Slechte service lucardi
Ik had voor de 1 ste keer bij lucardi ringen besteld en per ongeluk de verkeerde maat doorgegeven.
Ik heb contact gehad met de klantenservice om een coulance te vragen deze waren klant onvriendelijk en onbeschoft en wilden mij niet tegemoet komen omdat de ringen gegraveerd waren ik heb maanden gespaard voor deze ringen om te gebruiken voor het trouwen. Nu heb ik niets aan die ringen. Kan ik hier nog iets mee doen
Ze kunnen niet zoveel doen. Deze ringen kunnen ze niet meer verkopen en jij hebt de verkeerde maten doorgegeven.
Om coulance vragen betekent dat u er open voor staat dat u het wel eens niet zou kunnen krijgen. Zoals met zoveel gepersonaliseerde produkten kan de verkoper hier niets meer mee. Daar de fout geheel aan uw kant ligt, kán de verkoper hier ook eigenlijk niets doen behalve omsmelten.
Wat zou de winkel met gegraveerde ringen moeten? Hoogstens kunnen ze de binnenkant schuren om uw gravering eruit te halen. Dit is niet mooi en gaat ten koste van de dikte van de ring.
U heeft de ringen besteld en ja, u heeft een foute maat doorgegeven. Het enige dat u kunt proberen of het lukt om ze wat te laten vergroten/verkleinen.
Tja, klantonvriendelijk en onbeschoft heb ik nog nooit meegemaakt bij Lucardi, kan het iets zijn met aktie-reaktie?
Machinaal graveren betekend wegduwen van metaal, handmatig graveren betekend verspanen. Bij beiden blijf je dit zien.
Zijn de ringen te klein dan kunt u ze laten oprekken bij te groot instuiken.
Zeker bij trouwringen wordt er altijd zorgvuldig gepast. Uit uw relaas maak ik niet op dat u feitelijk gepast heeft.
@staffy, bij Lucardi was men niet onbeschoft en klantonvriendelijk. Ooit gehoord van hand in eigen boezem steken? Jij bent toch degene die de verkeerde maat, weliswaar per ongeluk, hebt doorgegeven? Wat kan Lucardi anders doen met ringen die speciaal gegraveerd zijn nog doen, behalve, zoals iemand al schrijft, omsmelten. Misschien allebei een ketting erbij kopen en de ringen i.p.v. om de vinger om de nek dragen. Weer eens iets anders.
Ze had de verkeerde maat doorgegeven, maar de ringen waren wel gegraveerd.
Kortom, geen recht op geld terug, ook geen 2 weken bedenktijd, logisch toch?
Dat TS niets aan de ringen heeft is haar eigen domme fout. Ik wil die ringen overigens wel hebben hoor, dan verkoop ik die aan een goudopkoper.
Je kunt er niets meer aan doen, je kunt de ringen in ontvangst nemen en misschien doorverkopen aan iemand die ook zo heet.
"per ongeluk de verkeerde maat doorgegeven" en "omdat de ringen gegraveerd zijn" en "nu heb ik niets aan deze ringen". En dan vindt U het vreemd dat ze niet terug gegeven kunnen worden?
Bij te kleine ringen zou u er toch een stukje in kunnen laten zetten. Daarna polijsten en je ziet er amper meer wat van. Zijn de ringen te groot dan een stukje ertussen uit laten halen.
Iedere goede goudsmid zou u hiermee kunnen helpen, wel van tevoren een prijs opgave afspreken. Dit wel op papier vastleggen.
Ekiem
Slechte service?
Helemaal niet.
Wat had je dan verwacht: 'per ongeluk de verkeerde maat doorgegeven'. Dat is dus JOUW fout.
De ringen waren gegraveerd dus kan de verkoper hier niets meer mee. Waarom zouden ze jou dan tegemoet moeten komen?
Zoals al aangegeven: ga naar een goudsmid en kijk/vraag of deze de ringen op maat kan maken. Denk om een prijsopgave!
Fijne trouwdag.
U hebt inderdaad niets aan de ringen. Wat verwacht u dat Lucardi aan uw ringen heeft? Denkt u dat Lucardi er nog een andere koper voor vindt? Lijkt met sterk, toch?
Om wat voor coulance hebt u gevraagd? Ik kan me niet voorstellen dat ze op een normaal gestelde vraag onbeschoft reageren.
Wellicht kunt u nog vragen of u, uit coulance, bij uw volgende aankoop vooraf gratis in de winkel mag passen. Dan overkomt zoiets u geen tweede keer.
Ik kan me niet voorstellen dat ze op een normaal gestelde vraag onbeschoft reageren....
Dan bent u nooit in Den Bosch geweest.
@macwally, ??? Ik ken Lucardi als een prettige winkel. Als u de ervaring in Den Bosch als "onbeschoft" beschrijft: kan me daar dan alleen iets bij voorstellen als een 'klant' ook niet netjes binnenkomt. Zoiets als: op hoge poten?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bcc failliet tv stuk binnen garantie
Kan ik dit ergens verhalen, Of rechtstreeks bij SONY?/ Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
Is brillenwinkel Charlie Temple nog actief? Zij komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit, vragen velen met mij zich af. [edit-redactie] Lees meer
Erfrecht
Vraag, Als je in gerouwd bent en je partner overlijd, blokkeren banken alle rekeningen. Ze willen dan een verklaring van erfrecht hebben voordat je weer bij je eigen geld kan komen. Er zitten een hoop kosten aan en ergernis aan verbonden. Waarom moeten banken een verklaring van erfrecht hebben. Het is toch bij wet geregel dat de langstlevende dan alles erft. Groet, [Privégegevens ver ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer