mr
door mrsmary Dec 1, 2023 om 14:50
Winkels & webshops

Mijndrogist.nl levert niet en niet bereikbaar

24 november bestelling gedaan. Track and trace gekregen met levering van DHL. Mail gekregen dat zending niet werd uitgeleverd ivm beschading vd verpakking. Daarna is het stil. Mijndrogist reageert niet op contact formulier die op de website staat en ook nog geen reactie op email naar klantenservice. Het telefoonnummer is niet meer in gebruik.
Meer mensen met problemen met Mijndrogist.nl ?

1674 6 Rapporteer
tenormin
door tenormin - Dec 1, 2023 om 15:14
16895 Antwoorden / 108 Vragen

Heb 078 7440707 geprobeerd en is "niet meer in gebruik". Dan zal het idem dito ook zo zijn met info@mijndrogist.nl. Nee, geen ervaring met deze drogist, maar wel bij de online Drogist. Dus kan geen slechte ervaringen delen met u.

sira
door sira - Dec 1, 2023 om 15:30
2454 Antwoorden / 24 Vragen

Volgens webshopchecker zitten ze op Kerkeplaat 11, 3313LC Dordrecht

Als ik dat adres intyp op Google kom ik op een pagina met de bedrijven die daar zitten en naar ik vermoed is mijndrogist.nl QLS. Er staan ook telefoonnummers, kijk of u die kunt bellen. Ik heb ook dit nummer nog gevonden, dat is van QLS 078-6475590, bel dat ook even.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Kerkeplaat+11+3313LC+Dordrecht

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 1, 2023 om 16:32
7281 Antwoorden / 3 Vragen

Mijndrogist.nl is een partner van Bol.com en kunt u daar eens vragen hoe nu verder.

https://www.bol.com/nl/nl/v/mijndrogist-nl/1498942/#overview

rj
door rjw - Dec 1, 2023 om 20:05
3325 Antwoorden / 5 Vragen

Als je even googlet heb je zo een emailadres van de sales manager en de eigenaar gevonden (die overigens voormalig coach en profvoetballer is). Ik ga die namen en emailadressen hier niet delen ivm de gdpr.

Or
door OrlandoNL - Dec 11, 2023 om 18:28
1 Antwoorden / Vragen

Op 2 december j.l. heb ik via de website www.mijndrogist.nl een bestelling gedaan.

Order: MDORD30084

Het betrof daarbij het artikel “Gaviscon Duo”.

In de productomschrijving op de website is te lezen dat het gaat om "een grootverpakking en bevat 2 x 24 stuks.”

Mijn bestelling bestond uit 3 keer deze combinatie, dus 3 x 2 = 6 doosjes.

Dat is ook wat ik afgerekend heb: 3 x 10,13 = 30,39 euro.

In het pakket dat ik opgehaald heb zaten echter slechts 3 doosjes van 24 pillen.

Ik heb het bedrijf meerdere keren (zowel via mail als via hun eigen website) verzocht de 3 ontbrekende doosjes alsnog naar me op te sturen, maar kreeg geen enkele reactie.

mr
door mrsmary - Dec 14, 2023 om 17:57
1 Antwoorden / 1 Vragen

Vandaag geld terug gekregen van Mijndrogist.nl. Zonder uitleg maar fijn dat ik mijn geld terug heb!
Bedankt voor de reacties