ru
door ruudj Jan 14, 2020 om 13:16
Winkels & webshops
Nespresso cups kapot

Nespresso cups kapot

Ik heb Nespresso cups gekocht in Liverpool, bij thuiskomst blijken ze allemaal kapot en/of leeg te zijn.
Nespresson Nederland zegt. Jammer kunnen we niets aan doen want ze komen uit engeland.
Nespresso Engeland zegt Jammer u heeft geen engels klantnummer dus we doen er niets aan.

Is dit niet onvoorstelbaar schandalig voor een groot internationaal bedrijf als NESTLE!
Ik ben verbaasd, boos en gefrusteerd omdat ze je gewoon maar kunnen negeren.

[edit- deel vraag verwijderd ivm opmaak - redactie]

2939 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 14, 2020 om 13:26
16897 Antwoorden / 202 Vragen
1

Hoewel ook in GB op dit moment de Europese wetgeving aangaande consumentenbescherming nog geldt is mijn advies om verdere kosten en moeite te sparen.
Recht hebben is soms iets anders dan recht krijgen en zal mogelijk dan om het toch te krijgen sprake moeten zijn van procedren. Ik adviseer u wel om hier een melding van te maken bij www.consuwijzer.nl van de ACM waar men dit mogelijk in behandeling kan nemen en in ieder geval nota van nemen.

Zie nog deze voor nadere info. https://www.europa-nu.nl/id/vg9phumkebzd/consumentenrechtenbeleid

tijger1
door tijger1 - Jan 14, 2020 om 13:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

U schijnt ze van uw zoon gekregen tehebben in Engeland? Laat hem daar klagen.

Ha
door Halo 04 Jan 14, 2020 om 13:42
11 Antwoorden / Vragen

Beter lezen Lady Tijger! TS heeft een doos cups uit Liverpool voor hun zoon meegenomen. Bovendien schrijft Nespresso UK dat TS vanwege het ontbreken van een account geen klacht in kan dienen aldaar.

aurora1
door aurora1 Jan 14, 2020 om 13:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hé, weer iemand die het erg goed weet maar niet reageert op de mededeling van TS, én ook nog met een minder plesant toontje.

Ha
door Halo 04 Jan 14, 2020 om 14:55
11 Antwoorden / Vragen

Aurora1, ik zie er het nut niet van in om tig keer al gegeven links, reacties e.d. te herhalen, zoals te doen gebruikelijk is..

tijger1
door tijger1 Jan 14, 2020 om 15:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@halo 

Beter lezen Halo, de naam is tijger1. 


De zoon heeft die beschadigde cups ontvangen wordt geschreven.

Ha
door Halo 04 Jan 14, 2020 om 17:30
11 Antwoorden / Vragen

Tiger: correct, maar TS (RuudJ) heeft ze gekocht, wil zijn beklag doen en vraagt naar mogelijkheden. Mijn naam is Halo 04 overigens ...

tijger1
door tijger1 Jan 14, 2020 om 17:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En de mijne tijger1. En die cups zijn luchtdicht. Als ze dan in de bagageruimte van een vliegtuig zitten, waar een lagere druk heerst, barsten ze open.

MR
door MR. Ronald - Jan 14, 2020 om 13:36
18 Antwoorden / Vragen
3

Heeft u ze toevallig met het vliegtuig vervoerd, ik heb dit ook eens gedaan en was geen succes.
Zo goed als allemaal kapot gegaan, ik vermoed een drukverschil met een afgesloten cup.

Dat de Nederlandse tak u niet wilt helpen is vervelend, maar hun goed recht.
Het zijn verschillende bedrijven.

aurora1
door aurora1 - Jan 14, 2020 om 13:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen
2

Dank voor de mededeling. Ik zou het achter me laten en voortaan niet meer in een buitenland spullen kopen die ook gewoon in Nederland te koop zijn. Is ook beter voor de Nederlandse economie en de middenstand/werkgelegenheid hier, en het is ook minder gesleep.
U had overigens kunnen volstaan met uw eigen verhaal zonder al dat plak- en knipwerk erbij. Dat voegt nl niets toe en is met extra grote letters, grote lege vakken etc. vrij onleesbaar.
Ik vind er overigens niets schandaligs aan en veel drukte om niets.
https://www.nespresso.com/nl/nl/koffiecups#koffiepakketten

ja
door janf43 - Jan 14, 2020 om 13:48
733 Antwoorden / 0 Vragen
2

Is de lekkage tijdens de reis ontstaan? Dat had u kunnen constateren door sporen in de verpakking. Zoals Mr Ronald zegt, is een mogelijke oorzaak het drukverschil tijdens de vlucht. Daar kan Nestle helemaal niets aan doen.

Th
door Thijs124 - Jan 14, 2020 om 14:28
290 Antwoorden / Vragen
0

Klagen doe je normaal bij de verkoper, niet bij een groothandel of im of exporteur.

gerbera
door gerbera - Jan 14, 2020 om 14:58
7393 Antwoorden / 14 Vragen
1

Het is natuurlijk zonde geld maar hadden ze hier wel gewerkt? In de UK werkt alles precies andersom☺
En dan is de vraag, hoe zijn ze vervoerd, zo te zien hebben ze aardig in de verdrukking gezeten.

tijger1
door tijger1 - Jan 14, 2020 om 15:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Ze zijn natuurlijk niet leeg, de koffie ligt onderin de doos. Doe maar in een filterzakje.

tdmduc
door tdmduc Jan 14, 2020 om 15:51
704 Antwoorden / 2 Vragen

grapjas

tdmduc
door tdmduc Jan 14, 2020 om 16:00
704 Antwoorden / 2 Vragen

dus

tdmduc
door tdmduc - Jan 14, 2020 om 16:01
704 Antwoorden / 2 Vragen
1

U vermeldt niet het complete verhaal vermoed ik. Alleen daarom al zou ik als Nespresso ook zeggen sorry, maar dat doen we niet.
Zo kan iedereen wel beweren dat "ze zo maar kapot gegaan" zijn. De foto laat totaal geplette cups zien, dat kan in vliegtuig, auto of trein gebeurt zijn met uw koffer of rugzak.
 
Ik ben nu 10 jaar lid van Nespresso en ken ze niet anders als een klantvriendelijke organisatie die echt alles willen doen om je tevreden te stellen.
Vorige week heb ik als "vaste-klant-waardering" 2 hele mooie designkopjes gekregen inclusief een gratis doosje cups.
Zo maar, hoefde ik niets voor te doen.

panter22
door panter22 - Jan 14, 2020 om 17:50
6599 Antwoorden / Vragen
1

Waren die cups in Liverpool zoveel goedkoper dat het de moeite waard was ze mee te nemen.
Als de cups door het vliegen stuk zijn gegaan, daar kan Neste toch niets aan doen.
Dat is voor je eigen risico.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Franske1958
Franske1958 - Jul 6, 2024 om 08:24
Auto & vervoer

Verplichte rijhulp systemen?

Ik lees overal dat er een aantal nieuwe rijhulpsystemen verplicht gaan worden. Echter er zit er een bij waar ik hele grote vraagtekens bij zit, en dat is  rijstrook begeleiding.  Ik  moest gelijk denken aan dat recleme spotje uit 1992 van Centraal Beheer.   Google maar eens op op "even apeldoorn bellen egel"   en ziet zelf waarom een zelfsturende rijstrook geleiding geen goed idee is. Lees meer

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer

mgroen
mgroen - Jun 23, 2024 om 19:11
Huishouden & energie

bouwer plaatst geen Douche WTW installatie

Ik zit met het volgende:

ik ben koper van een nieuwbouwwoning, onderdeel van een nog te realiseren nieuwbouwproject van in totaal 75 woningen.
Start bouw verwacht najaar 2024. Mijn woning zal voorzien worden van zonnepanelen, warmtepomp en 200 liter boiler. En is geen douche WTW (DWTW) installatie voorzien. Deze wordt ook niet als optie aangeboden in een meerkeuze/meerwerk lijst. ... Lees meer