![Nespresso cups kapot](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/cd58f101d7185eac72a66513eac7e33d7ab34570.jpeg)
Nespresso cups kapot
Ik heb Nespresso cups gekocht in Liverpool, bij thuiskomst blijken ze allemaal kapot en/of leeg te zijn.
Nespresson Nederland zegt. Jammer kunnen we niets aan doen want ze komen uit engeland.
Nespresso Engeland zegt Jammer u heeft geen engels klantnummer dus we doen er niets aan.
Is dit niet onvoorstelbaar schandalig voor een groot internationaal bedrijf als NESTLE!
Ik ben verbaasd, boos en gefrusteerd omdat ze je gewoon maar kunnen negeren.
[edit- deel vraag verwijderd ivm opmaak - redactie]
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
Hoewel ook in GB op dit moment de Europese wetgeving aangaande consumentenbescherming nog geldt is mijn advies om verdere kosten en moeite te sparen.
Recht hebben is soms iets anders dan recht krijgen en zal mogelijk dan om het toch te krijgen sprake moeten zijn van procedren. Ik adviseer u wel om hier een melding van te maken bij www.consuwijzer.nl van de ACM waar men dit mogelijk in behandeling kan nemen en in ieder geval nota van nemen.
Zie nog deze voor nadere info. https://www.europa-nu.nl/id/vg9phumkebzd/consumentenrechtenbeleid
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
U schijnt ze van uw zoon gekregen tehebben in Engeland? Laat hem daar klagen.
Beter lezen Lady Tijger! TS heeft een doos cups uit Liverpool voor hun zoon meegenomen. Bovendien schrijft Nespresso UK dat TS vanwege het ontbreken van een account geen klacht in kan dienen aldaar.
![aurora1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f9fdb95e117708232994692838161b581d5be23e41bf03c85a48ab69c158ad8d.png)
Hé, weer iemand die het erg goed weet maar niet reageert op de mededeling van TS, én ook nog met een minder plesant toontje.
Aurora1, ik zie er het nut niet van in om tig keer al gegeven links, reacties e.d. te herhalen, zoals te doen gebruikelijk is..
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
@halo
Beter lezen Halo, de naam is tijger1.
De zoon heeft die beschadigde cups ontvangen wordt geschreven.
Tiger: correct, maar TS (RuudJ) heeft ze gekocht, wil zijn beklag doen en vraagt naar mogelijkheden. Mijn naam is Halo 04 overigens ...
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
En de mijne tijger1. En die cups zijn luchtdicht. Als ze dan in de bagageruimte van een vliegtuig zitten, waar een lagere druk heerst, barsten ze open.
Heeft u ze toevallig met het vliegtuig vervoerd, ik heb dit ook eens gedaan en was geen succes.
Zo goed als allemaal kapot gegaan, ik vermoed een drukverschil met een afgesloten cup.
Dat de Nederlandse tak u niet wilt helpen is vervelend, maar hun goed recht.
Het zijn verschillende bedrijven.
![aurora1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f9fdb95e117708232994692838161b581d5be23e41bf03c85a48ab69c158ad8d.png)
Dank voor de mededeling. Ik zou het achter me laten en voortaan niet meer in een buitenland spullen kopen die ook gewoon in Nederland te koop zijn. Is ook beter voor de Nederlandse economie en de middenstand/werkgelegenheid hier, en het is ook minder gesleep.
U had overigens kunnen volstaan met uw eigen verhaal zonder al dat plak- en knipwerk erbij. Dat voegt nl niets toe en is met extra grote letters, grote lege vakken etc. vrij onleesbaar.
Ik vind er overigens niets schandaligs aan en veel drukte om niets.
https://www.nespresso.com/nl/nl/koffiecups#koffiepakketten
Is de lekkage tijdens de reis ontstaan? Dat had u kunnen constateren door sporen in de verpakking. Zoals Mr Ronald zegt, is een mogelijke oorzaak het drukverschil tijdens de vlucht. Daar kan Nestle helemaal niets aan doen.
![gerbera](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/cef40d18c2dee650922662605e546e8908110af03a681982bccfac95f7c6da16.png)
Het is natuurlijk zonde geld maar hadden ze hier wel gewerkt? In de UK werkt alles precies andersom☺
En dan is de vraag, hoe zijn ze vervoerd, zo te zien hebben ze aardig in de verdrukking gezeten.
![tijger1](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/81a3370d3b4bc701a42bb46c59d9cf28473920e9a849f5d273cc9f2f47fda61a.png)
Ze zijn natuurlijk niet leeg, de koffie ligt onderin de doos. Doe maar in een filterzakje.
![tdmduc](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/9a6572422102ae81c8b85f839ec1dc9b20716194e3f9e4060f29a3d8d7b3e30d.png)
grapjas
![tdmduc](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/9a6572422102ae81c8b85f839ec1dc9b20716194e3f9e4060f29a3d8d7b3e30d.png)
dus
![tdmduc](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/9a6572422102ae81c8b85f839ec1dc9b20716194e3f9e4060f29a3d8d7b3e30d.png)
![panter22](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f33d6a492f29ae96cec86158870062c2e9179953b9d6d7000f7256b86edf19e3.png)
Waren die cups in Liverpool zoveel goedkoper dat het de moeite waard was ze mee te nemen.
Als de cups door het vliegen stuk zijn gegaan, daar kan Neste toch niets aan doen.
Dat is voor je eigen risico.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
![Franske1958](https://lh6.googleusercontent.com/-5X7I-FKn98w/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/AMZuucnOxi8Zt1g5hSj9urZkWtsm0_sEHw/s96-c/photo.jpg)
Verplichte rijhulp systemen?
Ik lees overal dat er een aantal nieuwe rijhulpsystemen verplicht gaan worden. Echter er zit er een bij waar ik hele grote vraagtekens bij zit, en dat is rijstrook begeleiding. Ik moest gelijk denken aan dat recleme spotje uit 1992 van Centraal Beheer. Google maar eens op op "even apeldoorn bellen egel" en ziet zelf waarom een zelfsturende rijstrook geleiding geen goed idee is. Lees meer
Smartphone APPS werken niet
Heb een Poco x3 van 35 mnd oud.
Sinds kort openen enkele APPS niet.
Moet tel herstarten dan probleem verholpen (tijdelijk)
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug gezet nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen.
Hoe los ik dit o
...
Lees meer
![mgroen](https://lh5.googleusercontent.com/-Zk1G1I01WC0/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAKUY/AMZuuckkIPhDOPot52sG_ZlHgox1GdRfhw/s96-c/photo.jpg)
bouwer plaatst geen Douche WTW installatie
Ik zit met het volgende:
ik ben koper van een nieuwbouwwoning, onderdeel van een nog te realiseren nieuwbouwproject van in totaal 75 woningen.
Start bouw verwacht najaar 2024. Mijn woning zal voorzien worden van zonnepanelen, warmtepomp en 200 liter boiler. En is geen douche WTW (DWTW) installatie voorzien. Deze wordt ook niet als optie aangeboden in een meerkeuze/meerwerk lijst.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer