Mi
door MiFa Jun 22, 2020 om 17:09
Winkels & webshops

Printerpix bestelling komt niet, uren kwijt aan klantenservice

Ik heb in februari 2020 een bestelling van 5 dekens geplaatst bij Printerpix. Na 2 maanden had ik nog niets ontvangen en stond mijn bestelstatus nog steeds op afronden van productie. Ik ben begonnen met proberen in contact te komen met de klantenservice via de chat. Je komt bijna altijd in een wachtrij terecht waarna je soms een dik uur moet wachten voor je iemand "te spreken" krijgt. Regelmatig wordt halverwege het wachten echter de verbinding verbroken of spreken ze helemaal niet tegen je en kun je opnieuw beginnen. Ik heb op deze manier al uren achter de computer doorgebracht. Op mails wordt niet geantwoord (behalve een standaard mail dat ze het druk hebben) en via facebook bereik ik ook niets.

Inmiddels heb ik na heel veel uren in de chat te "hangen" 3 dekens ontvangen. Op de laatste 2 wacht ik nog steeds en iedere keer krijg ik een ander antwoord, ze komen er snel aan, je moet eerst een mail sturen, ik geef het door aan de productie etc etc.

Ik heb hier nu al zoveel tijd in gestopt, ik ben er helemaal klaar mee.

Overigens verbaasd het mij dat ik bij kassa niet meer klachten zie, via trustpilot zijn er enorm veel mensen te vinden die verre van tevreden zijn (soms ontvangen mensen na maanden iets, is het van iemand anders!). De manier die ze gebruiken om aan een goed uitziend review cijfer te komen is door aan het einde van een chat te vragen of je een review wilt achterlaten met de naam van de medewerker die je geholpen heeft erin (die namen zijn volgens mij fictief want het is altijd Robert, Patricia, Jessica, Viviana en nog een paar namen). Al die reviews zijn dus op verzoek van Printerpix. Uiteraard vragen ze dat alleen als ze denken dat je tevreden bent. Vaak wordt je dan met een kluitje in het riet gestuurd "ze worden snel opgestuurd" en denk je dat het is opgelost! Helaas.

1673 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 22, 2020 om 17:39
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mifa ,

Dit bedrijf is gevestigd in Londen :

Adres :
PrinterPix
Suite 1, Congress House, 14 Lyon Road, Harrow
London, UK
HA1 2EN

Tel nr;  +44 844 567 8228
Ma / tm Vrijdag van 10.00 - 19.00

Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regels ,

https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op

Of met de eigenaar van de site ,

https://www.ceoemail.com/s.php?id=ceo-81664

va
door vanlotjegetikt - Jun 23, 2020 om 08:00
809 Antwoorden / Vragen

Voor de volgende keer(ongeacht welke website). eerst naar beneden scrollen en kijken naar de voorwaarden, vestigingsadres,contact, ed. Scheelt een berg frustraties.
En inderdaad ECC contacten.

Tr
door Trostomaat - Jun 23, 2020 om 11:06
239 Antwoorden / Vragen

Een bedrijf dat de zaken niet op orde heeft, in ieder geval niet in de communicatie.
Nog wachten is het enige dat rest.

Robert, Patricia, Jessica, Viviana zijn overigens normale, bestaande namen.