Schilderij niet geleverd
Bij "schilderijspeciaalzaak" in Roozendaal een canvasschilderij besteld op 30-03-2017 a €119,95 die binnen 3/4 dagen zou worden bezorgt. Betaald met Ideal . Na 6x mailen, geen telefonisch contact mogelijk of reactie van klantenservice en 14 dagen verder ,niets!!
Op Klacht.nl verontrustende reacties over dit bedrijf. Website ziet er goed uit en dit bedrijf is ook op Marktplaats actief.Bij het Juridisch loket adviseren ze een aangetekende brief te sturen maar ook het adres is raadselachtig,geen telefoonnr en kan de KVK nr ook niet vinden. Al met al ben ik bang dat ook een brief niet aankomt.Conclusie: stuur wel een brief maar weet verder ook niet meer wat te doen.
Hallo Cathalene ,
Zie hier de contact mogelijkheden :
U kunt ons op de volgende manieren bereiken:
- E-mail ons op klantenservice@schilderijenspeciaalzaak.nl
- Stuur ons een live chat bericht
- Vul het contactformulier in
- Tel nr : 033 2069016
Onze klantenservice is geopend op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 19:00
U bent niet de enige , er zijn veel mensen die betaald hebben maar geen levering , lees ook deze klachten , klik op de rode regels .
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/schilderijenspeciaalzaak.nl/klachten/oplichting-schilderijenspeciaalzaak.nl/details?complaintId=a0a4125b-6afa-4177-a4fe-14043855f8b2
https://www.klacht.nl/schilderijenspeciaalzaak-nl/
Neem eens contact op met consuwijzer ,
https://www.consuwijzer.nl/contact
... òf even langsgaan?
Schilderijenspeciaalzaak.nl
Borchwerf 4-R - 4704 RG Roosendaal
@hansje klein , zie de eerste link van mij , daar word in vermeld dat het bedrijf op dit adres niet gevestigd is , dan heeft langs gaan ook geen zin .
Je had natuurlijk beter EERST de site kunnen checken: https://www.consuwijzer.nl/kleding/kleding-kopen-internet-postorder/betrouwbaarheid-webwinkel
Kijk ook eens hier: Dien uw klacht in bij ConsuWijzer
Houdt de webwinkelier zich niet aan de regels? Krijgt u bijvoorbeeld uw geld niet terug, of maar een deel van uw geld? Dien dan uw klacht in bij ConsuWijzer. ACM (Autoriteit Consument & Markt), de toezichthouder achter ConsuWijzer, houdt in de gaten of webwinkels zich aan alle regels houden. Met uw klacht geeft u een belangrijk signaal af aan ACM
Ik zou zeker geen geld uitgeven voor het versturen van een aangetekende brief. Die wordt toch niet in ontvangst genomen. Contactmogelijkheden als live chat en tel.nr. werken geen van beide en zoals je al gemerkt hebt, wordt er ook op email niet gereageerd.
Op sites als Klacht.nl en Klachtenkompas.nl wordt door die shop niet gereageerd. Kortom: houd er rekening mee dat je gewoon je geld kwijt bent.
Enige wat je nog zou kunnen doen: als op MP nog steeds geadverteerd wordt, via MP reageren en in 1e instantie doen alsof je geïnteresseerd bent. Komt daar reactie op, dan beginnen over je niet geleverde schilderij.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
TrackR app voor android
Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer