Problemen met Boutique Deco, zijn er meer mensen met dit?
Eind december 2022 en begin januari 2023 een TV meubel, een salontafel en een wandkast besteld bij Boutique Deco.
Tv meubel was er vrij vlot maar de rest is nog steeds niet gearriveerd.
Verschillend chats en berichten gestuurd en steeds de "verwondering" aan de andere kant: "Is het nog niet gearriveerd?", "We gaan dit navragen bij onze leverancier".
We horen in het vervolg niets meer van deze winkel.
Worden al maanden aan het lijntje gehouden en krijgen nul informatie.
Stuur ze een sommatie per brief en gelijke email dat u binnen 14 dagen het betelde geleverd wil hebben en dat u anders de aankoop ontbindt.
Via deze link kunt u contact via een formulier opnemen met het bedrijf.
Of per mail: klantenservice@boutiquedeco.nl
https://www.boutiquedeco.nl/Klantenservice
Annuleer de rest vd bestelling en eis binnen 14 dagen je geld retour. Na zo'n 6 maanden en standaard flut antwoorden, heb je wel lang genoeg gewacht.
Boutique Deco valt onder DeVe Company (= [edit - red.]
DeVe Company / BOUTIQUE DECO - Gifts & Interior / [edit naam - red.] Entertainment / De Woonfabrique / De Woonfabrique [edit naam - red.]
Probeer eens contact te krijgen via zijn LinkedIn of Insta account.
Dan stelt u een finale termijn en gaat u als na die termijn nog geen levering heeft plaatsgevonden de overeenkomst ontbinden en eventueele aanbetalingen terug vorderen.
Aan ervaringen van anderen heeft u niets.
Hallo Werner Hermann ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-niet-tevreden/aankoop-niet-geleverd
Begin maart dit jaar een eet- en een salontafel besteld bij Boutique Deco.
Na meerdere keren beloofd te hebben het te leveren hadden ze elke keer weer een smoes om het niet te doen. Ze gaven alles en iedereen de schuld .
Uiteindelijk hebben ze de bestelling geannuleerd en beloofde ze het geld terug te storten
Hier weer hetzelfde verhaal.
Bij bellen naar Boutique Deco kreeg ik ook een bandje te horen van De Woonfabrique . Dit bedrijf is dus ook van hun.
[edit naam - red.] was degene die wij vaak aan de lijn kregen en de mooiste smoezen had
Wij zijn ook naar De Woonindustrie in Nieuwegein geweest, want daar zouden ze dus een showroom hebben.
Dus niet!
Navraag gedaan bij De Woonindustrie en daar gaven ze aan dat wij niet de eerste waren die op zoek waren naar Boutique Deco.
Ook gaven ze aan het bedrijf helemaal niet te kennen
Wij blijven doorgaan totdat wij ons geld krijgen
zie de oproep van Gerja in dit forum om je aan te sluiten bij de appgroep
Hallo Werner, doe aangifte! Wij zijn helaas ook gedupeerden van [edit naam - red.], die via Boutique Deco en De Woonfabrique aan internetfraude doet. Door de goede google reviews (die achteraf nep blijken te zijn) en het hebben van een showroom (die niet blijkt te bestaan) zijn wij er ingetrapt. Bij alle gedupeerden gebeurt hetzelfde; je koopt en betaalt online, er komt geen levering, contact krijgen gaat moeilijk en als het lukt krijg je valse beloftes, na heel veel maanden en bij online klachten belooft [edit-red.] te crediteren, maar daarna volgen de smoezen over waarom het niet teruggestort kan worden. Wij hebben nog niks retour en zijn 5 maanden bezig. Zijn webwinkelkeurmerk is hij kwijt; hij gebruikt hun logo oneigenlijk; daar onderneemt stichting webwinkelkeurmerk stappen tegen. Op consumentenforums (zoals klachtkompas) reageert [edit-red.] ineens wel, maar opnieuw met loze beloftes en mooi weer spelen. Er zijn genoeg klanten die het op een gegeven moment laten zitten en dat is zijn verdienmodel. Pure diefstal. Wij hebben aangifte gedaan en raden iedereen aan dit te doen. De politie kan de aangiftes bundelen en dat helpt het onderzoek en ook na veroordeling de strafeis gezien de omvang van het aantal gedupeerden en bedrag waarmee hij mensen oplicht. Naast de aangifte een fraude melding doen bij Mollie (het betaalsysteem dat hij gebruikt), belastingdienst (hij gebruikt een BTW nummer dat niet bestaat!), incassobureau en advocaat inschakelen om je geld terug te krijgen. Als je heel lastig wordt betaalt hij soms terug is de ervaring van andere gedupeerden; hij stelt vervolgens eis dat je online je klachten terugneemt.
Ik heb ook aangifte gedaan. Ik vrees dat we naar onze centen kunnen fluiten, maar het zou mooi zijn als de aangiftes gebundeld worden en het bedrijf wordt aangepakt voor deze oplichtingspraktijken.
Update over deze zaak; er zijn inmiddels meerdere aangiftes gedaan tegen [edit naam - red.] De vele gedupeerden die hun geld terugvragen bij hem krijgen nu als antwoord dat hij failliet zou zijn en in een schulsaneringstraject zit. Er is echter helemaal geen registratie van faillissement of schuldsanering bij de rechtbank! Dit kun je hier checken: bij het Centraal Insolventieregister van de Rechtbank. Zijn KVK is 77979192, naam van het bedrijf is DeVe Company met www.boutiquedeco.nl en www.dewoonfabrique.nl als nevenvestigingen (beiden zijn vandaag offline gehaald).
Gedupeerden berichten dat hij failliet zou zijn is opnieuw een truc van deze oplichter om er met het geld vandoor te kunnen gaan. En het gaat inmiddels om heel veel geld gezien het grote aantal gedupeerden die ieder voor honderden euro's per persoon zijn opgelicht. Pas als je officieel bericht krijgt van een curator, bewindvoerder of zijn faillissement en schuldsanering bij de rechtbank geregistreerd is is het een feit. Doe aangifte, stuur een incassobureau, deurwaarder, advocaat, maar geef niet op; dat is precies waar dit soort oplichters op rekenen; dat mensen op den duur de strijd staken.
@paul36 , Op de site van boutiquedeco.nl staat dit vermeldt :
Het spijt ons ten zeerste om u te moeten informeren dat wij momenteel niet langer aan onze financiële verplichtingen kunnen voldoen.
Dit is een uitdagende tijd voor ons bedrijf, maar we hebben de nodige stappen ondernomen om dit probleem aan te pakken.
Binnenkort ontvangt u meer gedetailleerde informatie over hoe dit traject ons zal beïnvloeden en wat dit betekent voor de dienstverlening die
u van ons gewend bent.
We begrijpen dat dit mogelijk vragen bij u oproept, maar we willen u vragen nog even geduldig af te wachten tot we alle benodigde informatie hebben verzameld. Zodra deze informatie beschikbaar is zullen wij dit op onze website plaatsen en u informeren.
Uw tevredenheid staat voorop, en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat deze situatie zo min mogelijk invloed heeft op uw ervaring
als gewaardeerde klant. We hopen dan ook op uw begrip en medewerking terwijl we deze uitdaging aangaan.
Met vriendelijke groet,
Team Boutique deco
Wij hopen u snel van meer informatie te kunnen voorzien, wacht dit even af en houd onze website in de gaten voor meer informatie
Hier de link ,
https://www.boutiquedeco.nl/
Ook de site dewoonfabrique is nog online , https://www.dewoonfabrique.nl/
Herkenbaar verhaal. Wij hebben een maand geleden hier een vloerkleed besteld en betaald en krijgen ook geen reactie op mails of chat.
Naar aanleiding van meerdere berichten en reviews van de afgelopen week hierover van soortgelijke verhalen zijn we over gegaan op in gebreke stelling en hebben wij aangifte gedaan.
zie de oproep van Gerja in dit forum om je aan te sluiten bij de appgroep
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel
Beste Kassa,
Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.
Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een
...
Lees meer
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op
De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:
"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06."
Zie hier bijvoorbeeld
...
Lees meer
Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?
7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges.
In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.
Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld.
Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad!
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer