Onduidelijke voorwaarden Lidl App?
Ik kwam Donderdag een boze klant tegen, 6pack Radler gekocht en kreeg 10 cent Korting!
Hij had in februari voor ruim €300,- gekocht en na scan telefoon 5% op eerste volgende aankoop!
Hij rekende op €300,- x5% = €15,- gratis maar die €18,- totaal leverde maar 90 cent op!
Dus geen €3,- bijbetalen voor flut beetje....
Gelukkig haal ik voor Mezelf, Zoon, Dochter en nog 11 buren Covid19 service en hij mocht er vandaag ook bij als nr 15.
Na eerst zijn zooi even subtotaal genoteerd verder gegaan.
De ruim €840,- leverde zo mooi €42,16 voordeel op!
Ik had ook op €15,- gerekend.....
In de reclame was die €300,- grens voor 5% bonus niet duidelijk aangegeven....
Ook de nieuwe punten, zijn die E bike per winkel of geheel NL?
Na voldoende punten.....?
Leuke reclame maar je moet wel erg lang en goed lezen om er je volle voordeel uit te halen!
Dus als er straks weer een €300,- bespaar actie is voor 5% dan maandje later vele tientallen forum leden uitnodigen om
een willekeurige Lidl te plunderen?
Ik was dus enige klant met 7 extra volle karren... maar het mag blijkbaar.
Als mijn buren donderdag deze fout niet hadden gemaakt... ik rekende op €15,- en kreeg nu €42,16 met alle 15 kopers!
Mogen bedrijven onduidelijk voorwaarden maken voor dit soort reclame Acties?
De Lidl plus App is voor mijn echt een Plus maar voor vele een dikke -!
Topantwoord
Echt een stofzuigende komkommer vraag. De aktie is heel helder, u krijgt op de volgende aankoop 5% korting. Dus geen waardebon ter waarde van 5% van de voorgaande verkopen. En als u blij wordt van volle karren, dan vooral gaan halen. Op een gemidelde weekbudget boodschappen scheelt het net een paar euro. Die je anders ook zou kunnen krijgen als je de akties in de gaten houdt.
Ze gaven ook korting op goederen in de aanbieding dus dubbel voordeel....
Ik dacht ook dat ik maar €15,- Cadeau zou krijgen!
Maar na donderdag boze buren ontmoet die geen €15,- maar €0,90 korting kregen eenmalig!
Dan ga ik de 11 buren vragen en zoon & dochter ook nog even....
Met 15 voordeuren winkelen op 1 kortingsbon van 5%.....
Alleen had ik die €15,- ook nooit gehaald!
Ik las begin vorige maand de voorwaarden en rekende op een toegoedbon.... pas na behalen €300,- grens
kreeg ik de echte complete voorwaarden;
U heeft recht op 5% korting over eerst volgende aankoop!
Pas na behalen grens van €300,- begreep ik nu dat ik geen €15,- maar 5% kreeg!
Vind dit een instinker en ontdekte dit op tijd.
Ook de donderdag teleurgestelde buren meegenomen en heel veel lang houdbare zooi gehamsterd!
Moet alleen in 1x alles betalen en dan verrekenen met 14 anderen!
Reclame is vaak mooier dan werkelijkheid en niet altijd vooraf duidelijk helaas.
Mag dit?
Weer een "steno" verhaal waar we zelf de stukjes bij elkaar mogen puzzelen. maar ja als je voor 4 personen 7 karren aan boodschappen vol wasmiddelen heb kun je wel wat korting gebruiken;-))
@gerbera, van haar antwoorden snap ik ook nooit veel.
@SOMSS.. Ik ben verrast over deze 'inzending' van u omdat u als ook gebruiker toch weet dat wij hier niets mee kunnen? Uw relaas is ook voor mij volstrekt onduidelijk en de app is zoals u aangeeft voor u erg duidelijk en kennelijk voor anderen niet. Het lijkt mij dat die dan toch niet goed lezen of opletten en zoals u zelf stelt niet erg lang en goed.
Helaas sluit ik niet eens uit dat er nu toch ergens een fout is gemaakt omdat het kunnen plunderen van een Lidll nooit aan de orde of de bedoeling kan zijn.
Als er stafmedewerkers van Lidll zijn die dit ook lez\en zal er ongetwijfeld 'op gelet worden'.
Heel veel moeite doen om €42,16 te besparen met 15 man. Oftewel, een enorme besparing van €2,81 per persoon. Iets zegt mij dat de moeite en het werk niet opweegt tegen het voordeel.
De winkel zal wel even gesloten zijn toen u met 14 mensen binnenstapte.
En wat een besparing, daar kunt u wel 24 buren voor optrommelen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer