Gr
door Grietje Bakker Mar 19, 2016 om 18:41
Winkels & webshops

Inpakken?

Plastic draagtassen zijn in de ban. Niks mis mee. Ik neem (nam altijd al) mijn boodschappentas mee voor mijn aankopen.
Ik kocht vanmiddag een blazer en een bijbehorend shirt, een pantalon voor een totaalbedrag van € 229,00.
Ik reken af en sta te wachten, dat mijn aankoop wordt ingepakt. Nee dus!! Een plastic tas voor 25 ct. We willen toch geen plastic tassen meer???
Dus inpakken in papier zou ik zeggen, zodat ik mijn prachtige combinatie beschermd in mijn tas kan doen. Wat is er mis met de papieren zak?

Het is dat ik al had afgerekend....... het ging toch om het milieu? Of zijn we hierin ook weer totaal doorgeslagen.
Haha, ik heb een kassabongevraagd van € 0,25. Verontwaardiging alom.

Volgende aankoop weer gewoon via internet! Wordt keurig in kartonverpakking thuisbezorgd. Gratis!!

1529 8 Rapporteer

Tijger2
door Tijger2 - Mar 19, 2016 om 18:43
302 Antwoorden / 1 Vragen

Gekkigheid van dat bedrijf. Jammer dat u al betaald had.

jo
door jorisw - Mar 19, 2016 om 20:27
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Voortaan naar een fatsoenlijke winkel waar je bij dit soort kleding zo'n speciale tas krijg om de kleding in op te hangen en mee te nemen (heeft vast ook wel weer een naam, zo'n tas).

lo
door lovewinnie - Mar 19, 2016 om 20:38
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou het heel normaal vinden als een kleding winkel, en dan vooral de duurdere overgingen op gratis papieren tasjes. Milieu bewust, duurzaam en ondertussen wordt er reclame gemaakt als het tasje een logo heeft van de winkel ipv dat alles in een shopper beland ( wat je echt niet wilt met dure kleding en je dus verplicht bent toch weer een tasje te kopen) . Wat dat betreft doet primark het zo slecht nog niet met papieren tasjes. Waarom kan een zaak met duurdere kleding/producten niet investeren in moderne papieren tasjes of verpakkingen? Das toch gewoon klantvriendelijkheid? Nee ik zou daar niet meer kopen. Klinkt als zeer klant onvriendelijk

jo
door jorisw Mar 19, 2016 om 21:00
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Papieren tassen schijnen niet veel beter te zijn dan plastic tassen, vooral omdat ze minder vaak te gebruiken zijn.

ha
door halex - Mar 19, 2016 om 20:43
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Nou nou, wat een onrecht weer.
U had toch zelf altijd een tas mee? Pasten de spullen daar niet in? Of waren het impulsaankopen.

gerbera
door gerbera Mar 19, 2016 om 22:15
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Dus inpakken in papier zou ik zeggen, zodat ik mijn prachtige combinatie beschermd in mijn tas kan doen.

gewoon ff goed lezen alvorens commentaar te geven

ha
door halex Mar 20, 2016 om 09:18
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Ik wist niet dat TS alleen vieze tassen meenam.

costnix
door costnix - Mar 19, 2016 om 20:53
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Die kartonverpakking is gratis bij de prijs inbegrepen.

Topantwoord

getty
door getty - Mar 20, 2016 om 09:37
4179 Antwoorden / 10 Vragen

U koopt kleding voor  €229 en maakt dan drukte om € 0,25? Dat snap ik dan niet.

Gr
door Grietje Bakker - Mar 20, 2016 om 09:58
1 Antwoorden / 1 Vragen
ro
door ronny530 - Mar 20, 2016 om 10:08
2794 Antwoorden / 41 Vragen

Laatst wat kleding online besteld en de bestelling werdt jawel in een plastic zak gelevert. Zie dat kwartje die nu voor een plastic zak gevraagt wordt als uw bijdrage aan een beter leef milleu.