalen.
Dit nummer heb ik gebeld , daarop geen reactie ontvangen. Vervolgens stond er ook een mail adres, ook hiernaar heb ik gemaild op een dergelijke toon dat het wel eens tijd werd te reageren of dat ze graag wouden dat de identiteit openbaar werd gemaakt voor andere schuldeisers. Binnen 20 minuten ontvingen we een reactie dat de bestelling is geannuleerd en dat we binnen 14 dagen het geld retour krijgen. Heb aangegeven dat dit te lang is omdat het al geannuleerd is op 7 december dus het recht van 14 dagen is verlopen ...

marita567
door marita567 - Jan 15, 2016 om 15:11
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo Bonita Harbering ,

Dit is het tel.nr 06 - 21104844

Lees ook de reactie van aurora1 , is inderdaad een bovenwoning .

MW
door MWKLACHT - Jan 27, 2016 om 11:21
2 Antwoorden / 1 Vragen

Na lang wachten , mailen , mailen , mailen , geduld bewaren is dan eindelijk het volledige bedrag teruggestort . Bestelling gedaan op 9 september 2015 en dan toch einelijk op 27-01-2016 het geld weer retour gekregen op de rekening

Bedankt voor alle tips

Da
door Daniella92 Jan 28, 2016 om 11:05
Antwoorden / Vragen

Hallo,

Wat fijn dat het u gelukt is om uw geld terug te krijgen!
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt als wat u hierboven beschrijft. Ik had ook een leraren jasje besteld op 21 september van 45,95 en verzendkosten van 6,95. Ik ben echter in November ook gaan mailen, ik wist dat het lang duurde voordat de bestelling geleverd zou worden, dit stond erbij, maar toen vond ik het wel heel lang duren. De site was toen inderdaad al niet meer bereikbaar, ik heb ook naar beide mailadressen gemaild, maar kreeg hierop geen antwoord.
Hoe heb je uiteindelijk je geld teruggekregen? Heeft het daarop geholpen om het telefoonnummer te bellen?

Groetjes,
Daniella

MW
door MWKLACHT Feb 3, 2016 om 08:52
2 Antwoorden / 1 Vragen

Goedemorgen ,

Het heeft geholpen door het telefoonnummer te bellen inderdaad , daardoor heb ik uiteindelijk mijn geld teruggekregen

Succes :)

marita567
door marita567 - Jan 27, 2016 om 11:27
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@mwklacht ,

Dat is inderdaad geduld hebben , maar het belangrijkste is dat u het geld terug heeft .
Geduld word dan toch beloond.

Bedankt voor het terug melden .

Met vr, gr,.

da
door daantjek - Apr 11, 2016 om 20:19
1 Antwoorden / Vragen

Beste MWklacht,

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met mijn bestelling bij mustdeals. Ook ik kreeg de reactie dat de bestelling bij de douna lag (Zie afbeelding).
Na meerdere keren gemaild en reacties op facebook te hebben geplaatst, heb ik ook nog geen bestelling ontvangen. Ik heb aangegeven de bestelling te willen annuleren en het bedrag terug gestort te krijgen. Daarop heb ik een 12 december een reactie ontvangen dat het bedrag teruggestort gaat worden. Echter heb ik geen geld retour ontvangen en nog steeds geen jasje ontvangen. Een reactie blijft sinds 12 december 2015 uit..

Met vriendelijke groet,