Mag zalando prijzen van artikelen in mijn winkelwagen zomaar wijzigen?
Ik was vandaag aan het online shoppen bij Zalando. Tot mijn verbazing werden tussentijds de prijzen van de artikelen in mijn winkelwagen verhoogd! Het ging om artikelen die afgeprijsd waren, maar dat een vest in ene van €14,95 naar €34,95 verandert wel raar. Hebben meer mensen hier ervaring mee? En mag dit uberhaupt wel?
Dat is wel erg raar. Weet u zeker dat het niet was omdat u een andere kleur bestelde, of een andere maat? Als u facebook heeft dan zou u op de site van Zalando een vraag hierover kunnen stellen.
Hebben meer mensen hier ervaring mee? Nee, ik bestel nooit bij zalando.
En mag dit uberhaupt wel? Als er net toevallig door zalando, wat u niet weet een afgeprijsd artikel weer "normaal" geprijsd wordt, net als u wat aan het bestelllen bent, maar nog niet 100% afgerond en bevestigd is, kan dat en ja, dat mag nog ook. Had u ook geklaagd als u het bestelde ipv 34 95 voor 14,95 had gekregen? Laat me raden ....... nee.
Dat omkeren vind ik altijd zo suf. Stel je voor dat ik in een winkel ben en ik zie een trui in het rek hangen voor 20 euro. Ik ga naar de kassa en leg 10 euro neer. De verkoper geeft aan dat ik me vergis en dat ik 20 euro moet betalen. Dan zou ik zeker zeggen: En had u er ook bezwaar tegen gemaakt als ik 40 euro had willen betalen? Laat me raden... nee!
Ik zie het al gebeuren...
Maar ja, onuitroeibaar, dit soort antwoorden.
Er worden door de bank genomen hier alleen vragen gesteld door consumenten die (vaak) ergens onderuit zouden willen komen. Nog weinig tot geen items gezien met trotse opmerkingen ik heb te weinig of minder betaald. Die hoor je op familie meetings.
Het heeft niets met onderuit willen komen te maken. Het is gewoon een vraag over dat je iets aanklikt voor een bepaalde prijs en dat het in je winkelmandje een andere prijs blijkt te zijn. Maar ik vrees dat ik dan van jou steeds die stomme omkeringen kan verwachten???
Maar ik vrees dat ik dan van jou steeds die stomme omkeringen kan verwachten??? En ik ben de enige hier die dat wel eens doet?
Ja zeker mag je dat, vrijheid van menigsuiting in nl, toch? Of gelden hier @zoekster1 regels? Graag even een link waar die staan.
Ik schoot een beetje uit mijn slof, sorry. Het ergert me bij iedereen die het doet, je was de druppel. Het gebeurt de hele tijd. Valt me al mee dat iemand die zijn salaris niet krijgt uitbetaald, niet de opmerking krijgt: maar als je werkgever je meer had betaald had je dan ook geklaagd?
Ik erger me ook wel eens aan gegeven antwoorden en zeker aan domme vragen. Maar het is hier altijd zo dat de vraag (meestal) gaat hoe "men" zich al of niet onterecht "ergens onderuit kan draaien". Sorry aanvaard.
Bestel vaak bij Zalando en heb dit nog nooit mee gemaakt! En ja, dat zou ik zeker in de gaten hebben. Prijzen kunnen wel verschillen per kleur. Wat je schrijft, geloof ik gewoon niet. En dan zou het ook nog om meerdere artikelen gaan? Gaat er bij mij niet in. Graag hoor ik om welke artikelen het zou gaan.
Gewoon melden bij de klantenservice van Zalando. Ze kunnen best wel eens een vaudjuh hebben gemaakt. Het zijn net mensen.
En u hoeft natuurlijk niets te bestellen, wanneer de prij u niet bevalt!
Zou ook niet op doorgaan drukken als prijs winkelwagentje veel hoger was dan...
Zolang men de uiteindelijke prijs ziet, dus oogjes open, het bedrag in jouw ogen niet klopt: kappen met bestelling. En 'f'voutjes worden overal gemaakt: Zie de taalquiz...!
Daarom kom ik pal vóór "definitief bestellen" altijd nog de vraag tegen: "Controleer uw bestelling".
Sowieso bestel ik nooit schoenen bij een webstek. Ik wil mijn schoenen kunnen passen voordat ik ze koop.
Dat u verbaasd bent @Astrid B, kan ik me voorstellen. Zelf zoiets nog niet meegemaakt bij Zalando.Bestel zelf redelijk veel bij hen. Dus het ging om een vest! dat ineens 20 € duurder werd? Heeft u Zalando eerst zelf benaderd alvorens dit hiet te plaatsen? Ben benieuwd wat Zalando u hierover heeft geschreven/gezegd.
Ik heb dat vandaag meegemaakt. Ik had 3 schoenen in mijn shoppingbag. Ik dacht ik regel het wel in de ochtend. Tot mijn grote verbazing zijn de schoenen, die eerst 70% afgeprijsd waren, nu opeens maar 20%. En echt alle 3 de schoenen!
Jammer had ze graag willen hebben voor een trouwerij as. maandag.
Doormiddel van hun webformulier heb ik gevraagd of dit wel kan. Is wachten op reactie. Op de website beslist.nl zijn de prijzen nog niet aangepast.
3 Schoenen? Een linker, een rechter en een.....?
Schoenen die je maandag nodig hebt op vrijdag bestellen is sowieso wat riskant...
Linker, rechter en 1 voor je moeder Sowieso riskant??? Wat heeft dat ermee te maken?? Mag ik zelf bepalen wanneer ik een bestelling plaats??
Uiteraard mag je zelf bepalen wanneer je een bestelling plaats, waar staat dat je dat niet zou mogen? Neemt niet weg dat op vrijdag iets bestellen wat je maandag nodig hebt een risico met zich meebrengt. Veel plezier op de bruiloft maandag! P.S. je vraagtekens blijven hangen.
Het verhaal blijkt dus anders in elkaar te steken: je hebt de schoenen in de winkelmand gegooid en daar laten zitten tot de volgende dag en toen was de prijs verhoogd.
Ja, dat mag zeker. Bij veel webshops gebeurt hetzelfde. Vaak in het weekend de prijs omlaag (of zelfs alleen op vrijdagavond en de andere dag weer duurder), op maandag weer duurder. Het is de kunst om 'je slag te slaan' op het moment dat de prijs het laagste is.
Bovendien zie ik dat je via een koppeling op Beslist.nl naar die schoenen bent gegaan. Dan ging die koppeling nog naar de prijs van de dag er voor. Juist daarom gebruik ik nooit koppelingen op sites als Beslist.nl, Kieskeurig e.d. Het kan nl. ook nog gebeuren dat zo'n artikel niet eens meer leverbaar is.
@Astrid B.. Anyways het is mij ook overkomen had de spullen in mijn winkelwagen. Tijdens de de laatste voeding van mijn baby rond een uur of 23:30. Tegen een uur of 04:00 toen hij weer kwam voor zijn voeding. Dacht ik laat mij dit even afhandelen en alles was aangepast.
Grappig hoe mensen antwoorden op deze vraag maar helemaal geen antwoord geven maar meer hun mening delen die niet van toepassing is.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer