ch
door chantal1975 Nov 19, 2014 om 10:38
Winkels & webshops

Klantenservice Wehkamp barslecht!!!

Klopt! klantenservice van wehkamp maakt heel veel fouten. 6x verzendkosten in rekening gebracht bij mij terwijl ik de gehele 6 bestellingen heb retour gestuurd en dit staat ook gewoon in mijn overzicht. Zo dom daar...
Plus ze hebben mij een bedrag van 95 euro teruggestort omdat ik teveel had overgemaakt maar die hebben ze er weer bij gezet. Ik word er zo moe van en dan nog heel brutaal reageren door een ene Trijntje (mag geen verdere achternaam noemen ... helaas), maar nog steeds vast blijven houden aan haar overzicht waar tal van bovengenoemde fouten in staan.. Nou ik ben al 17 jaar klant en ben er klaar mee, wil het niet meer zijn, want dit is al zo vaak gebeurd bij mij...

448 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

we
door wehkamp_webcare - Dec 14, 2014 om 14:09
83 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Chantal,

Ik vind het erg vervelend dat er zoveel problemen zijn omtrent uw retourzendingen en de administratie.
Graag helpen wij u verder bij het afhandelen van deze kwestie.
Wanneer u hiervan gebruik wenst te maken verzoek ik u vriendelijk uw vraag, met daarbij uw klantnummer of postcode+huisnummer te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Mijn excuses voor het ongemak.

Wehkamp.nl Webcareteam

19
door 1953 - Dec 15, 2014 om 02:55
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Waar gewerkt wordt vallen spaanders!

Dit is zo oud als de weg naar Kralingen!

ma
door marijke1953 - Dec 16, 2014 om 20:21
136 Antwoorden / 3 Vragen
0

Goede keus. Wehkamp is duur en heeft blijkbaar slechte service.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 16, 2014 om 23:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Als u zelf niet bij bent om inkopen te doen dan kan ik mij voorstellen dat u via dit bedrijf zaken doet. Maar of zij nu zo goedkoop zijn dat u er dit voor over heeft dan hebt u gelijk.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer