Printerpix bestelling komt niet, uren kwijt aan klantenservice
Ik heb in februari 2020 een bestelling van 5 dekens geplaatst bij Printerpix. Na 2 maanden had ik nog niets ontvangen en stond mijn bestelstatus nog steeds op afronden van productie. Ik ben begonnen met proberen in contact te komen met de klantenservice via de chat. Je komt bijna altijd in een wachtrij terecht waarna je soms een dik uur moet wachten voor je iemand "te spreken" krijgt. Regelmatig wordt halverwege het wachten echter de verbinding verbroken of spreken ze helemaal niet tegen je en kun je opnieuw beginnen. Ik heb op deze manier al uren achter de computer doorgebracht. Op mails wordt niet geantwoord (behalve een standaard mail dat ze het druk hebben) en via facebook bereik ik ook niets.
Inmiddels heb ik na heel veel uren in de chat te "hangen" 3 dekens ontvangen. Op de laatste 2 wacht ik nog steeds en iedere keer krijg ik een ander antwoord, ze komen er snel aan, je moet eerst een mail sturen, ik geef het door aan de productie etc etc.
Ik heb hier nu al zoveel tijd in gestopt, ik ben er helemaal klaar mee.
Overigens verbaasd het mij dat ik bij kassa niet meer klachten zie, via trustpilot zijn er enorm veel mensen te vinden die verre van tevreden zijn (soms ontvangen mensen na maanden iets, is het van iemand anders!). De manier die ze gebruiken om aan een goed uitziend review cijfer te komen is door aan het einde van een chat te vragen of je een review wilt achterlaten met de naam van de medewerker die je geholpen heeft erin (die namen zijn volgens mij fictief want het is altijd Robert, Patricia, Jessica, Viviana en nog een paar namen). Al die reviews zijn dus op verzoek van Printerpix. Uiteraard vragen ze dat alleen als ze denken dat je tevreden bent. Vaak wordt je dan met een kluitje in het riet gestuurd "ze worden snel opgestuurd" en denk je dat het is opgelost! Helaas.
Hallo Mifa ,
Dit bedrijf is gevestigd in Londen :
PrinterPix
London, UK
HA1 2EN
Tel nr; +44 844 567 8228
Ma / tm Vrijdag van 10.00 - 19.00
Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regels ,
https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op
Of met de eigenaar van de site ,
https://www.ceoemail.com/s.php?id=ceo-81664
Voor de volgende keer(ongeacht welke website). eerst naar beneden scrollen en kijken naar de voorwaarden, vestigingsadres,contact, ed. Scheelt een berg frustraties.
En inderdaad ECC contacten.
Een bedrijf dat de zaken niet op orde heeft, in ieder geval niet in de communicatie.
Nog wachten is het enige dat rest.
Robert, Patricia, Jessica, Viviana zijn overigens normale, bestaande namen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer