Klachten schoenen
Bijna 8 weken geleden heb ik Valentino schoenen gekocht deze waren met black friday van 550 naar 440. Na black friday waren deze weer gewoon 550. Nou is mijn vraag er zit een scheurtje in de schoen precies bij enkel aan de binnenkant. Ik heb dit gemeld en kreeg als antwoord dat de schoenen aangetrokken zijn met de veters gestrikt en dat ze de schoenen naar hun schoenmaker willen sturen. Nou is mijn vraag wat ik hier aan kan doen als ze gerepareerd worden blijft het een zwakke plek. De schoenen zijn amper 2 maanden oud en ( vind ik ) duur om zomaar kapot te gaan. Graag zou ik advies willen. Groetjes Laura Hendriks
Hallo Hendrikssl ,
Lees hier betreft garantie , u moet de verkoper wel de kans geven om de schoen te repareren , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
Dat is heel jammer, maar je zult ze in de gelegenheid moeten stellen om één en ander in orde te brengen.
Dat wordt dus even afwachten wat die schoenmaker van ze er mee kan doen.
Is het resultaat niet naar tevredenheid, dan kun je altijd nog reclameren. (zie link marita5)
Als de reparatie niet afdoende is heeft u recht op vervanging door nieuw.
Kunt u dit uitleggen? Ze willen dat ik de schoen terug stuur en zij maken de schoen bij de schoonmaken dan sturen ze de schoenen weer terug. Maar ik ben hier bij de schoen maken geweest en hij vertelde dat je het blijft zien...
kreeg als antwoord dat de schoenen aangetrokken zijn met de veters gestrikt
De was ik nog niet tegen gekomen, een paranormaal begaafde schoenverkoper. Maar goed u zal deze toch de gelegenheid moeten geven de schoenen te herstellen. En met zijn gave kan de verkoper u vast wel vertellen dat het allemaal wel goed komt.
Ze mogen het eerst laten repareren. Is dat niet voldoende heeft u recht op eventueel nieuwe .
wel schandalig dat ze zo omgaan met hun klant. Duidelijk slechte kwaliteit geleverd maar goed ze staan in hun recht.
laatst had ik bij Adidas schoenen besteld en na 6 weken zat er een gat in de neus. Dochter had dezelfde schoenen en op de zelfde plek omstond ook een gat. Zelfde schoen zelfde plek. Foto gemaakt, opsturen en kreeg volledige bedrag retour. Zelfs excuus erbij ( en dat waren schoenen van ca 110 per paar en dan al zulke service). Meteen geld bij hun weer uitgegeven aan ander model en daar nu nog heel tevreden over
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)
Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer
Rolluik
Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer
Cookies???
Waarom moet Ik op de websites van Kassa en Radar bijna elke week die Rottige cookies accepteren???
Terwijl ik op andere websites dat een keer doe en dan er niet meer lastig gevallen word.
Ik zie het antwoord al komen "dan moet je ze op automatisch accepteren zetten"
Nee dat doe ik niet omdat ik niet alle cookies van andere websites wil accepteren!!!
Graag normale antwoo
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer