An
door Anne1952 Feb 20, 2024 om 16:32
Winkels & webshops

Plus supermarkt

Sinds afgelopen week heeft de Plus een nieuwe app en kan ik niet meer inloggen. Al van alles geprobeerd, App verwijderd, nieuw WW opgevraagd, terwijl ik de mijne niet kwijt ben en met de service contact gezocht. Er wordt wel op gereageerd, maar het schijnt onmogelijk te zijn om mijn account en gespaarde koopzegels terug te vinden. Voor de nieuwsbrief kunnen ze me nog wel vinden. Ik ben hier niet blij mee. Laatste mail was of ik tevreden was over de geboden service, nee dus.
De vraag is dus, hebben meer mensen dit en het misschien opgelost?

5836 13 Rapporteer
borg queen
door borg queen - Feb 20, 2024 om 16:46
128 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik kan zelfs niet meer inloggen op de gewone website via de PC. Scherm wordt grijzig en er verschijnt een blok midden im het beeld waar ik niets mee kan.

tenormin
door tenormin Feb 20, 2024 om 17:28
16871 Antwoorden / 108 Vragen

Vreemd, ik kan er zo weer in, na inloggen. Ook via de PC.

ni
door niceprice Feb 21, 2024 om 15:20
14 Antwoorden / 1 Vragen

Veel mensen hebben een ad blocker geïnstalleerd die ook problemen geeft met pop-ups op inlogschermen van site waar je wel de inhoud van wil zien. Een z.g.n. exceptie kan worden aangemaakt in de ad blocker extensie voor de desbetreffende site of tijdelijk de ad blocker helemaal uitzetten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 20, 2024 om 17:01
16888 Antwoorden / 202 Vragen
1

Kent u deze site waar u kunt zien of er bij superplus een storing is? https://storingschecker.nl/webshops/plus-supermarkt
 en ook pleeg een telefoontje met de Plus waar u winkelt of ga daarheen. Het lijkt mij dat men u dan ook daar kan helpen/addviseren. 

Bij nader bekijken van de site: er lijkt inderdaad sprake te zijn van storingen vanmiddag

tenormin
door tenormin Feb 20, 2024 om 17:29
16871 Antwoorden / 108 Vragen

Vreemd, ik kan zo inloggen, via PC.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 20, 2024 om 17:55
16888 Antwoorden / 202 Vragen

@TENORMIN, storingen kunnen ook meer regionaal zijn en volgens de curve op de site was er ook niet gedurende de gehele middag sprake van storing.

rj
door rjw Feb 20, 2024 om 19:43
3298 Antwoorden / 5 Vragen

Regionaal lijkt me niet. In een klein landje als Nederland zal een supermarkt geen geografisch gedistribueerde databases gebruiken. Maar het kan wel een storing zijn die slechts bepaalde accounts treft.

Mabelle
door Mabelle Feb 20, 2024 om 23:38
493 Antwoorden / 1 Vragen

Er was precies 1 melding op die storingschecker, dan spreek je niet over een storing. Staat er dus ook "er lijkt geen storing te zijn".

Topantwoord

sw
door swat1500 - Feb 20, 2024 om 17:30
3805 Antwoorden / 0 Vragen
11

Wellicht is uw telefoon te oud voor de nieuwe app. Draait uw telefoon op Android of Apple en welke versie wordt nog door de app ondersteund?
Kunt u nog wel inloggen via een laptop of PC?

ni
door niceprice Feb 21, 2024 om 15:16
14 Antwoorden / 1 Vragen

De appstore van de desbetreffende telefoon herkent of je besturingssysteem te oud en zal dus aangeven dat de app niet geschikt is voor de telefoon. Je kan het dus ook niet installeren. Tenzij je een z.g.n sideload doet. Ik verwacht niet dat dit het geval is.


wi
door wilhelmina59 - Feb 20, 2024 om 17:31
528 Antwoorden / 0 Vragen
1

Inloggen doe ik  al niet meer omdat de app niet goed werkt, alleen nog de aanbiedingen bekijken.
Ik laat niet bezorgen en reken af aan de kassa ipv de zelfscan.

ekiem
door ekiem - Feb 20, 2024 om 19:32
679 Antwoorden / 101 Vragen
1

Goedenavond,

Ik heb de Plus app inderdaad moeten upgraden en opnieuw geprobeerd in te loggen. 
In de eerste poging lukte dit niet, daarna wel. 
Oja mijn smartphone is uit 2018.

Heb wel een nieuw wachtwoord aan moeten maken

An
door Anne1952 - Feb 20, 2024 om 20:00
7 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik heb een pc van 1 jaar oud en 2 android telefoons van 1 en 3 jaar oud en op alledrie lukt het niet. Ook al contact met Plus en die vinden het heel vervelend, maar kunnen het blijkbaar niet oplossen.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 20, 2024 om 21:28
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Ook mijn reactie hier: ga naar een winkel van + en men zal u ongetwijfeld kunnen helpen.

emcede
door emcede - Feb 20, 2024 om 22:44
960 Antwoorden / 4 Vragen
0

Yep, zelfde probleem. Vrijdag gechat, nog niet alle accounts waren omgezet. Zojuist opnieuw geprobeerd en nu kan ik wel inloggen. In eerste instantie zijn de gespaarde punten niet zichtbaar maar na ever geduld is dat ook opgelost. Dus probeer het nog een keer of neem morgen contact op via de chat.

An
door Anne1952 Feb 21, 2024 om 13:33
7 Antwoorden / 2 Vragen

Dankjewel voor je reactie, net geprobeerd en het werkt weer op PC en 1 telefoon, wel de oudste en alleen als ik inlog via de e-mail met de wachtwoord aanvraag. sluit ik de e-mail en wil ik de app openen, krijg ik weer dat wachtwoord niet goed is. We blijven proberen, ooit komt het goed.

ka
door kaartendraak - Feb 21, 2024 om 11:57
185 Antwoorden / 2 Vragen
1

Goh ja, waren toch wel handig he, gewoon papieren zegels en boekjes?

rj
door rjw Feb 21, 2024 om 15:22
3298 Antwoorden / 5 Vragen

T.o.v. een enkele keer een storing blijven zegels en boekjes onhandig. Hoogstens leuk voor mensen die niets anders te doen hebben.

Me
door Meindo Feb 21, 2024 om 17:15
66 Antwoorden / Vragen

RJW. Het is ook zoveel werk en kost zoveel tijd om een paar zegeltjes in te plakken.

alexlinda
door alexlinda - Feb 21, 2024 om 13:00
2 Antwoorden / Vragen
0

Ik kan wel inloggen en mijn spaarsaldo klopt nog, uitbetalen lukte niet in winkel. Weten er zelf ook geen raad mee.

Janzegt
door Janzegt - Feb 21, 2024 om 13:40
140 Antwoorden / Vragen
1

Enige tijd terug was een soortgelijk iets bij Jumbo. Kon wel gewoon de klantenpas in de jumbo app scannen, maar kon het account niet benaderen. Ik heb contact gezocht met Jumbo en daar kreeg ik te horen dat ze niets konden doen. De klantenservice van de winkel kon ook niets doen, maar die vertelde me wel dat het leek dat accounts stapsgewijs werden overgezet. en idd, na ca 3 weken kon ik weer in mijn account en de complete historie was ook weer up-to-date. Misschien speelt hetzelfde ook bij Plus.

da
door daniellev - Feb 21, 2024 om 16:21
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb toevallig vanmiddag dezelfde klacht ingediend bij Plus. Al mijn (koop)zegels zijn verdwenen sinds se update. Zowel die voor het boodschappen pakket als ook de koopzegels. Lekker dus.

Mikske10
door Mikske10 - Feb 21, 2024 om 21:41
10 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ik ben al sinds november mijn koopzegels kwijt 
Die werden niet automatisch bijgeschreven wat wel de bedoeling is.
Ik bestel online mijn boodschappen.
Heb al tig keer telefonisch contact opgenomen met Plus klantenservice, maar ze krijgen het probleem niet opgelost.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

Ma
Martengeu - Jun 15, 2024 om 10:00
Winkels & webshops

Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.

Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.

Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g ... Lees meer

Bitterbleu
Bitterbleu - Jun 15, 2024 om 14:01
Geldzaken & recht

Vraag rechtsbijstandverzekering

Goedemiddag, zojuist heb ik een aangetekende brief ontvangen van FBTO over mijn rechtsbijstandverzekering. Ze stellen dat ik te vaak gebruik heb gemaakt van de rechtsbijstandverzekering. Ik heb inderdaad in korte tijd 2x een geschil gehad met een werkgever (onterecht ontslag) en 1x een kwestie met een aannemer. (een grote lekkage waar hij zich niet verantwoordelijk voor voelde). Nu geven ze in de ... Lees meer