Pieter76
door Pieter76 Jun 22, 2021 om 19:58
Winkels & webshops

NIRWANA bedden levert niet

Nirwana bedden is een webwinkel voor bedden en matrassen. Helaas leveren ze op dit moment niet nadat je wat besteld hebt (30 mei besteld en betaald). De klantenservice is niet bereikbaar (meerdere keren 30 minuten in de wacht en dan een voicemail). Op klachtenmail en de vraag om de bestelling te annuleren wordt niet gereageerd. Wel heb ik na mijn klacht mail en sommering mijn geld terug te betalen een bericht via de mail gekregen dat mijn bestelling is vooraangemeld bij Post NL, maar de status is al 5 dagen niet veranderd. Via messenger wel af toe reactie, nu een toezegging en excuses gekregen (de telefoniste had plotseling ontslag genomen!) maar helaas weer niks verstuurd. Ik zie op Facebook van Nirwana dat meer mensen dezelfde problemen ervaren. Ik ben bang dat ik aan het lijntje wordt gehouden met beloftes maar dat ik mijn bestelde topper van €170 niet ga krijgen. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen en anderen te waarschuwen?

3327 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jun 22, 2021 om 20:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen
12

Ze zijn aangesloten bij Webwinkelkeur. Dien daar een klacht in.

diumenge
door diumenge - Jun 22, 2021 om 20:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Kwam om hetzelfde te zeggen als Tijger1.

Dan maar een link als extra service: webwinkelkeur.nl/webshop/Nirwana-Bedden

Pieter76
door Pieter76 Jun 22, 2021 om 20:22
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat overweeg ik inderdaad. Als dit de enige weg is dan ga ik dat zeker doen. Ik wil de andere klanten ook graag waarschuwen

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Jun 23, 2021 om 12:01
1389 Antwoorden / 10 Vragen
0

Als ik  op Ikea kijk zie ik vele Toppers van Zelfde Schuim  ook moeilijker leverbaar of   niet op voorraad meer is.

Denk dat alle bedden verkopers hiermee zitten dus nogmaals elders iets kopen loop je zelfde risico.

Bewijs bij plaatselijke Gamma gezien,  hout  vrijwel op en moet bestellen....
Nu daalde die prijs weer en ze willen geen dure voorraden hebben!

Zo ook met dit schuim wat er in zit.
Gewoon teveel vraag,  en beperkte productie.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 23, 2021 om 15:21
16888 Antwoorden / 202 Vragen
0

Zie ook nog deze: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  Ik sluit niet uit dat dit een dropshipper is: https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat en hoe dan ook zal men mogelijk problemen hebben met het zelf geleverd krijgen hetgeen nbiet geheel ongewoon is in deze tijd (i.v.m. Covid19).

Dit is te voorkomen door de mogelijkheid te benutten om eerst te betalen na ontvangstr van het bestelde al heeft u daar niets meer aan op dit moment (Of betalen met een creditkaart) Doe ook een melding bij https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer 

Pieter76
door Pieter76 - Jun 24, 2021 om 08:45
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik ben naar het bedrijf gereden. Er was een medewerker hard aan het werk, maar die gaf duidelijk aan dat ze het niet goed voor elkaar hadden. Degene die de telefoon beantwoorde had ontslag genomen. Het bandje dat je krijgt als je belt (Er zijn..wachtenden voor je) is een farce want er zit niemand aan de telefoon. Ze hebben inderdaad problemen met de toelevering en dat is begrijpelijk, maar ze hebben een groter probleem met de communicatie met de klanten die besteld en betaald hebben. Dit gebeurt niet of niet adequaat. Ik kreeg op een handgeschreven briefje een bewijs dat mijn geld terug gestort is. Ik moet nog zien of dit echt gebeurd is. Ze geven ook aan dat mijn bestelling wel verstuurd is, maar sturen een mail met een link naar PostNL waarin staat dat het pakket niet is aangemeld. Ik vermoed dat ik met een kluitje in het riet gestuurd ben,maar voordat ik stappen ga ondernemen wacht ik een paar dagen af (of ik mijn geld terug heb zoals beloofd, of dat ik de bestelling heb gekregen zoals beloofd).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer