he
door henniev Nov 28, 2017 om 13:07
Winkels & webshops
Kwaliteit  fauteuils

Kwaliteit fauteuils

Wij hebben 4 nieuwe fauteulis thuis gekregen maar zijn nu na al 3 weken niet tevreden over de kwaliteit.
Ik heb de verkoper een mail gestuurd met onze klachten, ondersteund met foto's, waarop hij mij bedankte voor mijn servicemelding en dat hij deze naar de leverancier had doorgestuurd ter beoordeling.
Wat moet of kan ik nu doen?

1431 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Nov 28, 2017 om 13:10
11663 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo HennieV , 

Het enige wat u tot nu kunt doen , is afwachten op het antwoord van de verkoper .

ne
door neodutchio - Nov 28, 2017 om 13:14
5257 Antwoorden / 12 Vragen
0

Afwachten inderdaad. De verkoper is inderdaad eerste aanspreekpunt en ik kan mij zo voorstellen dat hij in overleg gaat met de fabrikant over de klachten. Of de stoelen vervangen moeten worden, of hergestoffeerd, in beide gevallen gaat het naar de fabrikant.

Even afwachten dus op wat de verkoper als reaktie terug geeft.

tenormin
door tenormin - Nov 28, 2017 om 13:16
16943 Antwoorden / 109 Vragen
0

Waarover bent u niet tevreden? Zie op de foto niet wat er mis zou zijn. Tenzij u de plooitjes bedoelt? Dus inderdaad maar even de reactie van de leverancier afwachten. De zaak waar u het heeft gekocht blijft wel verantwoordelijk ervoor, hoor.

he
door henniev Nov 28, 2017 om 13:25
0 Antwoorden / 4 Vragen

Ik kon helaas maar 1 foto plaatsen, maar de kussens vinden wij te zacht, de plooi in de rechterarmleuning veert ook niet meer terug en blijft er in zitten en de voering onder de kussens is ook niet strak meer..
Dit is het ongeveer wel.

tenormin
door tenormin Nov 28, 2017 om 13:35
16943 Antwoorden / 109 Vragen

Neem aan dat u dit wel in uw mail heeft geschreven? Als de leverancier eenzelfde mening is toegedaan zal het waarschijnlijk opgelost worden met bijvullen. Dus maar even duimen voor u. Succes, hoor.

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2017 om 13:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Wachten wat de reactie is. (maar niet te lang wachten).
Stoffen bekleding rimpelt wel vaker in het gebruik. Is je dat niet bij de verkoop verteld?
Welke zaak?

he
door henniev Nov 28, 2017 om 13:28
0 Antwoorden / 4 Vragen

Ik vind het te jong om nu al man en paard te noemen. Misschien is de klacht inderdaad te prematuur  Ik wacht nu even eerst de reactie  van de leverancier af.

user123
door user123 - Dec 8, 2017 om 06:17
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik begrijp helemaal niets van uw vraag.

de klacht is in behandeling genomen, er is overleg met de fabriek, u toont een foto waar niets te zien is van een klacht, en u vraagt hier wat u kunt doen ?

een potje “mens erger je niet” ?

gerbera
door gerbera Dec 8, 2017 om 12:22
7475 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien de foto nog ff goed bekijken.


DOOR HENNIEV 28 NOV. 2017 OM 13:25 
0 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN

Ik kon helaas maar 1 foto plaatsen, maar de kussens vinden wij te zacht, de plooi in de rechterarmleuning veert ook niet meer terug en blijft er in zitten en de voering onder de kussens is ook niet strak meer..

costnix
door costnix Dec 8, 2017 om 13:03
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Om Tom Hermans te parafraseren: “Ach een plooitje, ‘t is net alsof het plooitje groter wordt....”

gerbera
door gerbera Dec 8, 2017 om 16:04
7475 Antwoorden / 14 Vragen

@costnix +10;-))

jo
door jorisw - Dec 8, 2017 om 14:10
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zijn de kussens (veel) zachter dan bij het model in de showroom?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Bertinieus - Oct 16, 2024 om 15:16
Voeding & gezondheid

Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel

Beste Kassa,

Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.

Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een ... Lees meer

De
De Adelaar - Oct 16, 2024 om 16:57
Geldzaken & recht
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:

"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06." Zie hier bijvoorbeeld ... Lees meer

WT
WTH2024 - Oct 14, 2024 om 20:14
Computers & telefonie

Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?

7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges. In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.

Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld. Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad! ... Lees meer