Klantenvertellen.nl bedrog ?
Lijkt een handige site. Maar als ik b.v. op Seats & Sofa's klik zie ik 1 half * en verder het verhaal: meer dan 80% tevreden klanten. Dus dat kan gewoon niet kloppen. Of het onderzocht is? Geen idee. Vraag het eens aan de redactie van Kassa. Scroll naar beneden en druk op contact. Moet er wel bij schrijven dat de uitzendingen pas weer over een paar maanden beginnen, dus een directe reactie, anders dan een automatisch antwoord, moet u voorlopig maar niet verwachten.
Op klantenvertellen.nl, een 8.2 voor S&S.................. wat een grap!
Maar waarom ervaringen schrijven op Klantenvertellen als u ontevreden bent over een bedrijf. Woord en wederwoord lijkt mij niets mis mee en verder neemt u dan toch eerst contact met het betreffende bedrijf op om het op te lossen. En mocht dat niet helpen is er altijd wel een andere weg om een oplossing te krijgen bv als ze zijn aangesloten bijeen geschillencommissie. Vooral dat laatste is van belang als u zaken doet maar daar wordt weleens overheen gekeken. En reviews op dergelijke site's, zeker als er veel posietive zijn, neem ik altijd met een grote emmer zout. Wat ik vreemd vindt in uw verhaal is dat er, volgens u, alleen (nicke)naam en woonplaats in moet vullen maar mag aannemen dat er ook een omschrijving van het produkt en de reden van de klacht ingevuld moet worden. Zullen ze toevallig in die periode in die woonplaats geen omschreven product geleverd hebben dus de schrijver dan geen klant is.
En waarom zou dit onderzocht moeten worden, u geeft zelf al de reden aan en dat is niet alleen op betreffende site maar, zoals algemeen bekend, op velen meer.
Zie geen bedrog.
Meest gestelde vragen https://klantenvertellen.nl/consumenten/
Rondleiding https://klantenvertellen.nl/Panatour/klantenvertellen.html
Nieuws https://klantenvertellen.nl/nieuws/
Klanten vertellen. https://www.klantenvertellen.nl/de-beste/electronica
Heel veel z.g. positieve reviews zijn ???? waardig. Daarbij komt het ook nog herhaald voor dat indien er sprake is van een ongunstig review dat dan 'simpel'kan worden verwijderd door de beheerder van de betrokken site (s).
Ook ik heb hier dezelfde ervaring mee. Toen ik een onvoldoende gaf voor Treasure juwelier in Hilversum werd deze niet geplaatst, maar werd mijn dochter gebeld door eigenaar.
Ik had mijn dochter namelijk een wit gouden armband geschonken die binnen een week kapot was. Het zou in orde komen werd haar verteld maar zes weken later nog steeds geen geld terug of nieuw exemplaar. Klanten zien echter alleen maar negens en tienen als review dus zullen er nog wel meer slachtoffers vallen. Klanten vertellen was niet te bereiken hierover!
Klantenvertellen is 100% bedrog omdat ze slechte reviews verwijderen. Dit heb ik nu al 3x meegemaakt. Je bent dus gewaarschuwd.
Ze sturen een e-mail dat het in strijd is met hun voorwaarden om een slechte review te plaatsen en verwijderen dan zonder pardon je review.
NIET op vertrouwen, alléén positieve reacties worden op de website gehouden en de rest wat negatief is verwijderen ze direct. Het is dan ook niet gek want ze krijgen geld van bedrijven die gebruik maken van deze website.
Hoe krijg je een oudere vraag weer hoog op de lijst? Zo dus.
Kijk eens op de pagina van DHL. Daar zie je buiten de eerste review met een '9' voor de 6 reviews erna bijna alleen maar negatief
Dit bedrijf biedt haar klanten ruimschoots de mogelijkheid nep reviews te schrijven en slechte reviews te (laten) verwijderen. Het dient daarmee louter de belangen van haar eigen klanten. De consument wordt slechts misleid.
Kassa zou aandacht moeten besteden aan hun praktijken. uitvaart24klacht@protonmail.com
Deze ervaring heb ik ook. Beoordeling wordt niet geplaatst en de score van het betreffende bedrijf is een dikke 9.
Bijzonder ongeloofwaardige beoordelingssite en deze ruikt naar oplichting en op zijn minst subjectiviteit.
Dit is niets minder dan misleiding van consumenten en zou bestraft moeten worden.
KLOPT via klantenvertellen een recentie plaatsen over autobedrijf DE Dames Hurkmans uit den bosch gaat niet als de reactie negatief is.EN DAT WAS HIJ OOK en zeer terecht.wilt u meer weten via google en dit bedrijf kunt mijn reactie lezen. en zelf oordelen!!!
Mijn beoordeling van Vandebron komt er ook niet te staan. (de link bevat ongeldige tekens, google "Vandebron oplichters? Oordeel zelf.")
Hun "vaste" tarieven zijn helemaal niet vast, maar in de afgelopen 2 jaar (2017-2019) liefst 21% gestegen voor zowel gas als electriciteit (ex. ODE en belasting). Van € 0,04265 naar € 0,05158 voor electriciteit respectievelijk van € 0,18072 naar € € 0,21867 voor gas om precies te zijn. Dus als je daar een vast contract hebt kijk dan maar goed je facturen na en check meteen of je de welkomskorting wel hebt gehad, want ook dat is bij velen niet het geval.
Ook gaan ze graag uit van veel te hoge SJV's, waardoor je in no time honderden of zelfs duizenden euro's van ze tegoed hebt.
Die krijg je vervolgens niet zo maar terug, want ze hebben oneindig veel smoezen om je meterstanden niet te hoeven accepteren.
Daar geven ze vervolgens de netbeheerder de schuld van en ondertussen krijg jij je geld niet terug zolang die jouw meterstanden niet controleert.
Alhoewel mijn review niet geplaatst is heb ik er wel een reactie op heb gekregen van Vandebron.
Recent had ik al een soortgelijke ervaring met Kiyoh (net als klantenvertellen eigendom van DTG) en uitgezocht hoe die werken.
Net als bij klantenvertellen is het puur bedrog; oplichtersbedrijven kunnen er een goede naam kopen die ze absoluut niet verdienen.
Dit is een ernstig probleem, waar niet alleen Kassa aandacht aan zou moeten besteden, consumenten moeten hiertegen beschermd worden.
Als je de algemene voorwaarden van Van de Bron had gelezen, dan had je kunnen lezen dat tussentijds de tarieven kunnen wijzigen en jij dan kunt opzeggen. Je geeft toch zelf je SJV op. Hoe kan het dat Van de Bron dan meer rekent?
Ik zou dolgraag mijn SJV opgeven, zoals ik bij de overstap heb gedaan, maar dat accepteren ze dus niet.
Zij hebben die opgave genegeerd en zelf de SJV verzonnen, niet gebaseerd op mijn historisch verbruik, zoals bekend bij de netbeheerder.
Dat is des te vreemder omdat ze daardoor een paar honderd euro kado gaven aan de vorige leverancier, als ze me ten minste ooit terug betalen, voorlopig heb ik dat bedrag betaald en na 3 jaar nog steeds niet terug. Inmiddels heb ik zo'n € 2500,= tegoed!
Als je een contract met vaste tarieven hebt mogen ze die niet tussentijds verhogen en dat staat natuurlijk ook niet in de algemene voorwaarden.
Gezien hun standaard antwoorden als je alles probeert de meterstanden door te geven ben ik niet de enige die dit overkomt.
Ook zijn er veel klachten van klanten die net als ik hun welkomstbonus niet krijgen, maar die zul je dus niet op klantenvertellen vinden.
Voor het uitgebreide verhaal raad ik je aan "Vandebron oplichters? Oordeel zelf." te lezen (link).
Ik ben nu drie jaar klant bij Vandebron. Nooit problemen gehad, jaarafrekeningen zijn helemaal correct. Helemaal niets mis met Vandebron.
Als ik voor het ellenlange verhaal van een boze klant eerst een voorgeschiedenis moet lezen, dan weet ik genoeg.
Je kunt je termijnbedrag aanpassen volgens de site van Van de Bron.
https://vandebron.nl/?gclid=EAIaIQobChMIyuvQovbi5gIVT-h3Ch1rvwJzEAAYASAAEgKVtvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Bij onverwachte tariefwijzigingen kun je opzeggen:
2.4 Aankondiging tariefwijzigingen Bij onvoorziene tussentijdse stijgingen zoals beschreven in artikel 2.3 van deze contractvoorwaarden informeert Vandebron je hierover persoonlijk binnen maximaal 10 dagen na de tariefstijging. Je kunt in dat geval binnen 10 dagen na ontvangst van het bericht van tariefstijging het contract zonder opzegtermijn beëindigen en overstappen naar een andere leverancier of een ander contract bij Vandebron.
andebron.nl/public/assets/static/media/A_Vandebron_Leveringsvoorwaarden_een_en_drie_jaar_vast.pdf
@Louis-Philippe
Dus als iemand jou besteelt, maar mij niet dan is dat oké?
Dat het verhaal zo lang is gegroeid kan ik niets aan doen, het is een opsomming van feiten en ik ben niet de enige die dit overkomt.
@Panter22
Dat termijnbedrag kun je met 10% wijzigen en dat heb ik al gedaan.
Dat tweede stukje is interessant. Net als dat ik nog nooit een "automatische meterstand uitvraag" heb gehad heb ik ook nog nooit bericht gehad over een tariefstijging, terwijl de kale tarieven de afgelopen jaren dus stevig zijn gestegen. Dat zal bij meer mensen zijn gebeurd die in 2016 of 2017 via het Energiecollectief van de Consumentenbond een contract hebben afgesloten.
In eerste instantie viel het me niet eens op, ik ging er automatisch vanuit dat die tarieven altijd kloppen.
Als ik Louis-Philippe was zou ik voor de zekerheid toch even mijn facturen nakijken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer