Taxigirl23
door Taxigirl23 Nov 2, 2023 om 11:01
Winkels & webshops
Pasvorm Moluvo

Heb 4 stuks menstruatie ondergoed besteld bij dit bedrijf. Maat L (stond op site mata 46/48, ik heb maat 46)
Paste niet eens mijn linker been in.
Klacht ingediend, kreeg keurig netjes (gratis)een paar weken (!) later  broekjes maat XL, ging niet over mijn heupen(staat op site voor maat 50/52)
Ben benieuwd of ik nu weer een maat groter krijg en dan maar 2 stuks?
Beetje vreemde gang van zaken vind ik, maar wel netjes als het opgelost wordt.

2281 6 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Nov 2, 2023 om 11:20
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Lijkt verdacht veel op een dropshipper, lange levertijden en grote kortingen, kleine Chinese maten . Geen telefoon nummer en alleen email.

Taxigirl23
door Taxigirl23 Nov 2, 2023 om 11:42
2 Antwoorden / 1 Vragen

Yep helaas ingetrapt, met die kleine maten maar ja, als je 4 maten groter besteld verwacht je dit niet he, maar de service is tot nu toe prima.

Topantwoord

sira
door sira - Nov 2, 2023 om 11:23
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Er zijn over Moluvo (+ andere onbetrouwbare webshops) al meerdere topics geweest.
U heeft de site naar alle waarschijnlijk op Facebook of andere social media gevonden.

De site ziet er niet alleen uit als een dropshipper, maar het is er ook daadwerkelijk eentje.
I.p.v. daar te kopen, had u beter rechtstreeks bij AliExpress kunnen kopen, dat had u een hoop geld gescheeld.

Als u alleen al Moluvo intypt op Google dan had u de reviews op Trustpilot, Klachtenkompas en Webshopchecker kunnen lezen.
Blijkbaar heeft ook u geen enkele van de vele waarschuwingen gelezen of gehoord op tv en forums.

Volgende keer goed kijken waar u koopt.

Taxigirl23
door Taxigirl23 Nov 2, 2023 om 11:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zeg nergens dat het een slechte service is of wel? En ik ben voor de eerste keer hier ingelogd, weet nog niet hoe ik alles kan terugvinden.Vind het juist een goede service, dat ze kosteloos andere maat sturen en ik de andere mag houden. Wil alleen mensen er op wijzen,dat de maten echt heel heel klein uitvallen!

Gr
door Grunn1 Nov 2, 2023 om 11:52
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Dat weten de mensen wel want daar wordt al jaren voor gewaarschuwd.
Misschien is het beter om zelf eerst te onderzoeken hoe en waar je iets veilig kan bestellen.

sira
door sira Nov 2, 2023 om 12:44
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Ik zeg dat ook nergens, maar Moluvo ziet u graag weer terug en als u het ondergoed terugstuurt, is er maar een hele kleine kans dat het in China aankomt. Bovendien is terugsturen duur. Een paar nieuwe slips toesturen is voor Moluvo goedkoper.

U heeft nu € 29,99 betaald. Bij AliExpress kosten (per 3 stuks) van dezellfde slips € 8,77.

En wat betreft uw goede bedoeling om anderen te waarschuwen, heeft geen enkele zin, want er wordt al zeker 5 jaar voor gewaarschuwd. U heeft al die waarschuwingen ook gemist.

Consumenten zien alleen VAN € 120,- VOOR € 29,99, BESPAAR € 90,01.
Voor € 120,- moeten het haast wel designslips zijn van Louis Vouitton of Prada, maar het komt gewoon van AliExpress/Alibaba met een hele vette winst en wel zo'n vette winst dat je niet meer van betrouwbaar kunt spreken.

marita5
door marita5 - Nov 2, 2023 om 11:50
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Taxigirl23 ,

Beetje vreemde gang van zaken vind ik

Geen vreemde gang van zaken , opletten waar u koopt .

N.a.v uw reactie ,

Spullen komen uit China , normaal dat deze klein uitvallen .

Adres Moluvo.com

  • Adres: 1st Floor, No. 68 Tongyi Road, Zhuangshi Avenue, Zhenhai District
  • Stad: Ningbo
  • Postcode: 315000
  • Provincie: Zhejiang
  • Land: China
  •

  • DOOR TAXIGIRL23 NOV 2, 2023 OM 11:41
    ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

    Ik zeg nergens dat het een slechte service is of wel? Vind het juist een goede service, dat ze kosteloos andere maat sturen en ik de andere mag houden. Wil alleen mensen er op wijzen,dat de maten echt heel heel klein uitvallen!

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 2, 2023 om 15:33
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Hoop dat het voor u opgelost wordt zodat u weer met deze zaak verder kunt, bedankt voor de waarschuwing.

sira
door sira Nov 2, 2023 om 17:51
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Alles is wel veel duurder bij Moluvo in vergelijking met AliExpress :-))

Taxigirl23
door Taxigirl23 Nov 6, 2023 om 11:41
2 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas, eerste keer nieuw ondergoed gestuurd, grotere maat, nu krijg ik 10% terug van de aankoopsom???
Dat was iets van rond de € 30!!
Terug sturen doen ze niet aan!!!

Topantwoord

atlas1302
door atlas1302 - Nov 2, 2023 om 21:04
341 Antwoorden / 13 Vragen

Ik ging altijd lekker naar zeeman, betaalbaar en goed zittend rond buik, benen en bips.Vast ook wel iets voor de dames.

Taxigirl23
door Taxigirl23 Nov 6, 2023 om 11:40
2 Antwoorden / 1 Vragen

Menstratie ondergoed voor mannen? Bijzonder!

sira
door sira Nov 6, 2023 om 11:50
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Menstratie ondergoed voor mannen? Bijzonder!
Tegenwoordig sta ik nergens meer van te kijken, wat een gekte allemaal.... Geïsoleerde Gele Gezicht Met Ogen Omhoog En De Rode Wangen ...

Kruidvat heeft ook menstuatie ondergoed. Mijn ervaring met het ondergoed van Kruidvat is dat het van goede kwaliteit is.

atlas1302
door atlas1302 Nov 6, 2023 om 12:15
341 Antwoorden / 13 Vragen

Daarom schreef ik er ook bij, vast ook wel iets voor de dames !

sira
door sira Nov 7, 2023 om 20:35
2380 Antwoorden / 24 Vragen

Daarom schreef ik er ook bij, vast ook wel iets voor de dames

Taxigirl23
door Taxigirl23 - Nov 6, 2023 om 11:43
2 Antwoorden / 1 Vragen

Update! Ze kunnen niet voor de tweede keer nieuw ondergoed sturen.Enige optie is houden en 10%(!!??) van de aankoopsom terug krijgen???
Ik heb rond de € 30 betaald en krijg nu dus € 3 terug!?
Waardeloos dus.
Zit nu met 8 onderbroeken waar ik niks aan heb.

marita5
door marita5 Nov 6, 2023 om 12:39
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Op Trustpilot staan genoeg klachten :

Waarschuwing! Bestel hier niet!!!
De kledingmaten kloppen niet.
Als je wil retourneren kan dit alleen naar China voor €20-€40
Je kan 10%-20% terug krijgen van je aankoop bedrag en de rest ben je kwijt

https://nl.trustpilot.com/review/moluvo.com

We hebben vastgesteld dat dit bedrijf op een verkeerde manier Trustpilot-content weergeeft .