Li
door LisanneBijlsma Dec 2, 2022 om 13:57
Winkels & webshops
Roblox giftcard

Onze pincode is niet meer duidelijk doordat er per ongeluk iets afgekrast is door mijn zoontje. Vervolgens kunnen we niemand bereiken om ons te helpen om via kaartnummer en of streepjescode de pincode toch te verifiëren.

21902 16 Rapporteer

marita5
door marita5 - Dec 2, 2022 om 14:02
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo LisanneBijlsma ,

Op de foto die u laat zien , staat duidelijk :

Roblox is niet verantwoordelijk , als de kaart verloren , gestolen , beschadigd of vernietigd raakt .

Problemen met het inwisselen van cadeaubonnen

Als u problemen ondervindt met het inwisselen van cadeaubonnen, neem dan contact met ons open geef ons de onderstaande aanvullende informatie.

Aanvullende informatie:

  • Gebruikersnaam(en)
  • Serienummer (nummer in de rechterbenedenhoek van de kaart)
  • Datum en bedrag van de aankoop(s) van de cadeaubon(n)
  • Winkel en plaats van aankoop
  • PINCODES van alle gekochte kaarten (inclusief kaarten die met succes zijn ingewisseld)
  • Afbeelding of scan van het aankoopbewijs
  • Afbeelding of scan van de voor- en achterkant van de cadeaubon of volledige afbeelding van de e-giftcard
  • (indien van toepassing) Afbeelding van eventuele foutmeldingen die zijn ontvangen tijdens het inwisselen

Opmerking: Zorg ervoor dat alle verstrekte afbeeldingen alleen in.jpgof.png-indelingzijn

tenormin
door tenormin - Dec 2, 2022 om 14:05
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ik lees in de voorwaarden dat uw lot al is afgekrast. Of dit nu per ongeluk door uw zoontje is gedaan of, niet. U kunt de kaart niet meer gebruiken, helaas voor u.

sira
door sira - Dec 2, 2022 om 14:21
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Nog nóóit van Roblox gehoord, maar als ik de foto uitvergroot op mijn laptop zou ik zeggen dat de letters MLN ontbreken.

hutch
door hutch - Dec 2, 2022 om 14:30
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Lijkt mij ook niet slim om hier de gegevens van die kaart te tonen.....
Misschien (...) kan iemand anders die code invullen en proberen met de ontbrekende letters er toch iets van te maken.

Tja.........

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 2, 2022 om 16:48
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Het lijkt mij dat u zich onnodig zorgen maakt aangezien de barcode (streepjescode) niet is beschadigd en bij aanbieden van de kaart bij aankoop wordt gescand op de barcode en niet op de lettercombinatie.

getty
door getty Dec 2, 2022 om 16:58
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Deze moet online worden besteed en dan heb je niets aan de streepjescode

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 2, 2022 om 17:03
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Hoe weet u dat? Ook bij on-line aankoop kan toch een scan van de barcode worden meegezonden? En de barcode bevat in code de pincode.

getty
door getty Dec 2, 2022 om 17:18
4179 Antwoorden / 10 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 2, 2022 om 17:40
16848 Antwoorden / 202 Vragen

@Getty, het was mijn idee en kennelijk niet juist, m.i. toch proberen waard en de vraag blijft waarvoor de barcode dan dient. Daar staat niets over in de gegeven verwijzing en ik zie helaas geen enkel bewijs van de stelling dat de pincode niet in de barcode is verwerkt. Ik kan het mis hebbe maar niet gescjoten is altijd mis. Lijkt mij toch hoe dan ook het proberen waard.

getty
door getty Dec 3, 2022 om 14:57
4179 Antwoorden / 10 Vragen

De barcode is volgens mij voor het afrekenen van de gegeven/ gekregen kadokaart.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 3, 2022 om 15:47
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Dat zou best ook zo kunnen zijn Zal dan blijken uit controle van de barcode.

Ag
door Agamemnon Dec 7, 2022 om 11:08
82 Antwoorden / 7 Vragen

De barcode bevat niets anders dan de 505 code bovenaan en de 6039 code van de kaart. Geen pincode.
Bekijk het zelf met een QR-scanner op je phone.

Ag
door Agamemnon Dec 7, 2022 om 11:16
82 Antwoorden / 7 Vragen

In het algemeen is de pincode afgeschermd om te vookomen dat mensen stiekem foto's van de kaart maken zonder deze te kopen. Kan bijvoorbeeld als deze aan een rekje hangen bij de kassa van een winkel. Daarom moet je altijd een gave kaart kopen zodat je zeker weet dat die niet is gebruikt. Anders zouden ze online aankopen kunnen doen met alleen de 6039 code.
Voor aankopen in de winkel is de code niet per se nodig. Je hebt immers de echte kaart en niet alleen een foto. In de barcode van de 6039 code die in de winkel gebruikt wordt, staat niet eens een pincode....

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 7, 2022 om 13:41
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Ik gaf niet meer of minder aan: de moeite waard om te proberen. En dat idee levert dus kennelijk geen gewenst resultaat.

rj
door rjw Dec 7, 2022 om 22:03
3261 Antwoorden / 5 Vragen

De barcode is ]C150516440615406039534102502654034. Pin staat daar dus niet in. Slechts het kaartnummer met een prefix.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 2, 2022 om 19:07
16848 Antwoorden / 202 Vragen

N.a.v. reacties op mijn antwoord: mogelijk kan het zinvol zijn om dit https://online-barcode-reader.inliteresearch.com/ te benutten en na te gaan of de pincode inderdaad ook in de barcode is versleuteld. Ik heb het niet zelf geprobeerd maar het lijkt mij wel de moeite waard. Of deze https://online-barcode-reader.com/

He
door Henkosaurus - Dec 6, 2022 om 19:45
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb hetzelfde probleem

Gr
door Grunn1 Dec 7, 2022 om 09:55
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Dat is dan niet zo slim.

mo
door mof - Dec 7, 2022 om 11:14
3619 Antwoorden / 3 Vragen

U koopt een giftcard. Vanaf dat moment bent u zelf verantwoordelijk voor de schade die u toebrengt. U had de kaart buiten bereik van uw zoontje moeten opbergen. Niet de verantwoordelijkheid bij roblox proberen te leggen.

mo
door mof - Dec 7, 2022 om 11:16
3619 Antwoorden / 3 Vragen

De pincode zou niet in de barcode versleuteld mogen liggen. Want dan kan iedere onverlaat eenvoudig deze scannen. Ik geef u weinig kans.

Ag
door Agamemnon Dec 7, 2022 om 11:18
82 Antwoorden / 7 Vragen

Staat er natuurlijk ook niet in. Anders zou de pincode overbodig zijn. Iedereen heeft tegenwoordig inderdaad een smartphone om fotos te maken en codes te scannen....

ze
door zeevaarenden - Dec 7, 2022 om 12:26
5 Antwoorden / 3 Vragen

Goedemiddag,
De code is als volgt
RBRF G8MM ??FD RJBH

Er zijn 2 onbekenden. Een klein beetje van de 1e onbekende is nog zichtbaar. Als je kijkt naar de blokletters in het alfabet dan is de eerste letter/nummer waarschijnlijk een E of een L.
de 2e letter/nummer is totaal niet meer leesbaar.
Wat u kunt doen is 1 van de volgende codes kopieren;
RBRF G8MM E?FD RJBH
RBRF G8MM L?FD RJBH
Voer deze code in en voer in de plaats van het ? een letter of cijfer in. Binnen 72 pogingen(a-z/0-9) zou t dan moeten lukken.
:D

wi
door wim koelewijn - Dec 7, 2022 om 12:59
68 Antwoorden / Vragen

Dat verifieren moet mogelijk zijn...althans ik had iets met 2 codes en kaarten en aan de hand van het unieke kaartnummer kunnen ze zien van hoe of wat..ook of die al " gebruikt" is .is maar net hoeveel zin ze hebben en hoe flexibel ze zijn.

gerbera
door gerbera - Dec 7, 2022 om 15:32
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Zou het niet kunnen dat de pincode nodig is om de kaart te activeren. Soms wil het wel eens mogelijk zijn de kaart tegen sterk licht te houden zodat de contouren van de letters enigsinds zichtbaar worden. En de barcode is om het eventueel besteede bedrag af te schrijven.

bebebe
door bebebe - Aug 11, 2023 om 13:29
1 Antwoorden / Vragen

Ga naar roblox.com/support en open een ticket. Zorg ervoor dat de mail die je invoert dezelfde is als de mail die aan je roblox account is gekoppeld.
(als er geen email adres aan je roblox account is gekoppeld, doe dat dan even in de instellingen in roblox.)
Open je mail app, als het goed is heb je een mail van roblox support. Beantwoord m en vertel wat er is, maak ook foto's of een video van je gift card voor bewijs. Werkte ook bij mij en na een paar dagen had ik een nieuwe code gekregen!

va
door vanlotjegetikt Aug 11, 2023 om 14:42
809 Antwoorden / Vragen

Kijk eens naar de datum van het topic.

r.kemperman
door r.kemperman - Aug 11, 2023 om 15:41
423 Antwoorden / 4 Vragen

Er zijn 3 letters beschadigd.
De eerste ziet er uit als een M
De tweede is zo te zien een B, D, E of L
De laatste is totaal onleesbaar
Je hebt dus 104 combinaties om te proberen

tenormin
door tenormin Aug 11, 2023 om 15:53
16829 Antwoorden / 108 Vragen

De vraag is van December vorig jaar.

br
door brui0929 - Aug 15, 2023 om 09:46
634 Antwoorden / 10 Vragen

Met de kaart en de kassabon terug gaan naar de winkel waar deze gekocht is.

Daar kan de kaart geactiveerd worden.

Roblox support
email het serienummer van de kaart naar Roblox.