Iets besteld, binnen 24 uur proberen te annuleren, maar pas reactie
Hallo,
ik heb iets besteld op internet, maar nadat ik betaald had kreeg ik een mail dat de levertijd dusdanig lang was, dat ik het wilde annuleren. Op de website stond dat ik het kosteloos binnen 24 uur kon annuleren en dat ze het bedrag terug zouden storten. Dit geprobeerd hebbende kreeg ik pas na een aantal dagen antwoord met de opmerking, dat het pakket al ingepakt en verstuurd was. Toen ook meteen aangegeven dat ik het pakket, zodra het ontvangen was, zou retourneren. Maar nu moet ik zelf de retour kosten betalen. Is dit terecht? Ik vind namelijk dat dit buiten mijn schuld om toch verstuurd is.
Ik zou het bij de bezorging weigeren als zihnde geannuleerd. Dan gaat het retour afzender zonder kosten.
Dat kon helaas niet. Ik kwam thuis en toen lag het pakket al in de gang.
Dat klinkt weer als een dropshipper. Om welke webwinkel gaat het? Als het uit China komt, dan heeft weigeren aan de deur niet zo veel zin, dan gaat het ergens zweven en wordt het lastiger om het geld echt terug te krijgen.
Het gaat om nomados. Het komt idd uit China
Wel een leverende dropshipper deze keer. Ook een meevaller.
Dan moet je het gewoon a/d deur weigeren, dan betaal je geen retourkosten. Maar ik snap het probleem niet helemaal. Je wilde annuleren omdat het zo lang zou duren, nu blijkt het toch niet lang te duren en wil je alsnog annuleren?
Kon het niet weigeren. Ik kwam thuis en toen lag het pakket al in de gang. Hett heeft wel een aantal weken geduurd voordat ik het ontvangen heb.
U wilde annuleren omdat volgens de melding op de website het lang zou duren. U vond te lang.
Nu blijkt dat niet zo te zijn en wilt u nog steeds annuleren? Waarom? Omdat het snel gaat?
Hallo Jelmerha ,
Deze site is geregistreerd op 3 -1 - 2020 , valt onder Digital Freedom , de spullen komen inderdaad uit China .
Adres is een woonhuis , op dit adres is ook studereniseenmakkie gevestigd , tel.nr 06 24444427 , klik op de rode regels
https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=76479145&start=0&site=kvk2014
Studereniseenmakkie , zie rechterkant , is hetzelfde adres .
https://www.google.com/search?ei=mzWTXtKOGI3XkwW06qPwDw&q=studereniseenmakkie+&oq=studereniseenmakkie+&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzIGCAAQDRAeOgQIIRAVOg4IABDqAhC0AhCaARDlAjoFCAAQgwE6AggAOgQIABBDOgQIABAKSiwIFxIoMTg0Zzk4Zzk3Zzk3Zzk0Zzk3ZzkwZzk0Zzk2ZzEwMGc5MGc5MWc4OUodCBgSGTFnMWcxZzFnMWcxZzFnMWcxZzFnNWc1ZzRQvY8CWPbTAmD63QJoAHAAeASAAaoBiAGyJJIBBTM5LjEzmAEAoAEBqgEHZ3dzLXdperABBg&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwiSyOnlm-PoAhWN66QKHTT1CP4Q4dUDCAw&uact=5
Voorheen was op dit adres By Riverblue.nl gevestigd , maar deze domeinnaam staat te koop .
Lees ook deze klachten ,
https://nl.trustpilot.com/review/nomados.nl
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/nomados.nl/details?companyId=fd2bfd1c-3423-49e2-994c-7e93a3dd6f22
Algemene voorwaarden van Nomados, o.a. het volgende:
Dat dit figuur ook nog het Burgerlijk Wetboek noemt, op die website, in zijn/haar voorwaarden, is wel heel erg brutaal.
En er kloppen nog meer zaken niet.
Dat iemand nog iets DURFT te bestellen bij deze website, getuigt wel van veel lef.
Maar als men de algemene voorwaarden niet eerst leest, moet men nadien ook niet klagen.
Eerst denken, dan doen..... niet andersom.
Voor u is het dus opgelost. U hebt iets besteld en ontvangen. Laat dit wel een les zijn voor de volgende keer:
*contact via een formulier en niet via mail;
*2 tot 5 weken levertijd;
*Invoervergunningen komen voor rekening van de koper;
*Prijzen exclusief BTW;
*Gevestigd in een woonhuis.
Hoeveel rode vlaggen moeten er zijn om er niet te gaan bestellen? U bent de zoveelste die blind besteld bij de eerste de beste webwinkel. Alle jarenlange waarschuwingen helaas ten spijt.
Dus in principe bent u een spekkoper dat u uiteindelijk uit China krijgt wat u besteld hebt.
Mooi toch? Prijs uw zegeningen. Voortaan eerst nadenken voordat u iets bestelt.
Dat er met regelmaat, zeker in deze zeer bijzondere situatie, sprake is van latere verzending dan afgesproken is helaas een feit en volgens de wetgeving kunt u zodra u het pakket ontvangt meteen terugzenden. Als er in de voorwaarden niet is genoemd dat teregzenden gratis is, is daar helemaal niets aan te doen. Dat is geen recht. Ik vraag mij in rede af of u wel acht heeft geslagen op de meldingen van het op dit moment niet tijdig kunnen leveren door o.a. de diverse overheidsmaatregelen in diverse landen resp. het ook nog eens tijdelijk stilliggen van productie.
Hoe dan ook, het pakket is aan u verzonden en mogelijk ook al ontvangen of ontvangt u het vandaag, ga dan goed na of u nog reden heeft om terug te zenden. t retour is ontvangen.Indien u het terugzend, ga dan na of de waarde interessant genoeg is om het verzekerd retour te zenden of in iedere geval op een wij\e dat u het verzenden kunt bewijzen als er onverhoopt wordt gemeld dat het pakket niet is ontvangen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
ICI paris webwinkel/postnl is mijn retour kwijt
In december 2023 heb ik een bestelling geplaatst en een week later geretourneerd. Netjes afgegeven bij het plaatselijke postkantoor binnen de retour termijn, met het label dat je kunt downloaden op hun website.
Het pakket is echter kwijt geraakt, vandaag de dag staat de informatie nogsteeds op 'bezorgtijd onbekend'. Na talloze mailtjes en belletjes weigert ici Paris mij te helpen. Ook n
...
Lees meer
Mag corendon dit zomaar doen?
Goedemiddag,
Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer