he
door henniev Nov 28, 2017 om 13:07
Winkels & webshops
Kwaliteit  fauteuils

Kwaliteit fauteuils

Wij hebben 4 nieuwe fauteulis thuis gekregen maar zijn nu na al 3 weken niet tevreden over de kwaliteit.
Ik heb de verkoper een mail gestuurd met onze klachten, ondersteund met foto's, waarop hij mij bedankte voor mijn servicemelding en dat hij deze naar de leverancier had doorgestuurd ter beoordeling.
Wat moet of kan ik nu doen?

1376 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Nov 28, 2017 om 13:10
11554 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo HennieV , 

Het enige wat u tot nu kunt doen , is afwachten op het antwoord van de verkoper .

ne
door neodutchio - Nov 28, 2017 om 13:14
5184 Antwoorden / 12 Vragen
0

Afwachten inderdaad. De verkoper is inderdaad eerste aanspreekpunt en ik kan mij zo voorstellen dat hij in overleg gaat met de fabrikant over de klachten. Of de stoelen vervangen moeten worden, of hergestoffeerd, in beide gevallen gaat het naar de fabrikant.

Even afwachten dus op wat de verkoper als reaktie terug geeft.

tenormin
door tenormin - Nov 28, 2017 om 13:16
16869 Antwoorden / 108 Vragen
0

Waarover bent u niet tevreden? Zie op de foto niet wat er mis zou zijn. Tenzij u de plooitjes bedoelt? Dus inderdaad maar even de reactie van de leverancier afwachten. De zaak waar u het heeft gekocht blijft wel verantwoordelijk ervoor, hoor.

he
door henniev Nov 28, 2017 om 13:25
0 Antwoorden / 4 Vragen

Ik kon helaas maar 1 foto plaatsen, maar de kussens vinden wij te zacht, de plooi in de rechterarmleuning veert ook niet meer terug en blijft er in zitten en de voering onder de kussens is ook niet strak meer..
Dit is het ongeveer wel.

tenormin
door tenormin Nov 28, 2017 om 13:35
16869 Antwoorden / 108 Vragen

Neem aan dat u dit wel in uw mail heeft geschreven? Als de leverancier eenzelfde mening is toegedaan zal het waarschijnlijk opgelost worden met bijvullen. Dus maar even duimen voor u. Succes, hoor.

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2017 om 13:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Wachten wat de reactie is. (maar niet te lang wachten).
Stoffen bekleding rimpelt wel vaker in het gebruik. Is je dat niet bij de verkoop verteld?
Welke zaak?

he
door henniev Nov 28, 2017 om 13:28
0 Antwoorden / 4 Vragen

Ik vind het te jong om nu al man en paard te noemen. Misschien is de klacht inderdaad te prematuur  Ik wacht nu even eerst de reactie  van de leverancier af.

user123
door user123 - Dec 8, 2017 om 06:17
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik begrijp helemaal niets van uw vraag.

de klacht is in behandeling genomen, er is overleg met de fabriek, u toont een foto waar niets te zien is van een klacht, en u vraagt hier wat u kunt doen ?

een potje “mens erger je niet” ?

gerbera
door gerbera Dec 8, 2017 om 12:22
7386 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien de foto nog ff goed bekijken.


DOOR HENNIEV 28 NOV. 2017 OM 13:25 
0 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN

Ik kon helaas maar 1 foto plaatsen, maar de kussens vinden wij te zacht, de plooi in de rechterarmleuning veert ook niet meer terug en blijft er in zitten en de voering onder de kussens is ook niet strak meer..

costnix
door costnix Dec 8, 2017 om 13:03
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Om Tom Hermans te parafraseren: “Ach een plooitje, ‘t is net alsof het plooitje groter wordt....”

gerbera
door gerbera Dec 8, 2017 om 16:04
7386 Antwoorden / 14 Vragen

@costnix +10;-))

jo
door jorisw - Dec 8, 2017 om 14:10
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zijn de kussens (veel) zachter dan bij het model in de showroom?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ekiem
ekiem - Jun 14, 2024 om 21:25
Vakantie & reizen

Annuleren vacantie

Goedenavond
Het verhaal gaat als volgt.
Mijn dochter heeft vol enthousiasme begin dit jaar een vakantie geboekt bij Allcamps.
Niet wetende dat zij op de 2de Paasdag de diagnose uitgezaaide eierstokkanker zou krijgen. Wat volgde was een hele emotionele toestand.
Nu krijgt zij over een week een zware operatie en heeft deze vakantie geannuleerd. Ze heeft bij de boeking een annuler ... Lees meer

mathijs_b
mathijs_b - Jun 14, 2024 om 14:47
Geldzaken & recht
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan.   Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen".   De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer

Ma
Martengeu - Jun 15, 2024 om 10:00
Winkels & webshops

Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.

Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.

Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g ... Lees meer