Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Het gaat erom er staat iets in het reclame blaadje van kruidvat het gaat op dinsdag in maar ze leggen het al op zaterdag in de winkels voor de actie prijs. En de dag dat het in gaat dinsdag hebben ze niks.
Maar is het zaterdags dan ook de actieprijs, zo ja neemt u het toch mee. Steeds vaker komt het voor dat winkels nee verkopen als de actie ingaat onder de mom van "het is niet geleverd". Het zijn vaak lokkertjes die gewoon niet besteld worden door betreffende winkel en omdat u toch in de winkel bent hopen ze dat u nog andere dingen koopt. Stennis maken in de winkel, vooral als er meerdere klanten rondlopen, wil dan wel eens helpen als het om een echt voordelige aanbieding gaat. Het wordt dan voor u besteld en krijgt u het voor de actieprijs.
door zwaantjeJul 1, 2016 om 14:18
3 Antwoorden / 0 Vragen
Dat van die lokkertjes, daar heb ik zo genoeg van. De folder wordt al 3 weken voor de aktie gedrukt. Vervolgens blijkt de met de fabrikant afgesproken levering niet op tijd of helemaal niet te arriveren en dan staan wij winkeliers met lege handen. Het is namelijk helemaal niet leuk om "nee" te moeten verkopen. Begrijp dat nou ook eens een keer!
door gerberaJul 1, 2016 om 15:27
7372 Antwoorden / 14 Vragen
Beste zwaantje, is het niet normaal dat je eerst met de fabrikant kijkt of de levering (tijdig) kan plaatsvinden alvorens de folder te laten drukken. Hoef je veel minder "nee" te verkopen iets wat de laatste tijd bij veel "bekende" winkels erg opvallend is. Waarom kan bv een Aldi wel in zijn folder vermelden dat een aktie artikel niet verkrijgbaar is. En ik weet van mijn schoonzoon dat het geen 3 weken is maar soms zelfs in de week voor de aktie. Hij drukt nml vrij veel folders.
door kiroJun 29, 2016 om 17:50
1 Antwoorden / 1 Vragen
De ene keer doen ze het wel op zaterdag in de winkel leggen de andere keer weer niet. Op die manier zou je elke dag moeten kijken of het er al is. Als ik wist dat het er zaterdag er al lag was ik natuurlijk al gegaan. Maar
door reflecsJun 30, 2016 om 12:44
1859 Antwoorden / 4 Vragen
Gaat u steeds naar hetzelfde filiaal? U kunt het ook bestellen via internet en zonder verzendkosten laten afleveren:https://www.kruidvat.nl/afhaalpunten
door Mat MatheijJul 1, 2016 om 19:40
986 Antwoorden / 3 Vragen
Ik heb bij mijn Kruidvat nog nooit ook maar een aanbieding van de op Dinsdag ingaande folder gekregen. Hoe zou je zonder folder moeten weten wat er de feitelijke aanbieding is. Ik kreeg op Maandag echt die van Dinsdag NIET. Ongelofelijke onzin.
door akkerdistelJul 2, 2016 om 18:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen
Als het geen "Op is Op" actie is en het een reguliere goed is zoals vitamine ofzo dan kan u aan de kassa vragen om een reclamecheque deze zijn ze wettelijk verplicht te geven lees dit ook maar eens. https://www.jurofoon.nl/nieuws/7396-op-op-mag-niet-zomaar
Ja dat mag doet de supermarkt bij mij om de hoek ook altijd . Op zatermiddag de reclame s in de winkel leggen die dan zondag s ingaan inclusief prijskaartje , heb ik iets nodig neem ik t mee tegen de prijs die op t kaartje staat . Zegt de bedrijsl (ij ) der laatst ja meneer dat is niet de bedoeling . Ik zeg jammer voor jullie moet je t maar morgen gaan prijzen . En dat maak ik bijna elke week mee zo da s toch prachtig
door Mat MatheijJul 1, 2016 om 19:32
986 Antwoorden / 3 Vragen
Waar haalt U deze nogal twijfelachtige info vandaan.
door simon55Jul 1, 2016 om 19:56
1556 Antwoorden / 5 Vragen
Geen twijfelachtig verhaal ik maak t zelf mee.gelooft u t niet kom in Haarlem boodschappen doen
door gerberaJul 3, 2016 om 12:12
7372 Antwoorden / 14 Vragen
Vertel mij ff welke winkel dit is in Haarlem kan ik er ook van profiteren.
door simon55Jul 3, 2016 om 12:17
1556 Antwoorden / 5 Vragen
Dekamarkt en ook trouwens bij dse Vomar
door simon55Jul 3, 2016 om 13:10
1556 Antwoorden / 5 Vragen
@ gerbera
Kijk wel op je kassabon want daar staat de prijs vaak niet op van de reclame ,ik loop dan naar de bedrijfsleider en krijg alsnog t te veel betaalde retour
Kruidvat is altijd een drama met aanbiedingen, personeel gaat sowieso voor en dan hun familie en dan hun vrienden en als er dan nog iets over is mag de klant het hebben. Waardeloze winkel, ik ga niet meer.
Als je weet dat vele een grotere winkel kregen en nauwelijks nog magazijn hebben moet je of eerder voor volle prijs aanbieden of enkele dagen eerder het product verkopen.....
Diverse winkels in mijn buurt zijn zo gegroeid en magazijn kost geld en leverde niets op. Jammer maar als je het weet....
Bedoelt U bijvoorbeeld Kruidvat want bij deze keten gelden deze reclames echt vanaf dinsdag is mijn ervarIng. De meeste ketens starten ivm gelijktijdige bezorging vanaf Maandag Alle aanbiedingen staan op Internet. Alleen Blokker loopt van zeg maar woensdag tot de volgende en is daarmee de enige uitzondering. Gelukkig.
Als artikel x maandag of dinsdag (de eerste openingsdag) geldig is, staan de klanten vaak voor de deur en is het best wel handig als de artikelen dan grijpensklaar staan in de winkel. Als dat niet zo is, wordt er weer gemiawed dat de artikelen niet in de winkel staan of dat ze achter gepakt moeten worden. Adviesje? Ga zelf eens een maandje in de win kel werken.
Het niet verboden om producten eerder ter koop aan te bieden. Echter, de winkel moet wel voor zorgen dat het aanbod voldoende is voor de verwachte vraag. Als de actie vanaf dinsdag loop dan mag je verwachten dat ze ook verkrijgbaar zijn. Daar helpt geen "op=op" voorwaarden tegen. De "op=op" voorwaarde geeft aan dat het aanbod beperkt is. Dit kan gevolgen hebben wanneer de vraag groter is dan vooraf redelijker verwacht kon worden. Dit mag zich zich uiteraard niet op de eerste dag al voordoen.
In de onderstaande zaak bood theater Voorhyns (rond Sinterklaas) gratis kaartjes aan in ruil voor goede schoenen. In de voorwaarden was de "op=op" voorwaarden opgenomen. Het verweer van het theater was dat ze slechts acht gratis kaartjes beschikbaar hadden gesteld. Naar het oordeel van de Voorzitter was de reclame misleidend, omdat dit niet was gecommuniceerd. https://www.reclamecode.nl/webuitspraak.asp?ID=148568&acCode
Mijn stiefmoeder is overleden En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens Mijn vader is sinds 2008 dood En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten Dat moet nu dus verrekend worden
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst
Lees meer
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen. Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest
...
Lees meer
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst. Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij. Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer