Prijsverschillen
Het valt me tegenwoordig op dat op mijn kassabonnetje soms andere (hogere) bedragen verschijnen dan aangegeven bij het schrap. bv. vandaag kocht ik bij de AH een naanbrood: bij het schrap stond 1,59, op de kassabon 2,29. Het valt me op, maar voor die 0,70 laat ik het er maar bij zitten. Ik erger me er echter wel aan. Wat doet U?
Bij A.H. kan het zijn dat u de bonusprijs heeft gezien. Zo niet, kunt u het verschil gewoon terughalen bij de informatiebalie/counter. Zelfs voor 0,01 cent verschil kunt u dat daar zonder problemen terughalen.
Ik heb het wel eens bij Bas van der Heyden gehad bij hondevoer , het scheelde veel dus toen ik het zag heb ik tegen de cassiere gezegd dat het bordje verkeerd stond en dat ik het artikel niet wou hebben. De cassiere haalde het artikel er af en gaf me nog gelijk ook en vroeg of ik het goedkopere artikel wou hebben of dat ze het zo moest laten.
Als u uw bonuskaart aan de cassiere heeft gegeven, dan kan het verschil niet met de bonusprijs te maken hebben gehad en dan stond het kaartje verkeerd.
Ik heb er een tweede natuur van gemaakt om tijdens het inpakken bepaalde producten te controleren. Er worden namelijk heel veel fouten gemaakt bij reclame en of afgeprijsde artikelen. Als ik het artikel koop omdat het is afgeprijsd wil ik ook het voordeel hebben anders had ik het niet gekocht. Een kwestie van principe.
ik vermeld het wel. meestal doen ze wel het wel met u verrekenen. Als u het vermeld aan het personeel kunnen ze dit veranderen zodat de klanten die na u komen niet met hezelfde zitten
het beste is dat je toch even naar een verkoper gaqt om dit even te laten checken om in het vervolg dit niet meer voor te laten komen je hebt het recht om daar over te praten anders blijft dit voor komen als niemand er iets aan doet
Het gebeurd heel vaak en dan ook vooral aan het begin van de week. Reclameprijzen zijn dan vaak niet (allemaal) al doorgevoerd in de kassa's.
Ik ga altijd terug naar de kassa of klantenservice om het verschil terug te krijgen. Ik heb nog in geen enkele winkel meegemaakt dat ze daar moeilijk over doen.
altijd gaan klagen anders betaalt iedereen teveel. Boven dien hoor je het verschil terug te krijgrn
Hallo
Zelf werk ik in de supermarkt-wereld. Bij elke super zijn ze verplicht om de prijs van het prijskaartje aan te houden. Dus gelijk inspringen of naar de klantenservice gaan. Ook al is het een bonusaanbieding!
Suc6
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis
Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg
...
Lees meer
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer