Problemen met levering Woonfabrique
24 April heb ik telefonisch contact gehad met de Woonfabrique of de tafels op voorraad waren en ze snel geleverd konden worden, het antwoord was ja, daarna heb ik mijn bestelling geplaats.
Na enkele weken telefonisch contact proberen op te nemen wat niet mogelijk was want iedere kreeg ik een bandje met we zijn op moment niet aanwezig spreek Uw bericht in en wij bellen U zo spoedig mogelijk terug en dat ging vele malen zo.
Daarna met de chat geprobeerd die zeiden zet het maar op de mail ze gingen het uitzoeken de order was nog niet in behandeling genomen, we gaan het zo spoedig mogelijk voor U in orde brengen, na een week nog niets gehoord weer contact gezocht waarop werd gezegd die tafels zijn allang geleverd, Pardon zegt mij dan maar eens wanneer en waar ?
We gaan het uitzoeken waar het fout is gegaan, weer gewacht tot ik maar weer eens ging bellen, en ja ik kreeg ene [edit naam, redactie] aan de lijn met een heel verhaal sorry maar we gaan het in orde maken voor U wij zijn nog niet zolang bezig dus er kan wel eens wat mis gaan,ik had er totaal geen vertrouwen meer in en heb dat hem ook verteld waarna hij boos en agressief werd.
De andere dag kreeg ik een mail dat ze niet meer aan de financiele verplichtingen kunnen voldoen en een trajact van schuldsanering in gaan, of ik a.u.b. geduld wilde hebben en geen actie wilde ondernemen, want ze willen graag proberen om het op een nette mannier op te lossen, hier geloof ik niets van als ik de vele revieuws lees die [edit naam, redactie] is een grote oplichter.
Ik heb reeds aangifte gedaan bij ACM consumentenwijzer en bij de Politie. Hij moet zich diep schamen
Hallo De Woonfabrique ,
De site is uit de lucht .
Veel klachten , de goede ervaringen zijn nep revieuws ,
https://www.google.nl/search?q=de+woonfabrique+reviews&source=hp&ei=XwGjZKqyEqWF9u8PipCJgAs&iflsig=AD69kcEAAAAAZKMPb7-lMispDjtwD7wtKcFUIntoestK&oq=De+Woonfabrique+&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAEYADIFCAAQgAQyBggAEBYQHlCFEFiFEGCKK2gBcAB4AIABX4gBX5IBATGYAQCgAQKgAQGwAQA&sclient=gws-wiz#lrd=0x47c5e99bf6ee6517:0x43aee91510e63b61,1,,,,
https://www.klacht.nl/de-woonfabrique/klacht/product-nooit-geleverd-en-onbereikbaar/
De woonfabrique is permanent gesloten .
Waar heeft u die site van de Woonfabrique gevonden, toch niet op social media, want ik had er nog nooit van gehoord.
Boutique Deco en de Woonfabrique staken hun werkzaamheden.
1-07
Later deze week zullen de gegevens bekend worden gemaakt waar u als klant zich kunt melden.
Deze persoon zal met u de mogelijkheden bespreken en de nodige afspraken gaan maken.
28-06
Wegens financiële redenen zijn wij helaas genoodzaakt onze diensten en werkzaamheden te staken.
Later zal er meer informatie beschikbaar komen waar u zich kunt melden en wat de vervolgstappen zullen worden.
Houd onze website in de gaten, er komt meer informatie beschikbaar.
https://www.boutiquedeco.nl/
De Woonfabrique is van dezelfde eigenaar als Boutique Deco; beiden van [edit naam, red.] die via deze webshops op grote schaal aan oplichting doet. Door nepreviews en een zogenaamde showroom die helemaal niet bestaat heeft hij gedupeerden misleid. Ook de zogenaamde klantenservice waar je met Sonja of Sandra te maken krijgt is hij zelf. De beide webshops vallen onder DeVe Company uit Haarlem, zijn eenmanszaak. Toen Boutique Deco bekend werd als onbetrouwbaar is hij De Woonfabrique gestart. Nu zijn ze beiden uit de lucht met het verhaal dat hij failliet is en in schuldsanering zit en dat gedupeerden even geduld moeten hebben. Doe dat niet; doe aangifte, onderneem actie! Er is geen faillissement of schuldsanering geregistreerd bij de rechtbank. Ook dit is weer een truc om de slachtoffers op afstand te houden en er met het geld vandoor te gaan. Check voor dit soort info de instanties, het insolventie register. Indien er een faillissement of schuldsanering is mag de betrokkene zelf helemaal geen contact meer opnemen en ligt alles bij een curator / bewindvoerder. Dus trap er niet in en doe aangifte.
Nog steeds verbaasd over het feit dat men eerst koopt en dan pas gaat kijken of... Vul de rest zelf maar in.
Wie houdt bij de hoeveelste dit topic is??
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/problemen-met-boutique-deco-zijn-er-meer-mensen-met-dit Zie dit topic voor een oproep je aan te sluiten bij een app groep van gedupeerden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel
Beste Kassa,
Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.
Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een
...
Lees meer
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op
De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:
"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06."
Zie hier bijvoorbeeld
...
Lees meer
Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?
7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges.
In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.
Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld.
Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad!
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer