Problemen met Studers (leverancier van MBO studiemateriaal)
Zijn er meer mensen met problemen met Studers? Deze leverancier van MBO studiemateriaal heeft hun zaken niet op orde. Ik ben sinds augustus bezig om mijn bestelde lesmateriaal te krijgen, maar ook om foutief ontvangen boeken terug te sturen en hier dan vervolgens mijn geld nu voor terug te krijgen.
telefonisch zijn zij niet te bereiken, heb meerdere keren lang in de wacht gehangen, zonder resultaat. Via een contactformulier krijg je weken later antwoord wat totaal niet passend is. Heb hier zeker 15 berichten van. Ik weet
zo langzamer niet meer wat ik moet doen om mijn geld (€120) terug te krijgen van Studers en mijn lesmateriaal geleverd te krijgen. Naast het niet terug betalen van teruggestuurde boeken, leveren ze geen betaalde boeken en heb ik lesmateriaal elders moeten bestellen, dus dubbele kosten om mijn dochter fatsoenlijk naar school te kunnen laten gaan. Ik hoor graag of er meer studenten met deze problemen zijn?
![marita5](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/27437faaaca3fff9e729f3ebf87dd4bb57c72f22b279f4b076b1f1f31b6afd3c.png)
Hallo JoJong19 ,
De voorwaarden :
17. Klachtenregeling
17.1 Studers vindt een goede dienstverlening belangrijk.
Ben je niet tevreden, laat het ons weten.
Via de contactinformatie op de website van Studers kun je ons bereiken.
17.2 Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Studers.
17.3 De bij ons ingediende klacht wordt in beginsel binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht beantwoord.
Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van jouw klacht, dan ontvang je een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer jij een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.
Adressen
Bezoekadres
Studers
Dieselstraat 1
8263 AE Kampen
Postadres
Studers
Postbus 23
8260 AA Kampen
![mahadma](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/549f36f863946b569a6c32f5a102ca0815222e3fcea68d8d1e313e7f94d6b1dc.png)
Stuur ze 1 x een nota voor wat u teveelbetaald heeft, betalingstermijn 14 dagen. Indien niet betaald, herinnering met weer 14 dagen en als die niet betaald wordt de vordering aan de deurwaarder op kosten van de Studers uit handen gegeven. Stuur een gelijke email + brief naar het bedrijf, zowel postbus als vestiging. Plus een adres waar u de foute boeken naar toe kunt sturen.
![tenormin](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dfba4c5a412625856e91aa5ea6c822122f807b22df8b5f984f5d9978804b1bd8.png)
Ik lees op die site dat ze heel veel problemen hebben met de toeleveranciers en dat het zo goed als onmogelijk is te leveren. Ik kan helaas niet linken, maar er komt vast wel een antwoord van een van de deelnemers hier die vragen beantwoorden.
![sjjoppy](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/a73feb03eae049088108b91560bf7f28f7866094a632d8bc332dfffde5c70e21.png)
Misschien staat het antwoord hier tussen.
Veelgestelde vragen
Bedankt! Het antwoord staat er zeker tussen, echter de realiteit is anders.
Een bedrag retourneren zou bv binnen 7 dagen zijn. Ik wacht inmiddels een maand. Om maar iets te noemen.
![Henk De Zevende](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/ad263fb0c25a42edb7ee78adfa74dcd09ff5e618e53ae4442fe18871e4825c60.png)
Ik zal de vraag "Hebben anderen dat ook" wel nooit begrijpen. Wat zou je dan kunnen met die informatie?
U dient uw klachten schriftelijk, en misschien is aantekenen wel zo handig hoewel dat strikt genomen niet moet, voor te leggen en ze een ultimatum te stellen waarbinnen u de zaak opgelost wil hebben en als dat geen bevredigend resultaat oplevert moet u een keuze maken, ga ik er een zaak van maken of laat ik het erbij.
Topantwoord
![heremietkreeft](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/8bb485b83a59f81d7492eb34177ee4da1dc2c245ffa03a64d122403e376f69b8.png)
U bent helaas niet de enige die hiermee wordt geconfronteerd en zie daarvoor : https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/studers-kan-geen-boeken-en-licenties-leveren?id=605528 m..a.w. de antwoorden die werden gegeven op deze soortgelijke vraag.
Was dit maar waar! Meer dan eens heb ik het formulier gevuld met mijn vragen en opmerkingen. Meer dan eens kreeg ik geen antwoord, een enkele keer een antwoord wat niets opgelost heeft.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Portaal vernieuwt de ene badkamer wel en de andere niet. even oud, even slecht
Wij zien in onze wijk met Portaal sociale huurhuizen dat er rare verschillen worden gemaakt in het vernieuwen van de oude, schimmelige badkamers. Er is een schimmige selectie gaande waar we de vingers niet achter krijgen. Hetzelfde geldt voor de even oude keukens. Mag dat zomaar?
Lees meer
Schadevergoeding voor Oekrainers
Als een Oekraïner materiële schade heeft geleden nadat hij is aangevallen door een onbekende persoon, is het dan mogelijk om via een verzekeringsmaatschappij een vergoeding voor de veroorzaakte schade te krijgen? RMO dekt dergelijke gevallen niet. Lees meer
Scootmobiel ellende
21-06-2024 Goede morgen Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat . Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer