De
door De Woonfabrique Jul 3, 2023 om 18:27
Winkels & webshops

Problemen met levering Woonfabrique

24 April heb ik telefonisch contact gehad met de Woonfabrique of de tafels op voorraad waren en ze snel geleverd konden worden, het antwoord was ja, daarna heb ik mijn bestelling geplaats.
Na enkele weken telefonisch contact proberen op te nemen  wat niet mogelijk was want iedere kreeg ik een bandje met we zijn op moment niet aanwezig spreek Uw bericht in en wij bellen U zo spoedig mogelijk terug en dat ging vele malen zo.
Daarna met de chat geprobeerd die zeiden zet het maar op de mail ze gingen het uitzoeken de order was nog niet in behandeling genomen, we gaan het zo spoedig mogelijk voor U in orde brengen, na een week nog niets gehoord weer contact gezocht waarop werd gezegd die tafels zijn allang geleverd, Pardon zegt mij dan maar eens wanneer en waar ?
We gaan het uitzoeken waar het fout is gegaan, weer gewacht tot ik maar weer eens ging bellen, en ja ik kreeg ene [edit naam, redactie] aan de lijn met een heel verhaal sorry maar we gaan het in orde maken voor U wij zijn nog niet zolang bezig dus er kan wel eens wat mis gaan,ik had er totaal geen vertrouwen meer in en heb dat hem ook verteld waarna hij boos en agressief werd.
De andere dag kreeg ik een mail dat ze niet meer aan de financiele verplichtingen kunnen voldoen en een trajact van schuldsanering in gaan, of ik a.u.b. geduld wilde hebben en geen actie wilde ondernemen, want ze willen graag proberen om het op een nette mannier op te lossen, hier geloof ik niets van als ik de vele revieuws lees die [edit naam, redactie] is een grote oplichter.
Ik heb reeds aangifte gedaan bij ACM consumentenwijzer en bij de Politie. Hij moet zich diep schamen

1732 9 Rapporteer

Ja
door JannyBoe - Jul 3, 2023 om 18:35
570 Antwoorden / Vragen

Hallo, hier een topic op deze site waarin De Woonfabrique ook voorkomt.
Als de inhoud allemaal klopt dan is het verre van in de haak vrees ik.

mahadma
door mahadma - Jul 3, 2023 om 18:36
11706 Antwoorden / 51 Vragen

Iets voor alberto stegeman?

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 3, 2023 om 19:18
7341 Antwoorden / 3 Vragen
sira
door sira - Jul 3, 2023 om 19:51
2521 Antwoorden / 24 Vragen

Waar heeft u die site van de Woonfabrique gevonden, toch niet op social media, want ik had er nog nooit van gehoord.

Mabelle
door Mabelle - Jul 3, 2023 om 20:12
581 Antwoorden / 1 Vragen

Boutique Deco en de Woonfabrique staken hun werkzaamheden.

1-07
Later deze week zullen de gegevens bekend worden gemaakt waar u als klant zich kunt melden.
Deze persoon zal met u de mogelijkheden bespreken en de nodige afspraken gaan maken.

28-06
Wegens financiële redenen zijn wij helaas genoodzaakt onze diensten en werkzaamheden te staken.
Later zal er meer informatie beschikbaar komen waar u zich kunt melden en wat de vervolgstappen zullen worden.

Houd onze website in de gaten, er komt meer informatie beschikbaar.

https://www.boutiquedeco.nl/

Pa
door Paul36 - Jul 3, 2023 om 23:06
6 Antwoorden / Vragen

De Woonfabrique is van dezelfde eigenaar als Boutique Deco; beiden van [edit naam, red.] die via deze webshops op grote schaal aan oplichting doet. Door nepreviews en een zogenaamde showroom die helemaal niet bestaat heeft hij gedupeerden misleid. Ook de zogenaamde klantenservice waar je met Sonja of Sandra te maken krijgt is hij zelf. De beide webshops vallen onder DeVe Company uit Haarlem, zijn eenmanszaak. Toen Boutique Deco bekend werd als onbetrouwbaar is hij De Woonfabrique gestart. Nu zijn ze beiden uit de lucht met het verhaal dat hij failliet is en in schuldsanering zit en dat gedupeerden even geduld moeten hebben. Doe dat niet; doe aangifte, onderneem actie! Er is geen faillissement of schuldsanering geregistreerd bij de rechtbank. Ook dit is weer een truc om de slachtoffers op afstand te houden en er met het geld vandoor te gaan. Check voor dit soort info de instanties, het insolventie register. Indien er een faillissement of schuldsanering is mag de betrokkene zelf helemaal geen contact meer opnemen en ligt alles bij een curator / bewindvoerder. Dus trap er niet in en doe aangifte.

va
door vanlotjegetikt - Jul 5, 2023 om 10:02
809 Antwoorden / Vragen

Nog steeds verbaasd over het feit dat men eerst koopt en dan pas gaat kijken of... Vul de rest zelf maar in.
Wie houdt bij de hoeveelste dit topic is??

Pa
door Paul36 - Jul 17, 2023 om 20:43
6 Antwoorden / Vragen

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/problemen-met-boutique-deco-zijn-er-meer-mensen-met-dit Zie dit topic voor een oproep je aan te sluiten bij een app groep van gedupeerden.