fr
door frozen Jun 14, 2023 om 15:55
Winkels & webshops

Prijskaartje is goedkoper

heb bij bol  .com overhemd gekocht 34.99   via only en sons geleverd met factuur 34.99  maar op het prijskaartje staat 29.99 wat moet ik betalen

4971 13 Rapporteer
ne
door neodutchio - Jun 14, 2023 om 15:57
5156 Antwoorden / 12 Vragen

U moet betalen wat er overeengekomen is. En dat is de prijs waarop u uw keuze gemaakt hebt, dus online.

Bobby24
door Bobby24 - Jun 14, 2023 om 16:34
1 Antwoorden / Vragen

Gewoon terug sturen zonder opgaaf van reden, u krijgt uw geld terug.

Mabelle
door Mabelle - Jun 14, 2023 om 16:39
427 Antwoorden / 1 Vragen

Je moet 34,99 euro betalen, daar heb jij hem voor gekocht. Ik vermoed dat Only & Sons 5,00 euro bezorgkosten verwerkt in zijn verkoopprijs, dat is niet verboden.

rj
door rjw Jun 14, 2023 om 19:20
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Dat klopt, als je bij resellers koopt via bol.com betaal je nooit verzendkosten, dus is het vaak wat duurder. Grote kans dat als je direct bij Only&Sons boekt, je 29,99 voor het shirt betaalt en minstens 5 euro verzendkosten.

Mabelle
door Mabelle Jun 14, 2023 om 20:32
427 Antwoorden / 1 Vragen

Even gekeken: als je bij Only&Sons zelf besteld, zijn de verzendkosten 3,95. Hij kan dus 1,05 verdienen door te retourneren en opnieuw te bestellen bij O&S.;-))

ka
door kaartendraak Jun 16, 2023 om 11:23
182 Antwoorden / 2 Vragen

Portokosten horen apart vermeld te zijn. Als op het artikel een lagere prijs staat moet je klagen bij Bol en kijken of zij jou korting kunnen/willen geven, heb ik aleens gehad of anders het artikel retour sturen. En niet via die Billy chat of hoe ze het ook noemen doen, gewoon via de klantenservice mail, zodat je het ook zwrat op wit hebt.

Janzegt
door Janzegt Jun 16, 2023 om 12:06
127 Antwoorden / Vragen

Kaartendraak, TS heeft bij Bol.com gekocht en deze publiceert altijd de porto kosten. Het gaat hier om het feit dat TS iets besteld heeft en bij ontvangst bleek dat er een ander prijskaartje op staat. En daar is niets verkeerd aan.

Gr
door Grunn1 Jun 16, 2023 om 18:35
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Wat je vermoedens zijn zijn jouw vermoedens en niet meer dan dat

1paul
door 1paul - Jun 14, 2023 om 17:01
3155 Antwoorden / 0 Vragen

de overeengekomen prijs uiteraard, al staat niemand in de weg als u dit aankaart bij de verkoper en vraagt om de prijs van het kaartje te betalen, wil verkoper hieraan niet meewerken staat het u vrij het produkt, zonder opgaaf van redenen te retourneren!!

Iv
door Ivo W - Jun 14, 2023 om 18:58
729 Antwoorden / Vragen

Aan u is voorafgaand aan de aankoop een prijs van €34,99 gecommuniceerd en daarmee bent u akkoord gegaan. Dus dat is de prijs die u moet betalen.

Voortaan toch maar wel weer lekker in de stad gaan winkelen.

mo
door mof - Jun 16, 2023 om 10:40
3619 Antwoorden / 3 Vragen

U moet betalen wat u aangeboden is op het internet. Die tien euro zijn bijvoorbeeld om verzendkosten te dekken. Of verzekering tegen retour.
U betaalt wat een ander vraagt, niet waarvoor een ander het heeft ingekocht.
Als u het niet heeft gedragen kunt u het nog retourneren en uw geld terugontvangen, trouwens

in
door intel08 - Jun 16, 2023 om 10:56
20 Antwoorden / 2 Vragen

Dit is normaal en gebruikelijk, dat zit namelijk zo:

Only & Sons is de leverancier van het product, en verkoopt via Bol.com dat als verkooplatform dient.

Het overhemd kost 29,99 euro bij Only & Sons. Als u het direct via die webshop besteld, betaalt u nog verzendkosten. Dus dan wordt het 29,99 euro voor het overhemd plus 4,99 verzendkosten, maakt samen 34,98 euro. Bol.com biedt echter "gratis" verzenden aan bij een bedrag boven de 20 euro en vragen dit ook van leveranciers die Bol.com als verkoopplatform gebruiken. Wat doet de leverancier om dit te omzeilen? Die berekent de verzendkosten door in de verkoopprijs waardoor het product "gratis" wordt verzonden volgens de richtlijnen van Bol.com maar zij geen verlies maken omdat ze het toch aan de klant doorberekenen. U betaalt de prijs die wordt aangegeven bij bestelling. U gaat daarmee akkoord door op de bestel knop te drukken. Het is een illusie om te denken dat verzending "gratis" is. Dit kost altijd geld, alleen soms wordt het aan u doorberrekend en soms neemt de verkoper dit voor zijn rekening.

Mag dit? Ja. Bent u het er niet mee eens? U kunt altijd weer retourneren. Als u via de leverancier zelf bestelt bent u echter niet goedkoper uit. Wilt u verzendkosten helemaal vermijden, dan kunt u beter de fysieke winkel opzoeken.

Mabelle
door Mabelle Jun 16, 2023 om 13:48
427 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, en? Het mag gewoon, prijzen zijn vrij en wat de gek er voor over heeft.

Gr
door Grunn1 Jun 16, 2023 om 18:30
1427 Antwoorden / 18 Vragen

@mabelle, dat is toch precies wat intel08 schrijft.

an
door annefslik - Jun 16, 2023 om 10:57
6 Antwoorden / 1 Vragen

Goedemorgen  .
.
Dit is omdat deze firma's last hebben van die besmettelijke en enge -9- ziekte !!
.
Een voorbeeld : we staan in een grote winkel met electronica en we zien een camera van 1399.99 en ik zeg tegen mijn vrouw - dat is 1400 euro en deze lijkt mij wel wat .
Staat er verkoperij en die verbetert mij want hij zegt " nee mijnheer , deze kost géén 1400 euro maar SLECHTS ( en dan voluit) Een Duizend Drie Honderd en Negen en Negentig EURO cent ................................
.?

ne
door neodutchio Jun 16, 2023 om 12:00
5156 Antwoorden / 12 Vragen

Wat heeft dat met de vraag van TS te maken?

Mabelle
door Mabelle Jun 16, 2023 om 16:04
427 Antwoorden / 1 Vragen

1x is leuk, 2x is oervervelend.

Mabelle
door Mabelle - Jun 16, 2023 om 13:47
427 Antwoorden / 1 Vragen

@Kaartendraak: verzendkosten staan ook netjes vermeld hoor, zie afbeelding. Willekeurig overhemd van O&S gekozen.

Er reageren hier weer allerlei mensen die waarschijnlijk nog nooit of zelden iets online kopen.

Gr
door Grunn1 Jun 16, 2023 om 18:34
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Er staat toch heel duidelijk inclusief verzendkosten en niet wat het kost zonder verzendkosten.
Zeker zelf nog nooit online gekocht.

Mabelle
door Mabelle Jun 17, 2023 om 01:51
427 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, 34,99 incl. verzendkosten. Niet 29,99 incl. verzendkosten. Zo geven ze bij Bol aan dat in genoemde prijs verzendkosten zitten. Dit staat o.a. op Bol: * *Partners die hun artikelen verkopen via bol.com, bepalen zelf de verkoopprijs. Soms verwerken ze daar verzendkosten in. In dat geval betaal je ook als Select-lid deze verzendkosten.

Ge
door Gea123 - Jun 16, 2023 om 15:43
15 Antwoorden / Vragen

Neem contact op met bol com

Mabelle
door Mabelle Jun 16, 2023 om 16:03
427 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een onzin. Bol.com doet niks met die klacht. De verkoper mag zijn eigen prijs bepalen. Al vraagt hij 200 euro voor dat overhemd.

ja
door jan24 - Jun 16, 2023 om 17:00
109 Antwoorden / 4 Vragen

Flauwe opmerking, dan maar in de stad kopen.
Recent een broek online gekocht voor 60 euro. Bij ontvangst zat er een prijskaartje aan van 50 euro. Even gemaild met de winkel. Was nog een broek uit de oude  voorraad met de oude prijs, binnen no time 10 euro retour op mijn bankrekening.
Vaak ook een kwestie hoe fatsoenlijk je iets aankaart of meteen hoog van de toren begint te blazen.
Waarmee ik TS  niet bedoel.

mahadma
door mahadma - Jun 16, 2023 om 22:20
11544 Antwoorden / 51 Vragen

U heeft het artikel besteld, en betaald, 34,99. Blijkt een oud prijskaartje aan te zitten wat € 5 lager is. U gaat het artikel terugsturen, kost ook weer geld (het heen sturen kost ook geld/verpakking/porto/tijd. Dan wordt die 34,99 weer aan u overgemaakt wat ook weer tijd en geld kost. U gaat het opnieuw bestellen, kost dan weer 34,99 met deze keer een kaartje van 34,99 ........... hoeveel tijd en geld (onnodig) kost dit tewrijl u dan toch 34,99 betaalt, als het nog leverbaar is ......

sinypots
door sinypots - Jun 20, 2023 om 07:54
55 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien is het toch handig om lokaal, dichtbij huis te winkelen? Zo steun je (ook nog) de plaatstelijke  middenstand. Vlgs mij duurt het niet lang meer, dat je (hogere) bezorgkosten moet betalen.